Miksi 26-vuotias neitsyt mies on luuseri?
Kommentit (30)
? No ei ole :D Mun miehellä oli poikuus tallella kunnes mentiin naimisiin, oli 27v :) Sama mulla, tai siis neitsyys.
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydytys on parasta seksiä. Runkkaaminen ei ole koskaan aiheuttanut johtanut itkuun toisin kuin "oikea" seksi
Ja tietää parhaiten, mikä tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen runkannut yli 10 vuotta. En ole mielestäni enää neitsyt vaikka naisen kanssa en olekaan ollut.
M25
Kyllä vaan olet. Tämä ei ole mielipidekysymys.
Tiedän omasta seksuaalisuudestani ja seksuaalisesta nautinnostani jo kaiken. Absurdia ajatella, että olisin muka silti "kokematon" :D Olen varmasti harrastanut paljon enemmän seksiä kuin monet muut.
M25
Mutta honey, rakkaudesta et paljoakaan tiedä. Ja rakastelussa on siitä kyse. Ei niinkään himosta, vaan läheisyydestä, hellyydestä, toisen huomioimisesta, toki kiihkostakin. Mutta runkkaus on siitä melko kaukana kuitenkin.
Täti 52v
ps. yhdynnässä ei ole kyse vain sinun seksuaalisesta nautinnostasi, vinkiksi sitten kun löydät sopivan puolison :)
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydytys on parasta seksiä. Runkkaaminen ei ole koskaan aiheuttanut johtanut itkuun toisin kuin "oikea" seksi
Paitsi ehkä sillä, joka yön pimeydessä suutelee oluttölkin kylmää metallia ja miettii jännän miehen nousevia ja laskevia karvaisia pakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietää parhaiten, mikä tuntuu hyvältä.
Kyllä, tottakai. Niin se on meillä naisillakin, että oma käsi paras käsi.
Parisuhteessa taas on kyse muusta kuin hedonistisesta itsekkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
anaalineitsyys?
voin hoidella sen hyvin.
t.pena
Penaali-Antti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkarit pois palstalta.
Anna sille pillua, niin on kaksi runkkaria vähemmän.
Meinaat, että jos on joskus saanut plllua tai klllia, ei enää lainkaan runkkaa?
Tarkoitin lähinnä, että tuo runkkari olisi voinut kerrankin antaa sen sijaan, että haukkuu muita runkkareiksi.
EI ole luuseri. Sinun ei tarvitse kertoa neitsys statuksestasi kenellekään jos et itse halua. Se on vain asia jota et ole tehnyt, ei mikään sinua määrittävä ja mitenkään ihmeellinen ominaisuus.
etsi joku rikas sugar mama vaikka ulkomailta asti, ja pistä rahaksi..
Et varmasti tiedä.