Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ajattelit maksaa takaisin vauvavuonna kärsimäsi väsymyksen?

Vierailija
15.01.2015 |

Minä aion maksimoida itsestäni huolehtimiseen käyttämäni ajan ja rahan heti kun se ei ole huomattavasti lapsilta pois. T ällölättäpylly

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa vissiin aika koville, kun noita aloituksiasi tänne tehtailet.

2/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ällölättäpylly uusi ammattivalittaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sä olet ne lapset tehnyt niin miksi pitäisi maksaa mitään pois? Ja keneltä? Tyhmä aloitus.

Vierailija
4/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan mitenkään. Oon aina aatellu että se väsymyskin kuuluu siihen vauva aikaan. Minulla se lapsi on se palkintoni! :)

Vierailija
5/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostan lapselle viimeistään murrosiässä tavalla tai toisella. Hän saa toki aikaisemminkin tietää, miten raskasta on elämästäni tehnyt.

Vierailija
6/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma" time="15.01.2015 klo 10:50"]Onko ällölättäpylly uusi ammattivalittaja?
[/quote] on. Valitan täällä, etten valittaisi kotona. Ap

Vierailija
7/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on lahja, palkinto, elämän tarkoutus jne.

Kun iloitsee lapsestaan ei välitä vaivoista ja vastuksista.

Vierailija
8/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:29"]Minä aion maksimoida itsestäni huolehtimiseen käyttämäni ajan ja rahan heti kun se ei ole huomattavasti lapsilta pois. T ällölättäpylly
[/quote]

Hauska aloitus PILKE SILMÄKULMASSA!! miksi te ihmiset otatte niiiiin vakavasti kaiken!!!! :D ostan itselle jonkun erittäin luksus kasvoseerumin ja nukun mahollisimman pitkät yöunet. :D

Vierailija
9/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kärsinyt mistään vauvavuoden väsymyksestä, kun olen osannut käyttää ehkäisyä. Voin käyttää itseeni juuri sen verran aikaa ja rahaa kuin haluan.

Vierailija
10/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa mennä miehen kanssa muhimaan hotelliin iiiisoon kylpyammeeseen lushin kylpypommien kanssa, kunhan kekarat ovat molemmat yöhoitoikäisiä.

Vierailija
11/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin herättää pojan joka aamu kello 5:00 sitten kun on teini-ikäinen. Jollain automaattivehkeellä ettei tarvitse itse nousta. Tai vaihtoehtoisesti voin vain nukkua nyt pitkään ja hartaasti kun on siihen taas mahdollisuus.

Vierailija
12/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:29"]Minä aion maksimoida itsestäni huolehtimiseen käyttämäni ajan ja rahan heti kun se ei ole huomattavasti lapsilta pois. T ällölättäpylly
[/quote]Kaipaan vauvavuotta. Töissä käynti väsyttävämpää.

Vierailija
13/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään ihme suunnitelmia tarvita. Viimeistää yläasteella saat olla herättelemässä niitä.
Tosin ne saattaa olla aika luovia ja vähäinenkin energia mikä niillä on murrosiässä aamuisin, voi mennä siihen, että kehitellään jippoja joilla välttää kouluunlähtö. Meillä on ruuvailtu mm. Lamppuja irti ja muut pientä kekseliästä. Odota vaan....

Vierailija
14/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvavuosi kuulostaa niin helpolta kun ei tarvi edes töissä käydä. Itse olen ollut 10 vuotta vaikeasti kehitysvammaisen lapsen omaishoitaja ja töissäkin käyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi