galluppi, kuinka moni mies suostuisi?
Mitäpä arvelette, jos olisi tilanne että olisi 10 minuuttia aikaa lähteä töihin ja nainen ehdottaa miehelle vielä pikaista seksiä niin kuinka moni mies suostuisi?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:48"]
Mitäpä arvelette, jos olisi tilanne että olisi 10 minuuttia aikaa lähteä töihin ja nainen ehdottaa miehelle vielä pikaista seksiä niin kuinka moni mies suostuisi?
[/quote]
*Uteliaisuus heräsi*
Millaista....panoa vai suukkihoitoa.
Rouva
Ihan pikaista panoa olisin ehdottanut.. Sain nimittäin tänä aamuna kieltävän vastauksen. vieläkin harmittaa! ;( :D
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:10"]
Ihan pikaista panoa olisin ehdottanut.. Sain nimittäin tänä aamuna kieltävän vastauksen. vieläkin harmittaa! ;( :D
[/quote]
Otan osaa ;-)
Tottakai suostuisin, jos nyt sattuu vaikka vähä myöhästymään ni entäs sitte :)
M27
Suostuisin. Nuoren minuttimunalla ei menisi kuin 1min niin saisin. Poika 21v
Yleisesti sanoisin joo. Mutta ei ei nyt ole mitenkään mahdotonta kuvitella tilannetta, jossa sanoisi ei. Joskus on mennyt pää jo duunistressivaihteelle eikä siitä pois hyppääminen ole niin helppoa.
[/quote]
Entä jos töistä kotiinlähtöön olisi aikaa 10 min.
Itse en ole aamuihminen. Jos minulle ehdotetaan aamulla ennen töihin lähtöä seksiä, voi vastaus hyvinkin olla kieltävä (varsinkin kun lapset on jo hereillä). Kiireettömänä vapaapäivän aamuna hyvin nukutun yön jälkeen olisi tilanne ihan toinen.
Ja mikäs ihme se on ettei mies ole aina valmiiina kuin partiopoika? Ei naisetkaan aina halua. Vai etkö ole koskaan kuullut naisesta joka olisi arjen kiireessä kieltäytynyt ilman lämmittelyä tulleesta pikapanotarjouksesta?
Ymmärrän harmituksesi, mutta ei ne pakit nyt niin iso asia ole.
Kuinka moni ei suostuisi.
Miehenä sanoisin että 99% suostuisi, 1% ei joten ilmeisesti miehesi on harvinaislaatuinen.
Totta ihmeessä suostuisin, suostuisin vaikka olisin sen 10 minuuttia jo myöhässä muutenkin. Kyllä minä siitä aina olen lähtenyt, että vaimo saa aina kun haluaa. Mikä mies se olisi jos ei vaimoaan tyydytä kun tätä himottaa?
[/quote] Kyllä olisin valmis tällaiseen. / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:49"]
Miehenä sanoisin että 99% suostuisi, 1% ei joten ilmeisesti miehesi on harvinaislaatuinen.
[/quote] Ehkä tarkempi arvio olisi 90% ja 10%
[/quote]
netissä kysyttäessä tai 2kk vanhassa parisuhteessa näin, mutta arkitodellisuudessa: deadline painaa päälle, ilta meni veroilmoitusta tehdessä yhteen, auto pitää scrabata, selkä paskana ja nainen itse kiletäytyi toissailtana...
Kyllä munkin tekee mieli lähes aina. Ja tuntuu että ihan aina. Mutta todellisuudessa joskus kuitenkaan ei.
Kerran eläessäni oon kieltäytynyt, olin juuri päässyt sairaalasta leikkauksesta ja infernaaliset tuskat. Muuten oon suostunut aina. Oliskin kiva jos sais ehdotuksen pikapanoille.. edellisestä kerrasta kaaaauan aikaa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:25"]
[/quote]
netissä kysyttäessä tai 2kk vanhassa parisuhteessa näin, mutta arkitodellisuudessa: deadline painaa päälle, ilta meni veroilmoitusta tehdessä yhteen, auto pitää scrabata, selkä paskana ja nainen itse kiletäytyi toissailtana...
Kyllä munkin tekee mieli lähes aina. Ja tuntuu että ihan aina. Mutta todellisuudessa joskus kuitenkaan ei.
[/quote]
Totisinta totta, ja tuo kohta nainen kieltäytyi toissailtana-kohta voisi vaikuttaa.
Jos oma naiseni ehdottaisi tuollaista, niin voisi hyvinkin olla ettei nappaisi, koska kyseessä takuulla olisi joku ihmeellinen kiintiöseksi helpolla tavalla juttu, jonka jälkeen luukut kiinni päiviksi tai viikoiksi.
EN suostuisi! 10min venyy kahteen tuntiin.
Ei mun mies suostuis :<
Mä oon se muutenki kaikki laitteet melko teen.
Kyllä 5minuutin pikapanon ehtii yvin vielä töihin.
M 65