Miesten laukeaminen
Niissäkin näkyy olevan eroja. Toinen voihkii, tärisee ja sykkii. Toinen on vaan. Eli ainut mistä huomaa että mies tuli on "mällit" jalkojen välissä. Eli eikö tämä mies nauro seksistä vai mistä tuo johtuu? Naisestako?
Kommentit (28)
Ei johdu naisesta/siitä ettei tekisi hyvää. Itsellä ei ääntä tule muuta kun pieni huokaus ja se ei tarkoita sitä, että ei nauttisi/tekisi hyvää. Samahan se on naisissa, toiset huokailee maltillisesti, toiset suht äänekkäästi ja jotkut kiljuu niin, että naapurit meinaa soittaa poliisit. Miksei mieheissäkin olisi vastaavia eroja kun naisissa. Tosin näitä naapuria häiritseviä kiljujia ei ole sattunut omalle kohdalle kun yksi, mutta siinä oli senkin edestä.
Jos on ollu kova runkkari tai hirmune panosonni, niin ei se enään välttämättä tunnu samalta. Ite kun teininä vetelin käteen sain sellaset orgasmit että koko keho nytky ja jalat heilu. Niitä ei oo enään koettu vuosiin. Kai keho tietää nykyään mikä on orgasmi eikä reagoi niin? En minä teidä.
- Ei-niin-nuori mies
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 07:16"]
Jos on ollu kova runkkari tai hirmune panosonni, niin ei se enään välttämättä tunnu samalta. Ite kun teininä vetelin käteen sain sellaset orgasmit että koko keho nytky ja jalat heilu. Niitä ei oo enään koettu vuosiin. Kai keho tietää nykyään mikä on orgasmi eikä reagoi niin? En minä teidä. - Ei-niin-nuori mies
[/quote]
No meillä ilmeisesti asuu tällainen panosonni, nuoruuden päiviltään siis. Joka toinen muidu moikkaa kaupungilla kulkiessa. Mutta tosiaan, en kyllä mistään huutajasta tykkäiskään.
Mun mieheltä pääsee pari kirosanaa, jalat nykii ja varpaat menee kippuraan. Välillä meinaa pokka pettää mutta kivahan se on että tekee hyvää. ;)
Väliin mietin että olenkohan huono sängyssä, onko mulla liian väljä tms. Harrastan seksiä kahden miehen kans, toisesta näkee että nauttii mutta tämä toinen ei ilmaise mitenkään tulostaan. Välillä tekis mieli kysyä että Saisko edes mutten ilkiä. Ei muutenkaan seksin jälkeen hyväile, suutele tai pidä kainalossa. Joskus se tuntuu vähän kurjalta vaikka seksi hänen kanssaan muuten kivaa onkin. Ehkä tuokin johtuu tuosta miehestä...
Mutta millainen on huono nainen sängyssä? Kiva olis olla sellainen peto sängyssä että mies janoaa lisää ja lisää. ;)
Ap
sama mies voi laueta eri voimakkuudella... itselläni on niin että mitä pidempään pidättelee laukeamista (eli hidastaa kun meinaa tulla), ja pitkittää sitä milloin lopulta laukeaa... niin laukeaminen on sitä parempi ja voimakkaampi mitä pidempään sitä pidättelee
Miehen orgasmi ja siemensyöksy ei muuten oo sama asia. Mies voi saada orgasmin ilmankin siemensyöksyä..
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 08:26"]Miehen orgasmi ja siemensyöksy ei muuten oo sama asia. Mies voi saada orgasmin ilmankin siemensyöksyä..
[/quote]
Jaa, tätä jaksaa aina ihmetellä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 07:35"]
Mun mieheltä pääsee pari kirosanaa, jalat nykii ja varpaat menee kippuraan. Välillä meinaa pokka pettää mutta kivahan se on että tekee hyvää. ;)
[/quote]
Onkohan meillä yhteinen mies? Mun mies kanssa kiroilee "vi**u" kuuluu useemman kerran ja nytkähtelee, varpaat kippuralla.
Vaimo
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 07:47"]
Mutta millainen on huono nainen sängyssä? Kiva olis olla sellainen peto sängyssä että mies janoaa lisää ja lisää. ;)
Ap
[/quote]
No sehän nyt riippuu täysin miehestä. Omalla kohdalla parasta seksiä on ollut sellaisen melkoisen räväkän ja kovakuntoisen mimmin kanssa aikanaan. Teki aloitteita aktiivisesti, mutta ei kuitenkaan kiehnännyt koko ajan kyljessä. Aktissa oli koko ajan mukana ja esim. päällä ollessaan todellakin osasi käyttää lantiotaan ja lantionpohjanlihaksiaan; ei vain "pomppinut" tai keinunut (sigh..) päällä.
Ja mikä parasta, oli kuin hetivalmis kiuas - ei vaatinut esileikkiä laisinkaan! Väitti haluavansa heti itse asiaan. Toki aktin aikana saattoi olla taukoja pelkästä panemisesta ja välissä muutakin, mutta kuitenkin... Ei ollut sitä perinteistä "helli mua 20 minuuttia" -näytelmää aina alkuun, jolloin mies ennemmin alkaa katsoa tv:tä tai lukemaan kirjaa ja hoitaa homman itsekseen minuutissa sitten myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 06:57"]
Niissäkin näkyy olevan eroja. Toinen voihkii, tärisee ja sykkii. Toinen on vaan. Eli ainut mistä huomaa että mies tuli on "mällit" jalkojen välissä. Eli eikö tämä mies nauro seksistä vai mistä tuo johtuu? Naisestako?
[/quote]
Meillä vaimoni on sitä huutavaa laatua. Suuseksissä varsinkin, meidän lempiasento takaapäin. Kyllä tuntuu hyvältä työntää kalu lämpöiseen kiiseliin, tuntuu siinäkin hyvältä kun vaimoni ääntelehtii ja lykkii vastaan. Kun saan niin spermaa tulee ihan hemmetisti ja tärisen kuin sähkökaniM50+.
Vierailija kirjoitti:
sama mies voi laueta eri voimakkuudella... itselläni on niin että mitä pidempään pidättelee laukeamista (eli hidastaa kun meinaa tulla), ja pitkittää sitä milloin lopulta laukeaa... niin laukeaminen on sitä parempi ja voimakkaampi mitä pidempään sitä pidättelee
Itellä just päinvastoin. Eka yhdyntä on tosi nopea ja orgasmi aivan tajuton, ja sit saa jäädä tyttöystävän päälle/sisälle ja samalla seisokilla nopeasti jatkaa toiselle kierrokselle jolloin tyttöni tulee myös kun kestän pidempään. Mutta orkku ei toisella ja usein kolmannella kerralla ole enää niin räjähtävä. Todella hyvältä tuntuu mut ei niin tajunnan räjäyttävältä.
Taitaa olla pari vuotta vanha ketju... :o
Kyllä mä ainakin nautin seksistä ja yhdynnästä aivan valtavasti. Joskus vaimo antaa lykkiä pikaisesti kesken päivän askareiden ja silloin ei välttämättä ehdi tulla mut silti nautin, kun tiedän että jossain myöhemmässä vaiheessa pääsen laukeamaan syvälle sisään. Odottelu ja pitkittely mulla ainakin lisää orkun voimakkuutta.
En ole koskaan miettinyt mitä ääniä päästelen tai muuten elehdin orkun aikana, mutta aina on vaimo huomannut sen ja puristaa mua jaloillaan ja käsillään yhä lähemmäs mikä tuntuu sanoinkuvaamattoman ihanalta.
Kyllä sitä kuulemma ääntä tulee pidettyä ja nytkähtelee ja huohottaa. Näin emäntä kertoi kun kysyin:D
Eipä sitä tuu itse ajateltuakaan kun on niin ekstaasissa.
Seksi ja erityisesti paneminen ja orkku siitä on parasta maailmassa...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä kuulemma ääntä tulee pidettyä ja nytkähtelee ja huohottaa. Näin emäntä kertoi kun kysyin:D
Eipä sitä tuu itse ajateltuakaan kun on niin ekstaasissa.
Seksi ja erityisesti paneminen ja orkku siitä on parasta maailmassa...
Löytyisikö Jyväskylän läheltä mies, joka haluaisi toteuttaa tuota 'maailman parasta' eli panemista ja orkkuja kanssani?
N45 etsii vakituista, mutkatonta, siistiä, hyvällä itsetunnolla varustettua yli 30-vuotiasta miestä puhtaasti seksisuhteeseen!!
Seksissähän just parastta on se toisen nautinnon näkeminen, kuuleminen, tunteminen. Ja miltä oma mies tuoksuu laukeamisen jälkeen, aaahhhh, sitä voisi pullottaa ja nuuhkia vain :) Olen huomannut että mulle on aika tärkeääkin että mies päästää jotain ääntä edes, ei nyt huutaa tarvitse :D Mun mies huohottaa raskaasti kun on lähellä tulla, ja joskus se murisee kun se tulee. Ihana <3
Mun mies huohottaa raskaasti ja alkaa voihkia matalalla äänellä lähellä tulemista mistä mä tykkään ihan hulluna. Varsinkin kun hän ei juurikaan ääntele aikasemmin, ehkä vähän voihkaisee alussa työntyessään sisään. Kiihdyttää työntöjään ja usein tarttuu mun käsiin ja taivuttaa ne mun pään yläpuolelle, mikä jostain syystä kiihottaa aivan mielettömästi.
Ja sit kun hän laukeaa yleensä murahtelee ja joskus huokaa mun nimeä <3 Miehen ääntely ja ne eleet on niin ihania ja kun huomaa/tuntee/kuulee että hän on tulossa, silloin itsekin laukeaa..
Meillä mies usein saa siemensyöksyn, mutta ei orgasmia. Silloin homma vain ykskaks loppuu. Ei ääntelyä, huokailua tms. Toinen kertakaan ei yleensä sitten toimi, ei saa seisomaan.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 06:57"]
[/quote]
Siis nauti seksistä!!