Miesten laukeaminen
Niissäkin näkyy olevan eroja. Toinen voihkii, tärisee ja sykkii. Toinen on vaan. Eli ainut mistä huomaa että mies tuli on "mällit" jalkojen välissä. Eli eikö tämä mies nauro seksistä vai mistä tuo johtuu? Naisestako?
Kommentit (28)
Mä en oo koskaan tavannut miestä josta ei olisi huomannut että hän laukeaa. Että olisi yhtäkkiä vaan spermaa sisällä. Mut tää on vain mun rajoittunut kokemus. Tuntuis silti oudolta...
Me rakastellaan joskus kasvokkain seinää vasten niin että mies pitää mun käsiä ylhäällä (pään yläpuolella siis), sit koukistaa polvia ja työntyy muhun. Silloin oon huomannut että mies tärisee lauetessaan, lähärissä en ole tota huomannut. Ehkä se johtuu siitä että hän joutuu ponnistelemaan enemmän tai jotain. Oon jotain 10 cm häntä lyhempi ja miehen asento on kyl aika hurja, kun en ole hänen sylissään jalat ympärillä, vaan nostan yleensä vain toista jalkaa ilmaan.
Normilähärissä hän kiihdytää, voihkii, huohottaa ja murisee lopussa. Viimeiset työnnöt on aika hurjia mut ihania ja usein pitelee mua käsistä myös (monet miehet tykkää tehdä niin jostain syystä, mun tekee siis seisaaltaankin). Ja joka kerta mä päädyn lopuksi alle, vaikka oltaisiin tehty muutakin. Mies tuntuu muutenkin tykkäävän eniten siitä, kun saa olla päällä ja mäkin saan silloin tosi helposti kun ollaan ihan lähekkäin.
Vois sanoa et mun mies on dominoiva, mut silleen ihanalla naista huomioivalla tavalla, hyväilee ja hellittelee, ja miehen voima tuntuu muttei koskaan satu. Ja tosiaan laukeaminen ei jää huomaamatta meillä.
Mulla sellainen seksikumppani nyt, joka vain hiljaa huokailee ja välillä "ynisee". Todella hellä, haluaa olla koko ajan lähellä. Seksi jälkeenkin haluaa sylitellä. Ikinä ei karju, huuda tai kiroile seksi aikana. Vau. Ihan parasta seksiä koskaan. Ennen ja jälkeen aktin.
pari edellistä olivat karjujia ja kiroilijoita. Toisella vielä ikävä tapa olla kovakourainen ja repiä tukasta. Kiva löytää mustelmia intiimeistä paikoista :/ Mutta se jatkuva "pane pane vittu vittu pillu pillu" huudot aktin aikana latistivat kyllä tehokkaasti tunnelmaa.
Mä haluan vaihtaa asentoa ennen huippua jotta saan hallittua paremmin orgasmin tuloa ja kiihdytystä sitä kohti. Useimmiten mä kiepautan vaimon selälleen mun alle, joskus alan vaan pökkiä altapäin jos hän on päällä. Mä huomaan toistavani samaa kaavaa mut en ole tähän mennessä kuullut moitteita emännältä päinvastoin tuntuu tykkäävän hänkin. Ääntelystä tai tärinöistä en osaa sanoa, pitäis varmaan kysyä vaimolta:D
Sama juttu mulla. Vaikka lähis kuulostaa ehkä vanhanaikaselta ja tylsältä mut mä saa siinä aina parhaat orkut. Ihana tuntea tyttöystävän vartalon lämpö ja pemheys siinä alla, suudella ja joskus vähän näykätä olkapäästä, nähdä hänen kasvonsa ja todellakin hallita työntelyä. Saa just sen tarvittavan pituuden ja voiman mitä kulloinkin haluaa. Tuntuu että tyttiskin nauttii, ainakin puristaa mua tiiviimmin päälleen kun huomaa että tulen kohta.
Pidänkö ääntä, en tiedä, jännä sinänsä et sitä ei välttämättä tajua niin kuin täällä joku totesi. Kai siinä jonkinlaista nytkymistä tms tapahtuu, huohotusta ainakin ja kiihdytystä toki. Tuntuu ettei loppua kohti mikään vauhti riitä:D
Ja sit se kun makoillaan yhdynnän jälkeen sisäkkäin, pusutellaan ja hyväillään. Mikään ei voita tota tunnetta kun on lauettu melki yhtäaikaa/peräkkäin lähiksessä <3
Vierailija kirjoitti:
Miehen orgasmi ja siemensyöksy ei muuten oo sama asia. Mies voi saada orgasmin ilmankin siemensyöksyä..
Onko tietoa mistä moinen johtuu? minulla on sellainen ongelma että kertkaikkiaan en tule. Olen kokeillut muutamilla naisilla, naiset ovat alkuun tyytyväisiä kuntooni kun jaksan naida he saavat orgasmeja aikamonta. Mutta heillekkin tulee raja vastaan, itse tärisen niinkuin horkassa, saan kyllä tyydytyksen mutta ilman spermaa. Naiset valittavat puolentunnin tai tunnin jälkeen, lopeta sattuu useimmat naiset ottavat suihin runkaten samalla mutta kun ei tule niin ei tule. Minulla on kullikin vereslihalla. Pitäisikö mennä urolkille kullin kyllä seisoo. m
Onko noin vaikeaa vastata kysymyksiin?????????????????????????????????????
Mulla käy yleensä niin että jos rakastellaan monta kertaa päivässä tai peräkkäin, mitä vähemmän spermaa tulee sen rajumpi orkku on. En tiedä mistä johtuu, yleensä kai on toisinpäin. Sen huomaa että kestävyys lisääntyy mitä enemmän yhdytään. Mitä harvemmin pääsee naisen sisälle sen nopeammin laukeaa, vain rakastelujen tiheydellä on merkitystä mulle. Mä en onnistu lisäämään kestoa masturboimalla.
Kaippa minusta jotain ääntä lähtee kun hekuman huipulla olen. Työntöjä on ainakin pakko tehdä rajusti koko orkun ajan. Tyttöystävä on joskus sanonut että mä karjaisen, itse sitä ei tiedosta mitenkään.