Nainen pidempi kuin mies
Onko kenelläkään sellaista tilannetta, että olet pidempi kuin miehesi?
Itsekkin olen naiseksi aika pitkä 173cm, enkä voi ottaa lyhyempää miestä!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään kaupassa naisen joka oli noin 185cm ja miehen noin 170cm. Nainen oli vielä ruumiinrakenteeltaan roteva, joten oli erikoisen näköinen pari :)
Ja sehän oli täysin varmaa, että he olivat pari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta lyhyet miehet on usein suloisia. Itse 173cm.
Vähän kuin oma pieni poikalapsi.
Onneksi poikani ei ole kalju ja satakiloinen.
Kun nainen hakee seuraa ja kertoo vaikka sitten nettitreffi ilmoituksessaan toiveenaan (vai vaatimuskenako sitten), että mie olethan minua pidempi, niin voin tuntea itseni naiseksi ja rauhassa käyttää korkkaireita.. niin aika moni nyökytteee, eikä koe, että asiassa olisi mitään erikoista. Mutta sen sijaan jos mie skirjoittaa vastaavalla palvelimelle ... Nainen olethan minua lyhyempi, että voin koeka ja tuntea itseni mieheksi verelläsi, niin aika monen kulmat kohoaa ja mieleen nousee kysymys, että mitä tuo miekkoinen vihjailee. Ja miehen omista kenkävalinnoista ja niiden liittäminen siihen millaista kumppania mies toivoisi, niin saattaa olla parempi, että harkitsee pariin kertaan ennenkuin kirjoittaa niistä yhtään mitään; oli sitten millainen isokenkäinen tahansa.
Selittäkääpä minulle nämä kaksi asiaa.
Mitä merkitystä on miltä pari näyttää yhdessä? Mietittekö te naiset ihan oikeasti koko ajan mitä ne muut nyt ajattelevat ja miltä te näytätte muiden silmissä? Koetteko te olevanne jotain näyttelyesineitä tms?
Ja mihin perustuu ajattelu "miltä näytät miehen rinnalla"? No ihan samalta. Ajattelevatko 178cm naiset oikeasti että kun rinnalla on 195cm mies, niin he näyttävät minun - 171cm miehen - silmissä yhtään sen lyhyemmiltä tai pienemmiltä? Uskotteko te oikeasti olevanne miehen vartalon ulokkeita joita verrataan koko ajan kumppaniin?
Voin ymmärtää että okei, kivikautinen vaisto sanoo että pitkä mies on seksikäs. Mutta nämä kaksi perustelua vaikuttavat todella huvittavilta.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen hakee seuraa ja kertoo vaikka sitten nettitreffi ilmoituksessaan toiveenaan (vai vaatimuskenako sitten), että mie olethan minua pidempi, niin voin tuntea itseni naiseksi ja rauhassa käyttää korkkaireita.. niin aika moni nyökytteee, eikä koe, että asiassa olisi mitään erikoista. Mutta sen sijaan jos mie skirjoittaa vastaavalla palvelimelle ... Nainen olethan minua lyhyempi, että voin koeka ja tuntea itseni mieheksi verelläsi, niin aika monen kulmat kohoaa ja mieleen nousee kysymys, että mitä tuo miekkoinen vihjailee. Ja miehen omista kenkävalinnoista ja niiden liittäminen siihen millaista kumppania mies toivoisi, niin saattaa olla parempi, että harkitsee pariin kertaan ennenkuin kirjoittaa niistä yhtään mitään; oli sitten millainen isokenkäinen tahansa.
Ootko koskaan havainnut sen kummempaa logiikkaa feministien ajatusmaailmassa?
Mieheni on 164 cm pitkä ja minä 170. Yhdessä olemme olleet 13 vuotta eikä pituusero ole koskaan ollut mikään ongelma.
Oon 175cm ja seurustelin jonkun aikaa itseä lyhyemmän miehen kanssa (170cm). Itselle tämä ei ollut mikään ongelma, en edes koskaan ollut ajatellut, että miehen pitäisi olla pidempi. Miehelle tämä kuitenkin oli välillä elämääkin suurempi ongelma, mihinkään ei olisi saanut laittaa korkkareita jos mentiin yhdessä ja minun olisi pitänyt seistä kuvissa selkä kumarassa, jotta näyttäisi, että olen lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan havainnut sen kummempaa logiikkaa feministien ajatusmaailmassa?
Kyllä olen. Mutta olen havainnut myös, että feminismi ei ole enää, jos on koskaan ollutkaan htenäinen käsite. Ja tai ainakin siinä on useampaa eri sävyjä ja piirteitä. - Toki tämä on luonnollista sillä ei liene myöskkän yhtä oikeaa (tai väärää) naisellisuutta. - Jolloin on luontevampaa kiinnittää huomio naiseuden sijaan ja kiinnittää sellaisiin eroa luoviin tekijöihin kuin vaikka seksuaalisuus, etnisyys ja luokkaerot.
Naiset haluaa pitkän ja tumman miehen. Kaikki ymmärtää tämän.
Mies haluaa vaalean ja laihan/normaali painoisen naisen. Kaikki pitävät häntä sikana.
Mies ei voi pituudelleen mitään. Laihduttaa voi aina.
Minä olen 178cm ja mieheni 172cm. Lihaksikas ja miehekäs. Ei ongelmaa.
Itse näin viimeksi tänään yhden nuorenparin, jossa nainen oli vähän/jonkin verran miestään pidempi. Siis ilman korkoja. Jos naisella olisi ollut korot, niin ero olisi ollut jo isokin. Mutta näyttivät niin kovasti toisistaan tykkäävän, ainakin näin ulkopuolisen silmiin, että eipä se silloin taida pituuksia katsoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Oon 175cm ja seurustelin jonkun aikaa itseä lyhyemmän miehen kanssa (170cm). Itselle tämä ei ollut mikään ongelma, en edes koskaan ollut ajatellut, että miehen pitäisi olla pidempi. Miehelle tämä kuitenkin oli välillä elämääkin suurempi ongelma, mihinkään ei olisi saanut laittaa korkkareita jos mentiin yhdessä ja minun olisi pitänyt seistä kuvissa selkä kumarassa, jotta näyttäisi, että olen lyhyempi.
Minulle olisi suuri ongelma jos kieltäytyisit käyttämästä korkkareita tai seisoisit kumarassa minun vuokseni.
t. M/172cm
Miehen kuuluu olla pidempi kun aikoinaan isän kainalossa oli turvallista.