Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko se oikeastaan juuri mitään jos ihminen saa erinomaiset arvosanat ja todistukset?

Vierailija
03.11.2021 |

Itse olen toki kiitollinen kaikesta tuollaisesta, että oma panos on huomattu. En kuitenkaan koe olevani yhtään sen parempi kuin muutkaan.
Hoidan paperityöt ja käytännön työt kuten kuuluukin sekä olen ihmisille ystävällinen.
Tällä panostuksella tai no olemisella olen saanut aina parhaat arvosanat sekä todella hyvät työtodistukset.
Epäilen joka kerta, että saanko tällaista säälistå tai onko työpula niin runsas, että minua arvostellaan hyvällä.

Ja ei, en nosta itseäni ylös enkä todellakaan ole tästä pahoillani. Kaikki vain tuntuu niin absurdilta ja olen toki tavoitellut parasta koska olen kriittinen itseäni kohtaan mutta silti mietin.. Huijasinko vai miksi minä todella tästäkin näin hyvin selviydyin?

Onko muilla tällaista?
Olen kyllä tyytyväinen itseeni mutta jostain syystä en tiedä yhtään että olenko kuitenkaan tarpeeksi hyvä juuri missään.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aina parhaani koska haluan niin.

En tee sitä arvosanojen enkä todistusten takia, vaan siksi että nautin opiskelusta ja oppimisesta.

Jos joku ei sitä kestä, se on hänen päänsärkynsä. Eläkööt omaa elämäänsä, minä elän omaani.

Olen koko ikäni ollut eteenpäin pyrkivä. On hienoa oppia uusia asioita, on hauskaa ja mielenkiintoista saada uusia vaativiakin haasteita. Jos joku muu ei sitä halua, olkoot. Minä haluan.

On kummallista miten koulutuskielteinen maa Suomi on.

Kouluttautuneita vihataan. Miksi? Kateus, sepä se.

Asun Norjassa ja täällä on itsestäänselvää että lukion jälkeen jatketaan kuka pitemmälle kuka minnekin mutta koulutus on arvossaan. 

Kukaan eikä mikään ei estä ketään hankkimasta tietoa ja koulutusta, sitä saa nykyään jopa ilman mihinkään oppilaitokseen ilmottauutmista, esim. netistä. 

Olenkin aina kannustanut suomalaisia opiskelunhaluisia nuoria hakeutumaan muualle jatkamaan. Miksi pysyä maassa missä osaamista ei arvosteta vaan päin vastoin pidetään lähes rikollisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla