Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisestä selviäminen ja anteeksianto

Vierailija
03.11.2021 |

Moi. En tiedä mistä muualtakaan pyytää asiaan apua. Poikaystäväni petti minua ja tiedän hyvin, että minun kuuluisi vain lähteä. Haluaisin kuitenkin saada tämän vielä joskus toimimaan, miten? MIten lakata ajattelemasta asioita mitä hän on tehnyt? Onko mahdollista, että pystyn vielä joskus antaa hänen koskea minuun mietimättä asioita joita tapahtu. Haluaisin vain tietää mikä minussa on vikana, jos minulle voi tehdä näin. En pysty itkemään enkä suremaan, koska tiedän asian satuttavan aivan liikaa jos päästän sen ajatuksiini 100 prosenttisesti. Miten näin paskasta asiasta pääsee ikinä yli? Haluan todella yrittää hän on kaikkeni ja tiedän hänen katuvan asiaa enemmän kun mitään. En vain pysty lähtemään...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi koskaan täysin unohtaa ja väistämättä aina tulee vaikuttamaan suhteeseenne.

Helpommalla pääset kun päästät irti. Sitten kun olet valmis, niin yrität etsiä jonkun arvoisesi kumppanin itsellesi.

Vierailija
2/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen pahoillani puolestasi ja siitä mitä olet kokenut. Te voitte molemmat kuitenkin päästä yli tästä tilanteesta, jos te molemmat sitouduttu käsittelemään tapahtunutta ja haluatte yhdessä toisianne tukien uskoa yhteiseen tulevaisuuteen. Helppoa se ei tule olemaan, mutta ihan omasta kokemuksesta voin kertoa että se on kuitenkin mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut tilanteen myös. Ellei pettäjä kadu tekoaan tai halua käsitellä asia niin hän tekee sen jossain vaiheessa vielä uudelleen. 

Vierailija
4/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat nuorelta. Tuossa vaiheessa kannattaa ihan vaan lähteä jatkamaan omille teilleen. Ei pettämistä voi koskaan unohtaa. Anteeksi voi antaa, jos ei ole kovin pitkävihainen, mutta unohtaa ei ikinä

jssap

Vierailija
5/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot jatkaa, niin sun pitää luopua ajatuksesta, että elät parisuhteessa. Sen sijaan elät vapaassa suhteessa, jossa koska vain kuka vain voi tulla panemaan miestäsi.

Vierailija
6/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ainakin tauko suhteesta, että saat miettiä asioita rauhassa itseksesi. Jos sen jälkeen tuntuu, että haluat vielä palata yhteen ja molemmat sitä haluaa, niin on tavallaan helpompi aloittaa alusta uudelleen. Ja se tauko tarkoittaa sitä, että sinä aikana et ole yhdessä sen miehen kanssa, vaan olet vapaa. Voit tavata sitä miestä keskustellaksesi asiasta, mutta et päästä sitä sänkyysi etkä yöksi. Määrittele ennalta tauon minimiaika, ainakin kuukausi, ja sitä voi vielä jatkaakin. Jos mies sinä aikana löytää toisen tai päättää, ettei haluakaan jatkaa, anna sen mennä.

Näin neuvoisin nuorempaa itseäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi