Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuiset kiusaa kuin lapset

Vierailija
14.01.2015 |

Onpa kivaa että on matalan kynnyksen keskustelupalstoja, joista saa tarvitsemaansa vertaistukea! Ja paskat..
On ihmisiä joilla ei ole varaa, ei rohkeutta, ei osaa tai ei tietoa mistä apua hakea.
Täällä on kyselty asiattomia ja asiallisia asioita, ja vastaukset ovat myös yhtä mustavalkoisia.
Jos seurakunnan pienet mammapiirit ei nappaa niin muuta vaihtoehtoa ei taida naisille olla.
Täällä lähinnä kiusataan. Tästä syystä aion itse jättää Av:n koska saan täällä ennemmin pahan mielen.
Joku saattaa kysyä tukea väkivallan uhrina, joku avioeroon ja joku lapsen kuolemaan. Tämä kun on matalan kynnyksen paikka.. tai pitäisi olla!
Joko arvostellaan pinnallisesti, moraalittomasti, vain yhdestä näkökulmasta sekä kirjoitusopin virheistä. Anteeksi ettei mobiili salli kappalejakoa!
Kritiikkiä saa kyllä julkaista, mutta sekin voisi olla rakentavaa tai edes "tervettä".
Te kiusaajat olette ihmisiä joiden oma elämä taitaa olla VIELÄ kurjempaa.. tarvisitte halauksen ja ymmärrystä. Ette te kuitenkaan kauaa nautiskele siitä miten pahan olon olette voineet toiselle aiheuttaa. Siitä saa paljon enemmän jos auttaa toista.. paremman mielen! Muistakaa että juuri teidän ilkeästi sanottu kommentti voi murtaa ihmisen. Me emme kaikki ole samanlaisia. Jokainen ei ymmärrä toisen sairasta huumoria tai luettua sarkasmia. Keskustelun pitäisi saada olla rentoa, josta kellään ei jäisi oikeasti paha mieli. Mehän ollaan täällä auttamassa muita, apua itse hakemassa eikä tänne varta vasten pitäisi kenenkään tulla vittuilemaan. Noniin. Alkakaas nyt haukkumaan.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
82/88 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta saako olla erittäin jyrkästi eri mieltä jos on? Olisin sitä ihan yhtä painokkaasti ihan naamatustenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, sä kommentoitkin mun aloittamaan keskusteluun eilen! Mua niin ottaa päähän, kun sinne eksyi nämä alilautalaiset kusipäät huutelemaan törkyyksiä, jonka takia ketju poistettiin. Laitoin ylläpidolle viestiä josko palauttaisivat sen ketjun, mutta ei.. :/
.
Ja teille joidenka mielestä on ok tulla vittuilemaan jonkun vakavaan kysymykseen avioerosta, lapsen kuolemasta, vanhemman alkoholiongelmasta, puolison huumeriippuvuudesta tai muusta, niin olette sairaita.
Toiset käsittelee asiat toisella lailla, eikä kaikki osaa ottaa asiaa vielä ihan huumorilla, vaikka sinä osaisit. Aivan typerää! Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata jo käyttäytyä netissä.
.
Sinä, joka sanoit että "pitääkö sitten vaan olla suu supussa", niin ei tarvitse, mutta saatko mielihyvää siitä, että kutsut jotakin lapsensa menettänyttä ihmistä paskaksi äidiksi, tai jos sanot avioerosta kysyvälle "ihan oikein kun mies petti sua, kyllä osaat hoitaa iteki asias huora, eikä tarvi täältä kysellä"?
Ikää mulla on vasta 19, mutta tuntuu että nelikymppiset kotkat ovat täällä henkisesti ala-asteella vielä.

Vierailija
84/88 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:32"]Joo mutta saako olla erittäin jyrkästi eri mieltä jos on? Olisin sitä ihan yhtä painokkaasti ihan naamatustenkin.
[/quote]
Saa olla eri mieltä, mutta sen oman mielipiteen voi esittää monella eri tavalla. Riippuu myös toki aiheesta mihin vastaat!

Vierailija
85/88 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:31"]AP yrittää esittää jotain poliisia. Taidat olla samanlainen oikeassa elämässä. Jätä se tehtävä niille ketkä ovat oikeasti vastuussa. [/quote] Taas niitä ennakkoluuloja. Olen nuori yh-äiti, leski. Aviomieheni menehtyi onnettomuudessa. Siksi tiedän miltä voi niistä tuntua jotka ovat menettäneet tärkeän ihmisen eivätkä pysty keskustelemaan asiasta esim. kasvotusten. Sellaisissa tilanteissa vertaistukea olisi helppo saada vaikka tällaiselta palstalta. Tämä on vauvapalsta.. miksi täällä kiusaajat ovat sinkkuja ja usein lapsettomia?

[/quote]

Siis täh?! Kuka nyt syrjii ja kiusaa ketä? Ethän näe ihmisten koteihin ja tiedä heidän elämän tilannettaan, onko lapsia, miestä, asuvatko kerrostalossa, omakotitalossa yms. Olen palstaillut nyt noin parisen vuotta enkä todella ole huomannut mitään, että nämä kiusaajat olisivat lapsettomia. Sitten taas todellisessa elämässä olen huomannut, että ne ketkä ilkkuvat työpaikoillakin ovat yleensä äiti-ihmisiä, vähättelevät ääneen lapsettomia "voi sinua, kun ethän sinä tiedä oikeasta elämästä mitään kun ei sinulla ole lapsiakaan" -meiningillä. Pitävät lapsettomia naisia 'höpsöinä tytön hupakkoina'

Vierailija
86/88 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
87/88 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:12"]Olisko pakollinen rekisteröityminen ratkaisu?
[/quote]
Mä en ymmärrä miksi kukaan vastustaa ajatusta. Siitähän se vasta oikea "yhteisö" voisi muodostua ja tyypit hyvässä hengessä auttaa toisiaan ja keskustella. Olisi myös kiva kun voisi tunnistaa samat henkilöt joiden kanssa on höpötellyt ennenkin. :)

Vierailija
88/88 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:48"]Odottaako joku tälläisiltä keskustelukanavilta jotain huippuälykästä ja fiksua kommunikaatiota. Kyllä nää on pään aukomista varten.
[/quote]

Miksi sivistyneessä yhteiskunnassa on vain pään aukomista varten palstoja? Ei kukaan ole pyytänyt mitään Einstein tekstiä vaan ASIALLISTA. Eiköhän se kerro ihmisistä ja sinunkin asenteestasi, ettei kyllä voida kovin hyvin, jos pidetään ihan itsestään selvyytenä ettei vertaistukea saa, ei vaikka asiallisesti sitä kysyisi.