Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

liian vanhanaikainen (nimiasiaa)

Vierailija
14.01.2015 |

Onko Maarit tai Maaret liian vanhanaikainen nimi tytölle ? Sain pari kk sitten ultrassa tiedon että tuleva lapsemme on luultavasti tyttö ja nyt on miehen kanssa keskusteltu tästä nimiasiasta ja haluaisin kuulla myös palstalaisten mielipiteitä :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko kuullut että suurin osa tämänhetkisistä trendinimistä on "vanhanaikaisia"? Maarit ja Maaret eivät ehkä juuri tällä hetkellä ole muodissa, mutta joskus sitten taas. Itse valitsisin Maaretin.

Vierailija
2/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut :) ajattelin vain sitä kun tytär kasvaa isoksi onko nimi jo ihan liian vanha nuorelle tytölle ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaret on mielestäni hieman erikoinen nimi. Tosin ne on nyt muotia. Sopisiko jompikumpi toiseksi nimeksi? :)

Vierailija
4/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaret on kaunis nimi. Ja ihanaa, ei tule heti toista vastaan :)

Vierailija
5/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:24"]En ole kuullut :) ajattelin vain sitä kun tytär kasvaa isoksi onko nimi jo ihan liian vanha nuorelle tytölle ..
[/quote]

Kun Maaret kasvaa isoksi tytöksi niin voi nimi olla taas muodissa. Tai sitten ei. Eipä noihin trendeihin paljoa kannata huomiota kiinnittää, muuten muodostuu nimenanto vaikeaksi. Jos itse tykkäät nimestä niin se on sitten hyvä nimi. Kukaan ei tiedä mistä nimistä viidentoista vuoden päästä massat tykkäävät. Ihan hyvin saattavat tykätä Maaretista tai vaikka Minnasta.

Vierailija
6/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta Maaret on yksi hirveimmistä tietämistäni nimistä.Myös Maarit on kamala. Harkitse vielä nimeä!

Vierailija
7/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita nimiä.

Vierailija
8/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita nimiä.

Vierailija
9/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän kaikki vanhat nimet on muotia.Mullekin tuli työtoveriksi nuori tyttö joka on Alma.Vanhemmalta se korvaani kaqlskahtaa kuin Maarit ja Maaret,ovat oman nuoruuteni nimiä,nyt tietysti vanhoja nimiä.Jos mun nuoruudessa olisi ollut lapsen nimenä Alma niin sitä olisi vähän ihmetelty.

Vierailija
10/10 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina jostain syystä inhonnut Maarit-nimeä. En tiedä syytä, mutta pienestä pitäen se on ollut minusta kamala nimi:-o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi