Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sittenkin keskeytys? Vaikea tilanne!

Vierailija
15.01.2015 |

Apuja ja tsemppiä tarvisin. Yllärivauva tulossa. Ei ole ensimmäinen ja luulin että haaveilimme isosta perheestä. Tehtyäni testin mies muuttui oudoksi. Heti sanoi että abortti. Liian pieni ikäero (1,10v). Muistutin että aborttia en tee, paitsi jos on pahasti vammainen lapsi. (Ei pahalla kenellekään).

Tuli viikonloppu. Mies lähti juomaan lauantaina ja tuli sunnuntai illalla kotiin. Seuraava viikonloppu, sama homma. Ja kolmas viikonloppu jälleen sinkkukaverille juomaan ja saunaan ja seuraavana iltana kotiin. Mietin että tekeeko sen takia että huomaisin kuinka "raskasta" lasten kanssa on? Vai mitä ihmettä? Emme ole puhuneet raskaudesta mitään. Ei hän tiedä viikkoja eikä vointiani.

Eilem illalla hän muuttui oudoksi ja alkoi huutaa siitä kun olen väsynyt. Kello oli puol 12. Sanoin että pitää nousta ennen kuutta. Sitten sanoi vaan että meinaat vissiin sen tenavan pitää kun et saunakaljaa juonut. Sitten ilmoitti että aikoo juoda koko talvilomansa. Loppuun sanoi vaan että minä haluan yh elämää ja pitäskö kämppää katella.

En halua keskeytystä. En pääsisi siitä yli ja tiedän että syyttäisin miestä siitä aina. Olen nyt ihan sekaisin. Aamun miettinyt että teenkö oikein pitäessäni lapsen? Juuri itse olen sopeutunut tähän asiaan ja miettinyt käytännön järjestelyitä ym. En enää tiedä mistään mitään. Eilen oli vielä hyvä ja onnellinen olo. Nyt surullinen ja mieli maassa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomia ollaan käytetty koska se on sitten helppo jättää pois kun seuraavaa aletaan yrittämään. Viime aikoina mies on laittanut sen vasta loppuajasta ja tästä sanoin monesti että raskauden mahdollisuus on suuri. Siis monesti! Jotenkin tästäkin luulin että lapsi siis olisi tervetullut pienemmälläkin ikäerolla. Vaan näin se miehen mieli muuttuu. Ap.

Vierailija
62/65 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:37"]

Kondomia ollaan käytetty koska se on sitten helppo jättää pois kun seuraavaa aletaan yrittämään. Viime aikoina mies on laittanut sen vasta loppuajasta ja tästä sanoin monesti että raskauden mahdollisuus on suuri. Siis monesti! Jotenkin tästäkin luulin että lapsi siis olisi tervetullut pienemmälläkin ikäerolla. Vaan näin se miehen mieli muuttuu. Ap.

[/quote]

Ja toi on sun mielestä yllätysraskaus? Ette taida ihan penaalin terävimpiä olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt anna miehen terrorisoida ja kiristää, älä missään tapauksessa alistu tuollaiseen. Jos nyt teet abortin, luuletko että kiristys loppuu siihen. Mieshän vain huomaa voivansa teoillaan vaikuttaa sinuun. Tulee seuraava ongelma ja taas aloittaa tuon marttyrisoinnin ja ryypiskelyn. Teetkö silloinkin hänelle mieliksi parin ryyppyviikonlopun jälkeen ja annat riidassa periksi? Hei mieti nyt oikeasti asioiden mittasuhteita! Toisen elämä vs. aikuisen ihmisen kiukuttelu. Kumman puolella olet, pelissä on toisen henki ja toisen mielipaha.

En näe rehellisesti sanottuna suhteellanne enää jatkoa valitsit kummin tahansa. Mies on osoittautunut todella kummalliseksi, puhuisin ehkäpä jo mielenvikaisuudesta jollain tasolla. Ei tuo ole normaalia aikuisen käytöstä. Kynnyksen yli on astuttu, sama toimintamalli tulee toistumaan aina kun häntä alkaa jokin isompi asia kiukuttaa. Haluatko elää tuollaisen alkoholilla uhittelevan urpon kanssa, mieti tarkkaan. Yleensä näissä on vain suunta alaspäin.

Päätynet yh:ksi jossain kohtaa joka tapauksessa, merkit on ilmassa. Älä tee keskeytystä yh-pelossa. Muuten olet sitten yh esikoisen aknssa ja eron päälle suret vielä lasta, jota et edes itse halunnut abortoida!!

Vierailija
64/65 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin sen yllätys raskaus koska miehelle se nyt tuntui olevan niin yllätys että raskaaksi voi tulla jos ei käytä kondomia koko yhdynnän ajan. Ap.

Vierailija
65/65 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen tekemässä dokumenttisarjaa Ylelle. Aloituksesi kosketti minua, ja tahtoisin mieluusti kuulla lisää tilanteestasi. Ottaisitko yhteyttä numeroon 050-3826011 tekstiviestitse laittamalla vaikka sähköpostiosoitteesi (tämä ei sido sinua mihinkään) niin voisimme keskustella lisää asiasta ja pystyisin tarjoamaan sinulle mahdollista apua.

-A

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä