Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Kiinnostaako mies jonka pituus 164cm ?

Vierailija
03.11.2021 |

Harmaantuneet hiukset tallella. Muuten sopusuhtainen, huumorintajuinen ja naisia arvostava. Vain kerran naimisissa. Tytär jo aikuinen. On muutakin kuin sielun sivistystä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen nainen. Nuorempana minulla oli kiihkeä suhde ulkomaalaisen samanpituisen miehen kanssa. Eipä ole sen jälkeen onnistuneet monetkaan asennot esimerkiksi seisaallaan, jotka tuottivat suurta nautintoa. Niiden asentojen edellytyksenä kun on, että kumppanit ovat suunnilleen saman pituisia.

Vierailija
22/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, mutta kiinnostaisinko minä sen pituista miestä?

N178cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sua 10 cm pidempi ja todennäköisesti ainakin 20 kg painavampi.

Jälkimmäinen haittaisi minua enemmän.

Vierailija
24/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pätkä eli 167cm. Kaverini houkutteli naisten tansseihin. Kukaan ei hakenut. Eikä ollut ensimmäinen kerta. 

Vierailija
25/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen 156cm painoa 95kg. Olen sporttinen ja vähän vatsaa.

Vierailija
26/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sua 10 cm pidempi ja todennäköisesti ainakin 20 kg painavampi.

Jälkimmäinen haittaisi minua enemmän.

Sama… lisäksi ap on liian vanha mulle.

Vierailija
27/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosti. Valitettavasti mies oli naimisisissa lyhyen naisen kanssa.

T. 175 cm

Vierailija
28/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko 179cm ja 96 kg painava nainen?

Vierailija
29/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa isältäni.

Vierailija
30/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, jos se on kiva!

No ei 164 cm pituus haittaisi minua lainkaan. Toki kun on itsekin lyhyempi, niin en välttämättä edes tajuaisi kiinnittää asiaan huomiota kun olisin kuitenkin pienempi. 

Ei kannata liikaa paineilla pituudesta, tiedän että se on sekin eräs kauneusihanne olla "pitkä ja komea mies" mutta minua kyllä kiinnostaa kumppanissa ihan muut seikat. Tiedän monta upeaa, lyhyempää miestä sekä julkisuudesta että omasta elämästäni :) 

Kuullakseni joillekin pidemmille mimmeille suuri pituusero saattaa olla dealbreaker myös siksi, että se korostaa heidän omaa pituuttaan, mikä saa heidät tuntemaan olonsa liian itsetietoisiksi. 

Vierailija
31/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan mennä lautatarhalle hukkapätkäksi.

Vierailija
32/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinun pituisesi miehen kanssa. Ihana suhde oli, olemme läheiset ystävät edelleen.

Deittionnea❣️

N42

Vierailija
33/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinun pituisesi miehen kanssa. Ihana suhde oli, olemme läheiset ystävät edelleen.

Deittionnea❣️

N42

Itse siis n 167 cm, jos joku aloittajaa epätoivoisempi tekee tällä tiedolla jotain.

Vierailija
34/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Varsinkin kun valehtelet Tinderissä pituudeksi jotain ihan muuta.

Vierailija
35/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vit tu kun nyt löytäisi jostakin miehen joka ei juo, petä tai pelaa ja osaisi vielä keskustella. Ei kiinnostaisi siinä vaiheessa pätkääkään muutama sentti suuntaan tai toiseen. Maahinenkin olisi helpompi löytää kuin kunnollinen mies.

Vierailija
36/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vit tu kun nyt löytäisi jostakin miehen joka ei juo, petä tai pelaa ja osaisi vielä keskustella. Ei kiinnostaisi siinä vaiheessa pätkääkään muutama sentti suuntaan tai toiseen. Maahinenkin olisi helpompi löytää kuin kunnollinen mies.

Jep, ei muakaan haittais lyhyys eikä edes pieni peenis, kunhan on kiinnostunut minunkin tyydytyksestäni ja naisillahan siihen ei välttämättä tarvita penistä ollenkaan. Ongelma on ennemminkin siinä, että minusta ei miehet kiinnostu. Jos joku joskus kerran kymmenessä vuodessa sattuu kiinnostumaan, niin ei ole tosissaan =(

Vierailija
37/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisilla ole yleensä kiikarissa se "pitkä, tumma ja komea" ? 

No lähinnä tämä on se, mitä naisille on aina tuputettu saduista ja  ennustajista lähtien. Että miehen pitää olla pitkä, tumma ja komea ja tietenkin varakas prinssi. 

Toki naisistakin on aina ollut ne omat stereotypiansa, mutta ne on vaihdelleet enemmän kuin miesten kohdalla. Tämän miehet sitten kätevästi kääntää niin, että "meillä miehillä on vaihtelevampi maku". Vaikka ne miesten maut ovat aina noudattaneet juuri kyseisen ajan muotivillityksiä. Ja niin noudattavat edelleen. 

Miehet ei vaan tajua sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi