Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän uusi pitää sormusta nimettömässään, miksi? - ei kihloja

Vierailija
03.11.2021 |

Eli, exäni naisystävä on nyt alkanut 5v seurustelun jälkeen pitää sileää ohutta kultasormusta vasemmassa nimettömässään. Aiemmin hän piti oikean käden nimettömässä vihkosormustaan edellisestä liitosta pitkään (mies kuoli, oletan että se oli miehen muiston kunniaksi tms.), mutta nyt tätä ei enää näy - vain tuo kihlasormuksen näköinen sormus.

Kihloissa eivät ole, eikä exällä ole sormusta.

Asiahan ei minulle kuulu, mutta kiinnostaa: miksi aikuinen 50v nainen toimii näin? Parikymppisenä toimittiin ehkä näin, mutta onko kyseessä omistushalua vai mitä…?

Itse olen uusissa naimisissa ollut jo 15v, joten ei intressejä exään, mutta kunhan täältä kysyn syytä mitä voisi olla - täällä kun naiset tuntuvat tietävän kaiken, ;)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän kysyä vaikka naapurilta? Tai kaupan kassalta? Tai keneltä vaan muulta, kunhan ei häneltä itseltään.

Älä nyt, kyllä vauva palsta tietää kaiken parhaiten.

Vierailija
22/26 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intressejä ei ole eksään mutta kovasti olet kiinnostunut eksän uudesta silti. Oikein silmä terävänä kyyläät hänen sormuksiaan. Ei hyvää päivää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät etteivät ole kihlautuneet?

Olisi varmaan lapsille (jo aikuisia) kertonut asiasta. Sormusta ei exällä ole, toki kaikki eivät pidä, mutta exäni kyllä pitäisi jos kihloissa olisi. Tämähän lähti siitä, että aikuinen poikamme kummasteli asiaa. Sanoin että jos se on vaikka perintökoru ja mahtui vain tuohon, mutta itse jäin miettimään.

Miehet eivät käytä kihlasormuksia. Se on tarkoitettu vain naiselle.

Näin muualla maailmassa, Suomessa näköjään eri käytäntö kun reviirin merkkaaminen sormuksella on hurjan tärkeää.

Vierailija
24/26 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään ei kiinnosta, yhtään ei sinulle kuulu, mutta täällä oley spekuloimassa ja kyselemässä :D

Kuka tahansa voi käyttää mitä tahansa sormusta ja aivan missä sormessa tahansa.

Lähde vaikka kväelylle, lue jotain hyvää kirjaa tai käy kahvilla jossain. Älä käytä aikaasi tällaiseen vatvomiseen.

Vierailija
25/26 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä huvittavaa, Ap teilataan heti kun tällaista kysyy! :D

C’moon, onhan toi nyt friikkiä jos eivät ole kihloissa ja pitää sormusta - vähän lapsellista….

Vierailija
26/26 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sormuksia missä sormessa milloinkin huvittaa ja mikä mihinkin mahtuu. Ei kai se nyt,  hyvänen aika sentään, kenenkään muun päänsärky pitäisi olla.  Korviskin on välillä vain toisessa korvassa tai eri parit ja hiuksissa mitä koristetta milloinkin, yhdellä tai molemmilla puolin päätä.  Ihan mun oma asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme