1001 Rikua oli aika hyvä
Tykkäsin. Piilokamera oli hauska, samoin intialainen mies kadulla ja kaksintaistelu. Oikeastaan kaikki, paitsi ne koekuvaukset. Nekin oli ihan jees, mutta lähinnä hymähtelin, en nauranut.
Oli ainakin parempaa viihdettä kuin Kingi, tämän pitäisi tulla perjantaina tai lauantaina.
mites muut, katsoitteko?
Kommentit (22)
Olavi oli hauska heitellessään voltteja vanhustentansseissa ja uunottaessaan senioreita.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:37"]
Olavi oli hauska heitellessään voltteja vanhustentansseissa ja uunottaessaan senioreita.
[/quote]Oi, Olavi oli ihana pappa! :-D Olavista saisi paljon enemmänkin hyvää materiaalia, sen verran hyvä hahmo hän oli. Katsoin tanssipätkän pariin kertaan katsomosta ja Olavin tanssiminen muiden katsoessa monttu auki oli molemmilla kerroilla yhtä hauska! Yhden yhtä Putousta ja Kingiä en ole katsonut, mutta tämä uppoaa. N40
On hassu ohjelma se 1001 Rikua siis :)
Huippu oli viimeviikkoinen ku meni vanhustentansseihin pappana ja alkoi tehdä spagaatteja yms.
Munamiehelle nauroin tällä kertaa eniten. Paras:D viuhahtelija oli myös hyvä.
ap
Non niin. Tää jakso oli täysin paska. Noinko pian ne ideat loppui? Eipä naurattanut yhtään enää. Ja mitä hittoa se kulahtanut persujen doupattu ex kehonrakentakin siinä ohjelmassa oikein teki? Joku persujen vaalimainos vai?
Tsiissus mitä maanparannusainetta koko tämänpäiväinen pätkä. YÖK!
Kyllä tätä mieluummin katsoin kuin Kingiä. Riku on hyvä näissä hahmoissa.
Juu, katsoin, ja oli mielestäni oikein hauska :)
Nauroin kunnolla näille näyttelijävedätyksille, oikein onnistunutta piilokameraviihdettä!!
Katsoin Kingin uusintaa. Siinä ei ollut mitään huvittavaa, mutta kyllä tuo Rikun ohjelma oli paljon parempi! Tykkäsin :)
Ihan mielenkiinnosta, mitä muita asioita harrastatte/teette? Mietin vain siksi, koska minun pitäisi olla vähintään yksin autiolla saarella jalka poikki ja vain yksi tv-kanava seurana, että katsoisin Kingiä tai vastaavaa. Siellä saarellakin varmaan kaivertaisin ennemmin kookospähkinää, ja kotona vaikka tyhjentäisin likakaivon. Enkä nyt tarkoita olla ilkeä vaan ihan aidosti kiinnostuin.
Oli ihan hauska. Ja toivon, että säilyy jatkossakin sellaisena, että satunnaisia ihmisiä ei nolata, vaan juuri tuolla lähtökohdalla, että näyttelijä asettaa itse itsensä siinä naurunalaiseksi. Ehkä tuo koe-esiintymiskohta oli sen takia ajoittain vähän kiusallinen, vaikka siinä oli hauskojakin hetkiä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:00"]
Ihan mielenkiinnosta, mitä muita asioita harrastatte/teette? Mietin vain siksi, koska minun pitäisi olla vähintään yksin autiolla saarella jalka poikki ja vain yksi tv-kanava seurana, että katsoisin Kingiä tai vastaavaa. Siellä saarellakin varmaan kaivertaisin ennemmin kookospähkinää, ja kotona vaikka tyhjentäisin likakaivon. Enkä nyt tarkoita olla ilkeä vaan ihan aidosti kiinnostuin.
[/quote]
kingiä en ole katsonut, mutta tuon riku-ohjelman katsoin ja pidin sitä ihan viihdyttävänä, voisin siis katsoa toisenkin jakson (kai siitä on tulossa useampi jakso?).
Mitäkö muuten puuhastelen ja harrastan? Matkustan paljon (lähinnä kaupunkilomia + laskettelumatkoja), käyn teatterissa ja konserteissa (klassinen), olen romaanikirjallisuuden suurkuluttaja (viimeisin luettu teos tuorein Finlandia-voittaja, suosittelen!). Joskus saatan vain istua ja tuijottaa takkatulta punkkulasi kädessä :)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:00"]
[/quote]
kingiä en ole katsonut, mutta tuon riku-ohjelman katsoin ja pidin sitä ihan viihdyttävänä, voisin siis katsoa toisenkin jakson (kai siitä on tulossa useampi jakso?).
Mitäkö muuten puuhastelen ja harrastan? Matkustan paljon (lähinnä kaupunkilomia + laskettelumatkoja), käyn teatterissa ja konserteissa (klassinen), olen romaanikirjallisuuden suurkuluttaja (viimeisin luettu teos tuorein Finlandia-voittaja, suosittelen!). Joskus saatan vain istua ja tuijottaa takkatulta punkkulasi kädessä :)
[/quote]
niin ja likakaivoa en tyhjentäisi, vaikka siitä maksettaisiin minulle - maksan muille, jotta tuollaiset asiat tulevat hoidettua (tosin talomme sijaitsee kaupunkialueella ja kuulumme sitten kaupungin viemäriverkkoon, mutta jos asuisimme haja-asutusalueella, niin en koskisi likakaivoon).
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:00"]Ihan mielenkiinnosta, mitä muita asioita harrastatte/teette? Mietin vain siksi, koska minun pitäisi olla vähintään yksin autiolla saarella jalka poikki ja vain yksi tv-kanava seurana, että katsoisin Kingiä tai vastaavaa. Siellä saarellakin varmaan kaivertaisin ennemmin kookospähkinää, ja kotona vaikka tyhjentäisin likakaivon. Enkä nyt tarkoita olla ilkeä vaan ihan aidosti kiinnostuin.
[/quote]
Pois sitten av:lta!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:46"]
Non niin. Tää jakso oli täysin paska. Noinko pian ne ideat loppui? Eipä naurattanut yhtään enää. Ja mitä hittoa se kulahtanut persujen doupattu ex kehonrakentakin siinä ohjelmassa oikein teki? Joku persujen vaalimainos vai?
[/quote]
Samaa mieltä sun kanssa. Tuo eilisiltainen kaikkine persu esiinmarsseineen oli kyllä täydellinen pohjakosketus jos vertaa noihin kahteen ekaan jaksoon. Ei päätä eikä häntää Ainoa valonpikahdus oli se Reino Nordinin kanssa käyty kaksintaistelu.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:46"]
[/quote]
Samaa mieltä sun kanssa. Tuo eilisiltainen kaikkine persu esiinmarsseineen oli kyllä täydellinen pohjakosketus jos vertaa noihin kahteen ekaan jaksoon. Ei päätä eikä häntää Ainoa valonpikahdus oli se Reino Nordinin kanssa käyty kaksintaistelu.
[/quote]
No voi sentään. Persu oli ruudussa niin heti lerpahti, ei voi olla enää mitään hauskaa kun persu oli ruudussa. Kike Elomaa on muutakin kuin persu. Sitäpaitsi taksikuskikarikatyyri oli aika hyvä ja itsensäpaljastaja kun takin auetessa eniten pelästyivät laamat.
Tuleekohan uusintana?? Mulla ei Katsomo toimi :( (Ainakin Kingiä näytetään kolme kertaa viikossa?!!)