Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Kiinnostaako mies jonka pituus 164cm ?

Vierailija
03.11.2021 |

Harmaantuneet hiukset tallella. Muuten sopusuhtainen, huumorintajuinen ja naisia arvostava. Vain kerran naimisissa. Tytär jo aikuinen. On muutakin kuin sielun sivistystä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pituudella ei ole mitään väliä. Muu ratkaisee.

Vierailija
2/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin oloni ehkä epämukavaksi kun olen ite 177-senttinen. Pelasin nuorena lentopalloa monta vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sitten jos oikein kunnolla kolahtaa niin minkäs teet.

Vierailija
4/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mies, joka ensimmäisenä kertoo pituutensa. Ihan pituudesta riippumatta.

Vierailija
5/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa, voi ainakin pistää vastaan jos meinaa tulla turpaan. Ei tarvi pelätä. ja tää ei oo vitsi.. nyt kun mietin niin kaikki vakavat seurustelusuhteet on ollu alle 170 cm.

Vierailija
6/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näyttää naisetta kyllä tommonen miehestä saa hyvän sissy ''tyttöystävän''

Vierailija
7/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Varsinkin, jos on mahakas.

Vierailija
8/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntisin oloni ehkä epämukavaksi kun olen ite 177-senttinen. Pelasin nuorena lentopalloa monta vuotta.

Minäkin olen 177-senttinen ja elämäni mies oli 163-senttinen mutta valitsi oman pituisensa naisen. Tosin pituus ei liene ratkaissut tuota valintaa.

Vierailija
9/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin ominaisuuksia tarvitaan.

Vierailija
10/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
11/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus vaan paksuus. :)

Vierailija
12/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, tai ole kiinnostamatta pelkän pituuden takia kukaan, aikuisen äitipuoleksi en parikymppisenä halua

Vierailija
13/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen 177-senttinen ja elämäni mies oli 163-senttinen mutta valitsi oman pituisensa naisen. Tosin pituus ei liene ratkaissut tuota valintaa.

Eli voisi sanoa että mies oli oikean mittainen mutta sinä liian pitkä.

Vierailija
14/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisilla ole yleensä kiikarissa se "pitkä, tumma ja komea" ? 

Vierailija
15/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuudesluokkalainen ole vielä mies, syö puuroa ja kasva.

Vierailija
16/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan mitannut miehiä, joihin olen ollut ihastunut tai jopa rakastunut. Ihan silmämääräisesti voin sanoa, että heidän joukossaan on ollut ainakin kolme alle 170 cm pitkää.

Vierailija
17/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mies, joka ensimmäisenä kertoo pituutensa. Ihan pituudesta riippumatta.

Kokemukseni mukaan se on tärkeää.

Vierailija
18/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Maailma täynnä pitkiä komeita miehiä. Jätän mua lyhyemmät muille naisille.

Vierailija
19/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole koskaan miehet kummemmin kiinnostuneet, joten mulla ei ole mitään valinnanvaraa sen suhteen mitä huolin ja mitä en, siihen tyydytään mitä sattuu saamaan. Eli kelpaat sinäkin siis. Kelpaako nyt sitten sinulle vuorostasi sellainen nainen, joka ei ole koskaan ollut sieltä suosituimmasta päästä?

Ymmärrät varmaan, ettei me kaikki naisetkaan voida vain valkata miehiä jostain halukkaiden kosiskelijoiden rivistä? Mitkä ovat omat vaatimuksesi naisen suhteen? Koska niitä sinullakin varmasti on ja saakin olla. Kyse ei ole mistään, että vain naiset valitsee ja miehet odottaa tulla valituksi. 

Vierailija
20/37 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua kiinnostaa se pituus jossain nettitreffeillä ihan alussa. Kuten sanoin jos ei erityisesti ole kolahtanut, niin mitäpä tuota tutustumaan enempää. Samalla tulee selväksi mitä on mieltä minun pituudestani, joka on 174.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan