Sittenkin keskeytys? Vaikea tilanne!
Apuja ja tsemppiä tarvisin. Yllärivauva tulossa. Ei ole ensimmäinen ja luulin että haaveilimme isosta perheestä. Tehtyäni testin mies muuttui oudoksi. Heti sanoi että abortti. Liian pieni ikäero (1,10v). Muistutin että aborttia en tee, paitsi jos on pahasti vammainen lapsi. (Ei pahalla kenellekään).
Tuli viikonloppu. Mies lähti juomaan lauantaina ja tuli sunnuntai illalla kotiin. Seuraava viikonloppu, sama homma. Ja kolmas viikonloppu jälleen sinkkukaverille juomaan ja saunaan ja seuraavana iltana kotiin. Mietin että tekeeko sen takia että huomaisin kuinka "raskasta" lasten kanssa on? Vai mitä ihmettä? Emme ole puhuneet raskaudesta mitään. Ei hän tiedä viikkoja eikä vointiani.
Eilem illalla hän muuttui oudoksi ja alkoi huutaa siitä kun olen väsynyt. Kello oli puol 12. Sanoin että pitää nousta ennen kuutta. Sitten sanoi vaan että meinaat vissiin sen tenavan pitää kun et saunakaljaa juonut. Sitten ilmoitti että aikoo juoda koko talvilomansa. Loppuun sanoi vaan että minä haluan yh elämää ja pitäskö kämppää katella.
En halua keskeytystä. En pääsisi siitä yli ja tiedän että syyttäisin miestä siitä aina. Olen nyt ihan sekaisin. Aamun miettinyt että teenkö oikein pitäessäni lapsen? Juuri itse olen sopeutunut tähän asiaan ja miettinyt käytännön järjestelyitä ym. En enää tiedä mistään mitään. Eilen oli vielä hyvä ja onnellinen olo. Nyt surullinen ja mieli maassa.
Kommentit (65)
Piditpä lapsen tai et, miehen toivottavasti potkaiset pellolle. Kamala ukko, huono esimerkki lapsilleen.
Se abortti tuskin muuttaisi tilannetta paremmaksi, päinvastoin, sun katkeruutesi miestä kohtaan vain moninkertaistuisi.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:21"]Piditpä lapsen tai et, miehen toivottavasti potkaiset pellolle. Kamala ukko, huono esimerkki lapsilleen.
[/quote]
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Lapsellista ja manipuloivaa käytlstä mieheltä. Ei tasavertaisessa parisuhteessa toimita noin. Jos teet keskeytyksen miehen painostuksesta etkä täysin omasta halusta, kadut sitä ehkä koko loppuelämäsi....
"Miehesi" on tunnevammainen idiootti. Halusi lasta tai ei niin se on nyt tulossa. Ilmeisesti haluaa tällä menolla tavata olemassa olevaakin lastaan joka toinen viikonloppuja ja joskus jouluna? Mielellään katselee sillä aikanaan myös isäpuolta?
Kannattaisi klopin nyt miettiä mitä elämältä oikeasti haluaa. Sinä voit sitten siinä samalla miettiä miten kauan ajattelit katsella keskenkasvuista rohjaketta jolle viina maistuu. Yksinhuoltajan arki voi olla raskasta mutta känniääliönkanssa eläminen on sitä ihan varmasti.
Onnittelut vauvasta. Miehesi on aikuinen ja vastaa käytöksestään ihan itse. Sinun tilanteesi ja valintasi eivät siihen vaikuta. Voi olla että juopottelisi, vaikka vauvaa ei tulisikaan. "Ei yhtään kivaa. Epistä. Kyllä asioitten pitää mennä niin kuin minä haluan. Jos ei mene, niin sitten kiukkuan ja äksyän ja käyttäydyn tyhmästi."
Alapekutin vahingossa toisen vastaajan kommenttia, anteeks! Olen samaa mieltä, että ukko pihalle.
Rahat varmaan kelpaa, vaikka ukkosi mielipiteestä et muuten tunnu olevan kiinnostunut. Kannattaa tosiaan varautua siihen yksinhuoltajan arkeen, jos väkisin puolisoa kuuntelematta päättää tehdä lisää lapsia vaikka olisikin aviossa.
Nyt tekis mieli sanoa että provo. Ei noin idioottia voi olla olemassakaan. Jos nyt kuitenkin on niin ehdottomasti mies vaihtoon ja pidät lapsen. Ei tuommoisen käytöksen jälkeen oo tulevaisuutta teidän parisuhteella vaikka abortin tekisitkin.
En minä rahan takia naimisissa ole. Ensimmäiset kymmenen vuotta minä tienasin enemmän. Nyt vasta viime aikoina on miehen palkka ollut isompi. En ole toisten rahoilla loisija. Ap
Mies ei halua, että jatkat raskautta. Hänellä on oikeus olla loukkaantunut, kun et kannakaan vastuutasi.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:49"]Mies ei halua, että jatkat raskautta. Hänellä on oikeus olla loukkaantunut, kun et kannakaan vastuutasi.
[/quote]
Ai miten muka? Perusteluna, että vajaa kahden vuoden ikäero liian pieni? Ei riitä nyt kyllä abortin perusteeksi.
On tainnut mies miettiä eroa jo ennen tätä. Ei noin voi kukaan reagoida kyllä. Omasta lapsesta kyse kuitenkin. Tunteeton paskiainen.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:49"]Mies ei halua, että jatkat raskautta. Hänellä on oikeus olla loukkaantunut, kun et kannakaan vastuutasi. [/quote] Ai miten muka? Perusteluna, että vajaa kahden vuoden ikäero liian pieni? Ei riitä nyt kyllä abortin perusteeksi.
[/quote]
Se, ettei halua lasta, on kaikki perustelu, mitä tarvitaan.
Milloin tulee ensimmäinen adoptio-ehdottelija? Ei varmaan kehtaa kukaan, kun ap vaikuttaa täysjärkiseltä aikuiselta naiselta.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:56"]
On tainnut mies miettiä eroa jo ennen tätä. Ei noin voi kukaan reagoida kyllä. Omasta lapsesta kyse kuitenkin. Tunteeton paskiainen.
[/quote]
Ei se ole lapsi vaan vasta solumöykky.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:49"]Mies ei halua, että jatkat raskautta. Hänellä on oikeus olla loukkaantunut, kun et kannakaan vastuutasi. [/quote] Ai miten muka? Perusteluna, että vajaa kahden vuoden ikäero liian pieni? Ei riitä nyt kyllä abortin perusteeksi.
[/quote]
Normaalissa perheessä molemmat vanhemmat saa sanoa mielipiteensä isoista päätöksistä. Tässä tapauksessa sinä päätät itseksesi ja hylkäät kaikki vastalauseet.
Jos tosissasi et ymmärrä mikä tässä on ongelma, niin joko olet aivan helvetin pihalla ihmissuhteista tai sitten tämä on provo.
Pidä lapsi. Lapsesta tulee sinulle olemaan kuitenkin iloa ja kadut jos teet kuten miehesi tahtoo.
[/quote]
Ei se ole lapsi vaan vasta solumöykky.
[/quote]
Siitä solumöykystä on kasvamassa lapsi, ja siitä löytyvät myös ne omat geenit. Kukin ajattelee tavallaan. Jotkut jopa laulavat ja lukevat näille möykyille möykkyrunoja. Sinäkin olet ollut solumöykky.
Meillä on suunnitellusti ikäero 1 v 10 kk, vaikka eka lapsi oli koliikkivauva. Mies keikkatöissä eli voi olla useita vuorokausia putkeen. En siis voi sanoa miten yh:na pärjää, mutta puoliksi yksin ainakin vallan mainiosti. En ole superäiti, mulle riittää että kaikki ehtii syödä hyvää ruokaa, on puhtaita, syliin pääsee ja ulkona käydään. Lattiat mopataan ja lehtiroskis tyhjennetään jos ja kun on hyvä päivä. Tämä siis lähinnä tuohon ikäeroon kommenttina.
Muuten uskomattoman törkeää käytöstä mieheltäsi. Mieti millaisen ihmisen kanssa haluat olla parisuhteessa. Meillä mies on ehdottomasti kolmatta vastaan, minä haikeasti järkisyitö ajatellen myös. Silti on puhuttu ettei abortti olisi vaihtoehto vahinkoraskauden yhteydessä. Mies on kyllä sanonut menevänsä piuhojen katkaisuun, jos vahinko lasahtaa.