Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isällä todettiin eturauhassyöpä :(

Vierailija
14.01.2015 |

Ei kuulemma ole agressiivinen ja ensi viikolla menee lääkäriin. Olen itkenyt koko päivän. En halua menettää mun isää vielä. :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni (67 v) sairasti saman syövän vuosi sitten. Hoidot tehosivat hyvin eivätkä olleet edes rankkoja. Kontrolleissa ei ole löytynyt mitään, hyvältä näyttää.

Huoli oli kova minullakin, mutta loppujen lopuksi aika nopeasti ja helpolla päästiin, ainakin toistaiseksi. Tsemppiä sinulle ja isällesi, eiköhän se siitä.

Vierailija
22/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:10"]

Jos kaikkien esim. 80-vuotiaiden miesten eturauhaset poistettaisiin ja niistä katsottaisiin PAD, jokaisella olisi eturauhassyöpä.

[/quote]

No ei todellakaan olisi. Sinulla on mennyt sekaisin eturauhassyöpä ja eturauhasen hyvänlaatuinen liikakasvu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ;( tsemppiä!!!

Vierailija
24/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lohdutusta: Eturauhassyöpä ja vielä ei-aggressiivinen on ehkä parasta, mitä mies voi syöpälotossa saada, jos kerran se syöpä pitää ottaa. Ennustehan on hyvä. Tietysti joskus eturauhassyövätkin johtaa huonoon lopputulokseen, mutta todennäköisyydet on teidän puolella!

Vierailija
25/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:31"]Se on onneksi hyväennusteinen. Itse olen menettänyt isäni keuhkosyövälle, aivoissa etäpesäkkeitä ja nyt olen pian menettämässä aviomieheni haimasyövälle, joka on lähettänyt etäpesäkkeitä keuhkoihin eikä mitään ole enää tehtävissä.
[/quote]

Osanottoni tähän. Minun läheiselläni on myös vähän aikaa sitten diagnosoitu haimasyöpä. Oli shokki kuulla, miten huono ennuste siinä yleensä on. Voimia sinulle!

Vierailija
26/26 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä teille kaikille ja osanottoni teille, joiden läheiset ovat kuolleet syöpään tai ovat kuolemassa. ♥