Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen karvoitus naisella kaunein?

Vierailija
28.07.2012 |

Yksinkertaisesti: minkä värinen (tarviik vårjätä?)? minkä muotoinen (miten stilisoida?)?

ja ekstarana: jos kiitorata, niin minkä levyinen?

vai onko luomutruhero ilman sheivauksia ja värjäyksiä mitään paras?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomutuhero. Ehdottomasti. Jos jotain teet, ajele ne, mitä pikkareiden yli menee ja leikkaa tuheroa lyhemmmäksi. Posliini on yliarvostettua. Naisen tulee näyttää naiselta eikä pikkutytöltä!

Vierailija
2/27 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini, eli kaikki karvat mieluiten pois, koska paljas näyttää paremmalle ja ennen kaikkea maistuu huomattavasti paremmalle suuseksissä.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän on piilopedofiili, joka pelkää todellisen minänsä esiinnousua. Parasta on täysin luomu, mutta nuorelle naiselle sopii myös täysin posliini eli näppylätön, sängetön poslari. Pullukalla yli 3-kymppisellä poslari on yleensä kauhistus, mutta vanhemmalla lähinnä naurettava ilmestys. Läskinen häpykumpu ei ole edukseen ikinä posliinilla.

Vierailija
4/27 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomupehko on ällöttävä naisen iästä riippumatta.

Vierailija
5/27 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta neitoa hädässä, esimerkiksi neitsyyden poistamisessa, kun on hento tupsu. Kaikkea maa kantaa päällään, voivoi...

Vierailija
6/27 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naisen karvat yököttää. Kysymys oli miehille, ei hinteille.

Ei auta neitoa hädässä, esimerkiksi neitsyyden poistamisessa, kun on hento tupsu. Kaikkea maa kantaa päällään, voivoi...

Vierailija
7/27 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole kuitenkin niin, että nimenomaan homot (tai pervot) etsivät jotain karvaista. Mutta jokainen taaplaa tavallaan..

Vierailija
8/27 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään siitä, että kaikki ajetaan pois. Olen 35 vuotias mies ja tykkään kyllä siitäkin huolimatta itseni ikäisistä naisista. :)

En myöskään usko, että karvat tekevät naisen. Samalla tavalla kuin entisaikoina parta teki miehen, enää sekään ei ole pakollinen eikä pojaksi siltikään haukuta. :)

Vierailija
9/27 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heille nainen=pillu ja karvaton pillu tuo mieleen alaikäisen, vaikka naisella olisi G-kupin tissit.

En myöskään usko, että karvat tekevät naisen. Samalla tavalla kuin entisaikoina parta teki miehen, enää sekään ei ole pakollinen eikä pojaksi siltikään haukuta. :)

Vierailija
10/27 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sheivauksia on osoitus välinpitämättömyydestä ja jonkinlaisesta laimeudesta seksuaalisuuden ja oman seksuaalisuutensa suhteen. Joko kokonaan sheivattu tai sitten kiitorata tai pieni kolmio, mutta missään tapauksessa ei karvoitusta häpyhuulissa tai niiden ympärillä

Vierailija
11/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin helppoa pitää kassit karvattomana. Höylällä lähtee mukavasti karvatupetkin. Kerro vielä vinkit, miten saa pysyvästi karvat pois kasseista tai häpäreistä, siis siten ettei kasva hankaavaa sänkeä.

missään tapauksessa ei karvoitusta häpyhuulissa tai niiden ympärillä

Vierailija
12/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran syyläiset pallit, ettei ilkeä höylällä vetästä. Karvanpoistoaineita en toista kertaa laita palleihin, kun eka kerralla alkoi kirveleen niin mahdotoomasti, että oli pakko juosta joutuin kiroten liottaan kasseja paljussa.

Vierailija
13/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti: minkä värinen (tarviik vårjätä?)? minkä muotoinen (miten stilisoida?)?

ja ekstarana: jos kiitorata, niin minkä levyinen?

vai onko luomutruhero ilman sheivauksia ja värjäyksiä mitään paras?

Kokonaan karvat pois tai vaihdellen pieni tupsu on ollut vaimolla tyylinä, ja se on miellyttänyt.

Vierailija
14/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä minkä muotoinen häpy/lantio on.

Jos vulva on erikoisen muotoinen (ruusumainen, pienet häpyhuulet isot tai roikkuvat) niin luultavasti on hyvä peittää se karvoilla koska siitä tulee jotenkin sievempi ja "naisellisempi" vaikutelma. Ennen vanhaanhan se karva on ollut miehille visuaalisesti lähes yhtä kuin sukuelimet itse, erityisesti tummilla naisilla ja oletettavasti mies reagoi siis aina seksuaalisesti karvakolmioon eikä mieti liian tarkkaan millainen se itse liha on.

Mutta jos se pillu on jo itsessään esteettinen (eikä vain kiihottava, nämähän ovat eri asioita osittain) niin sitten karvatkin voi poistaa ainakin häpyhuulilta tai pitää läpikuultavaa sänkeä joka tuo vähän lisäväriä muttei peitä itse huulten ja/tai häpykummun muotoa. Toimii erityisen hyvin silloin jos pillu on viivamainen ja korkea/etumallinen eli siinä on 'näkemistä'.

-

Kysymysmerkin muodostavat sellaiset vähän mitäänsanomattomat nykeröpillut eli joissa rako/huulet on/ovat pieni ja huomaamaton ja edestä katsoessa tulee vaikutelma ettei siellä ole "mitään". Noissahan ei ole sinänsä mitään rumaa paljaanakaan mutta karvat saattavat tuoda lisää ilmettä.

Vierailija
15/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kysymys oli otsikon yksinkertaisuudessaan hyvä. Väittelyä siitä on turha alkaa, vaan vastata kysymykseen.

Omasta mielestäni:

reunoilta siisti luonnollisesti kihartuva karvoitus on oikein nätti. Voi kai siihen värjäyskin sopia jos on nätisti sävytetty, mutta taitaa pääasiassa oma väri olla näteimpiä. Hyvin lyhyeksi ajettu tai sänki ei houkuta. Karvoissa on kiva, kun se hento pää luo pehmeyttä.

38v mies.

Vierailija
16/27 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla naisellani on luonnostaan melko hento karvoitus, joten luomunakaan se ei ole mikään rämeikkö.

Naisellani saa esittää toiveita kaikesta minun karvoituksestani ja vastaavasti minä saan esittää toiveita hänen karvoituksestaan.

En pidä naistani pedofiilinä, vaikka hän haluaa minut poikamaisen parrattomana.

Vierailija
17/27 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samanlainen myytti kuin tyttömäisen karvaton. Ei kukaan varmaankaan pidä tyttömäisenä G-kupin tisseillä varustettua 100-kiloista keijukaista, vaikka olisi kuinka silkinpehmeäksi ajettu posliini. Tai poikamaiseksi miestä, jolla sisäkumi paistaa harmaasta päästä, kaksoisleuka ajettu siloiseksi läskinaamasta. :)

En pidä naistani pedofiilinä, vaikka hän haluaa minut poikamaisen parrattomana.

Vierailija
18/27 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalille ihmiselle tule täysi-ikäisen posliinista mieleen mitkään alaikäiset tai pedofiilit. Itse olen pitänyt omani karvattomana, eikä kukaan ole luullut alaikäiseksi.

Vierailija
19/27 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistitty karvakolmio on hyvä. Kiitorata käy. Enkä ole koskaan katsonut pahalla posliinia. Pääasia on se että ei anneta rehottaa luomuna. Minulle siistitty alapää viestii seksuaalisuudesta. Muutaman kerran nuollut luomua ja en pidä siitä että kusen polttamat karvat maistuvat suussa.

Mitä tulee tuohon pedofiili väitteeseen. En ymmärrä miten aikuisesta naisesta tulee lapsi jos on ajeltu posliiniksi. Omaa vaimoa ja tytärtä kun vertaa saunassa niin ero on huima naisellisuuden ja tyttömäisyyden välillä. Leveä lantio, kapea vyötärö, isot rinnat, turvonnut häpykumpu ja kokemuksen hehku verrattuna kehittymättömään tytön vartaloon. Kyllä naisen erottaa tytöstä.

Vierailija
20/27 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä siistitty kolmio, häppärit ajeltuna. Nyt kesän lookkina hyvin kapea ja lyhyt kiitorata, ja minusta se on hyvin kaunista.