Jäin seuraamaan äskettäin neljännen asteen syöpädiagnoosin saanutta 29-vuotiasta tubettajaa
Uskomatonta, miten positiivisella asenteella hän menee. Jos joku muukin haluaa seurata hänen videoitaan, niin
https://www.youtube.com/user/Tiffanythinks/videos
Toivon hänelle kaikkea hyvää. Videoidensa perusteella vaikuttaa todella sydämelliseltä ihmiseltä.
Kommentit (48)
Juuri muutama päivä sitteen mietinkin Peeweetomia (näin hieman offtopikcina)
kiitos linkistä. jäin miettimään, mitkäköhän mahdollisuudet tuosta on parantunua?
Emilyn ja Peeeweetomin jälkeen minä en enää tee sitä virhettä että lähden seuraamaan. Emily oli poikkeuksellinen ihminen. Onneksi löysin hänen tarinansa ihan vasta loppumetreillä.
Vierailija kirjoitti:
Emilyn ja Peeeweetomin jälkeen minä en enää tee sitä virhettä että lähden seuraamaan. Emily oli poikkeuksellinen ihminen. Onneksi löysin hänen tarinansa ihan vasta loppumetreillä.
Mitä tarkoitat? Millä tavalla poikkeuksellinen? Itsekin seurasin häntä
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi maalaisuuteni mutta mikä on colorectal cancer?
Olisiko ihan mahdotonta googlata?
Noh noh lapset, eipä riidellä. Colorectal cancer taitaa olla peräsuolisyöpä, jos nyt oikein ymmärsin
Mitäköhän mahtanee kuulua Peeweetomin vaimolle? Seurasin hänen instaansa, jota päivitteli säännöllisesti. Alkukesästä päivitykset olivat aika surullisen, masentuneen kuuloisia ja yhtäkkiä loppuivat. Nyttemmmin insta on poistettu... Ei myöskään ole päivittänyt enää Kissed By a fox Becca Thomas -blogiaan
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän mahtanee kuulua Peeweetomin vaimolle? Seurasin hänen instaansa, jota päivitteli säännöllisesti. Alkukesästä päivitykset olivat aika surullisen, masentuneen kuuloisia ja yhtäkkiä loppuivat. Nyttemmmin insta on poistettu... Ei myöskään ole päivittänyt enää Kissed By a fox Becca Thomas -blogiaan
Samaa miettinyt. Kun on melkein päivittäin seurannut jonkun elämää instasta/blogista ja sitten tämä vain katoaa... tuntuu kuin olisi menettänyt kaverin. Vaikkei tietenkään ole tätä koskaan tuntenutkaan
Vierailija kirjoitti:
Arkikielessä suolistosyöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilyn valovoimaisuus, positiivisuus. Vasta viimeisessä videossa jossa puhui itse näki että syöpä oli onnistunut lannistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01087
Tuossa vielä tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilyn valovoimaisuus, positiivisuus. Vasta viimeisessä videossa jossa puhui itse näki että syöpä oli onnistunut lannistamaan.
Hänen Aisha-vaimonsahan sai suhteellisen pian Emilyn kuoleman jälkeen pojan. (luultavasti itsellisenä äitinä - ei ainakaan ole hänen instassaan/stooreissaan puhunut/näkynyt koskaan toista osapuolta) ja puhuu yhä Emilystä elämänsä rakkautena jne.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei... Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin. Melkoinen tarina sekin parisuhde. Uskon että Becca kamppailu sen asian asian kanssa että hän saavutti paljon tilaajia tarinansa kautta, mutta ei oikein tiennyt mitä tehdä näillä seuraajilla. Se ei ollut luontevaa hänelle, hän stressasi siitä? Itsekään en kauan jaksanut seurailla. Emilyn kumppani tuli ehkä vuosi Emilyn kuoleman jälkeen raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ihan mahdotonta googlata?
Miksi tarvii vttuilla? Jos käytät sanakirjaa, et löydä suoraa käännöstä tälle. Se, jolla ei ole lääketieteestä tai kieliopista vahvaa tietoa, on varmasti hukassa näiden termien kanssa.
Häntä muuten hoidetaan samassa sairaalassa kuin edesmennyttä Peeweetomia ja edesmennyttä Emily Haywardia.