Nainen pidempi kuin mies
Onko kenelläkään sellaista tilannetta, että olet pidempi kuin miehesi?
Itsekkin olen naiseksi aika pitkä 173cm, enkä voi ottaa lyhyempää miestä!
Kommentit (35)
No, musta se on vaan vähän hassua. Ei voi käyttää korkkareitakaan. Tapailin miestä, joka oli 170cm ja tunsin itseni ihan hongankolistajaksi :D
Mulla on suurin osa miehistä ollut mua lyhempiä ja kaiken lisäksi käytän 15cm korkoja. :D eihän siinä koroilla kävellessä ollut yhden kanssa kuin 30cm pituuseroa. Nykyinen mies on mua 15cm pitempi.
No nykyajan superkorkeilla koroilla melkein joka nainen on miestään pidempi,jos ei pongaa jotain yli 2-metristä.
Näin tänään kaupassa naisen joka oli noin 185cm ja miehen noin 170cm. Nainen oli vielä ruumiinrakenteeltaan roteva, joten oli erikoisen näköinen pari :)
Mulle ihan sama. Yhden kerran olen ihastunut samanpituiseen 172cm. En osaa edes arvioida miesten pituutta. Joku 194 cm on liikaa. 180-189 just jees.
Muistakaa pitkät naiset että ette kävele lysyssä, se on kauhean näköistä! Näyttäkää vaan se upea vartenne, miehet tykkää, minä ainakin.
Mä oon sit superpitkä, 178. Arvatkaa vaa kuin vaikee mun on löytää pidempi mies. Ja lyhyempää en oo ees ajatellu ottavan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään sellaista tilannetta, että olet pidempi kuin miehesi?
Itsekkin olen naiseksi aika pitkä 173cm, enkä voi ottaa lyhyempää miestä!
Samaa mieltä. En voisi ottaa itseäni lyhyempää miestä. En voi kunnioittaa sellaista miehenä
Mulla oli 176 cm pitkä mies ja itse 180 cm. Suhde ei kariutunut pituuseroon.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa pitkät naiset että ette kävele lysyssä, se on kauhean näköistä! Näyttäkää vaan se upea vartenne, miehet tykkää, minä ainakin.
Sinä et edes naista saa
Voisin kyllä ottaa pari cm lyhyemmän miehen
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään kaupassa naisen joka oli noin 185cm ja miehen noin 170cm. Nainen oli vielä ruumiinrakenteeltaan roteva, joten oli erikoisen näköinen pari :)
Ne on näitä alistuvia miehiä joita naiset raahaa mukana
Vierailija kirjoitti:
No, musta se on vaan vähän hassua. Ei voi käyttää korkkareitakaan. Tapailin miestä, joka oli 170cm ja tunsin itseni ihan hongankolistajaksi :D
Jos on jo luonnostaan miestä pidempi niin mitä väliä niillä koroilla enää on?
Minusta lyhyet miehet on usein suloisia. Itse 173cm.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi. Sorry.
Suurin osa naisista ei ottaisi
Vierailija kirjoitti:
Minusta lyhyet miehet on usein suloisia. Itse 173cm.
Vähän kuin oma pieni poikalapsi.
Ei sitä voi olla onnellisesti avioliitossa 50 vuotta jos mies on lyhyempi.
Miltei kaikki tapailemani miehet ovat olleet itseäni lyhyempiä. Olen kuitenkin vain 174 cm. Mikset sinä voi ottaa lyhyempää miestä? Enpä ole viitsinyt krantuksi heittäytyä kun ei pidempiä ole tarjolla.