Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin eri tarkoitukseen käytät tuotteita kuin oikeasti kuuluisi?

Vierailija
15.01.2015 |

Esim hammastahnaa finnien päälle, hiusten hoitoainetta karvojenpoistoaineena, vartalovoidetta kasvovoiteena tms...?

Itse käytän käsivoidetta huulirasvana, sekä shampoota/hoitoainetta karvojen poistoon. Oon myös käyttänyt vauvojen pesugeeliä tai ihan vaan tavallista suihkugeeliä kasvojen pesuun, jos kasvojenpesuaine on loppu.

Oon myös kokeillut talkkia kuivashampoona. Eli vaikka mitä on tullut kokeiltua eri tarkoitukseen kuin mihin niitä oikeasti käytettäisiin. :D

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Olen utelias.

Vierailija
2/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeria vartalon - ja kasvojen kuorintaan.  

Vierailija
4/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt alkoholia päihtymistarkoituksessa.

t.mies

Vierailija
6/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosille tarkoitettua linimenttiä, eli kylmä- ja lämminvoiteta omiin kolotuksiin, paljon parempaa ja halvempaa kuin apteekkien geelit.

Vierailija
7/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vodkaa desinfiointiaineena.

Vierailija
8/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt tampponit kun kuivattaa saa anopille hyviä teepusseja,

Vierailija
9/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
10/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 06:49"]

Miten shampoo ja hoitoaine toimii karvanpoistoon? Ihan mielenkiinnosta kysyn. T. Karvajalka

[/quote]

Levietään iholle ennen sheivausta, toimii kuten sheivausvaahto. Hoitoaine kuulemma paras.

Vierailija
11/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 06:49"]

Miten shampoo ja hoitoaine toimii karvanpoistoon? Ihan mielenkiinnosta kysyn. T. Karvajalka

[/quote]

Levietään iholle ennen sheivausta, toimii kuten sheivausvaahto. Hoitoaine kuulemma paras.
[/quote]
Mulla ei kyllä toiminut, nipisteli ja raastoi ilkeästi. Mutta mulla onkin tummat ja aika vahvat karvat, ehkä hentoisille haituville sopii hoitoainekin.

Vierailija
12/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyoil kaikkeen aikuisten rasvaamiseen: vartalo, kasvot, huulet, kuivat kantapäät ja kynsinauhat.
Vauvojen puhdistuspyyhkeitä reissussa kaikkeen mihin muuten pitäisi ostaa minikokoinen savett kalliimmalla.
Marseillesaippuaa vartalon pesuun.

Vierailija
13/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 06:49"]Miten shampoo ja hoitoaine toimii karvanpoistoon? Ihan mielenkiinnosta kysyn. T. Karvajalka
[/quote]
No ihan samalla tavalla kuin muutkin geelimäiset karvanpoistotuotteet. Levitän vain säärille ja sheivaan karvat pois. Toimii ainakin mulla. ;-) Ap

Vierailija
14/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikatessa laitan väritöntä mascaraa kulmakarvoihin, näyttävät siistimmiltä ja karvat pysyvät paikallaan. Baby wipeseja meikinpoistoon, ovat toimivia, edullisia ja hellävaraisia.

Vierailija
15/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:46"]Meikatessa laitan väritöntä mascaraa kulmakarvoihin, näyttävät siistimmiltä ja karvat pysyvät paikallaan. Baby wipeseja meikinpoistoon, ovat toimivia, edullisia ja hellävaraisia.
[/quote]
Mä taas laitan väritöntä huulirasvaa kulmakarvoihin.

Vierailija
16/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 02:06"]Tuo ap:n mainitsema vartalovoiteen käyttö kasvoilla on mainio tapa tukkeuttaa huokoset ja saada naama räjähtämään finneihin. Siihen on syynsä, miksi on erikseen vartalo- ja kasvovoiteet.

Kunhan sanoin vain.
[/quote]Hahaa! Minulla ei ole ikinä ollut finnejä ja käytän Erioilia kaikkeen.

Vierailija
17/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqualan L:ää meikinpoistoon ja vartalon pesuun suihkussa. Kasvorasvana käytän sitten toisen merkkistä perusvoidetta. Vauvatalkki sopii kaikkiin aikuistenkin hiertymiin. 

Vierailija
18/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 07:42"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:30"]Rypsiöljyä runkkaamiseen [/quote] Minun mielestäni ihan tavallinen suihkusaippua sopii liukkariksi erinomaisesti.

[/quote]

Sori alapeukku, en heti tajunnut sua mieheksi. Varmaan miehelle suihkurunkkailuun ihan kelpo tuote.

Vierailija
19/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista keittiöstä kylppäriin: oliivi- ja kookosöljyä iholle ja hiuksiin, kahvinporoja, jogurttia ja hunajaa ihon kuorimiseen. Lasten voiteiden jämät olen huoletta käyttänyt itseeni. Tietokoneen hiiren kotelo saippuarasiana. Sellaisia kustomoitavia tietokoneen keskusyksikön kuoria kirjatukina. Tyhjiä jätskirasioita melkein kaiken säilytykseen. Piikkiä maissiviipaleiden rei'itykseen (vartaita varten) ja pihtejä kalanruotojen nyppimiseen. Nippusiteitä vaikka mihin. Lisää tulisi varmasti mieleen, jos alkaisin oikein miettiä. Taitaa tulla kotoa tämä, isä oli sellainen handyman, joka kuivatti sienet ja omenat liesituulettimella...

Vierailija
20/89 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan kynsilakalla sukkahousujen silmäpaot.