Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

/ ! \ / ! \ Ihanimmat ja upeimmat häät missä olet ollut? / ! \ / ! \

Vierailija
15.01.2015 |

Kertokaapa niin ehkäpä joku osaa ottaa juuri sen ratkaisevan vinkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vielä tulossa: omat häät ens kesänä <3

Vierailija
2/7 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään, että kaikki ne, mihin ei ole kutsuttu (jos olisi ollut potentiaalisesti kutsuttava kuitenkin). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta mitkää häät

Vierailija
4/7 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!

Vierailija
5/7 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat häät ovat olleet, kun pari menee salaa naimisiin maistraatissa, eikä vaivaa lähipiiriään niillä, vaan ymmärtää, että avioliitto on heidän välinen juttunsa ja siihen ei yleisöä tarvita, eikä yleisön rahoja.

Vierailija
6/7 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se joka istui yksin siellä 700km päässä häissä :) on mulla myös mukavia kokemuksia, vihkiminen pidettiin samassa paikassa kun häävastaanotto, ulkona jossa kaikilla oli varjossa istumapaikat. Vieraat ohjattiin sisään ja baarissa oli sulhasen piikki auki klo 22:n Ottivat kuvat ulkona ja aloitettiin ruokailu. Appiukko ja bestman pitivät pienet puheet ja sen jälkeen kahvitarjoilu. Ainut ohjelma oli sulhasen esittämä rakkauslaulu vaimolleen. Ulos oli henkilökunta laittanut tuolit, pöydät ryhmiin. Sisällä tanssittiin ja syötiin herkkuja.. Hääpari lähti joskus yhdeksän jälkeen kylpylään, lapset lähti mummojen luo ja sauna+palju lämmitettiin. Salaattia, pitsaa ja patonkia iltapalaksi. Juhlittiin puoli neljään asti yöllä, tutut ja tuntemattomat lämpimässä heinakuun yössä. Todella mukavat juhlat oli :)

Vierailija
7/7 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat häät: ei ole olemassakaan :D Nyt on onneksi menty jo monta kesää ilman hääkutsuja. Huh!