Suuttuuko lääkäri jos otan kipsin pois ilman lupaa?
Olisi yhdet juhlat missä kipsi ei sovi lookkiin...
Kommentit (21)
Onko mahdollinen lääkärin suuttumus mielestäsi isoin ongelma siinä tilanteessa?
Ei, kunhan et mene valittamaan hänelle, että luut ovat vinksallaan.
Laittaa sut kotiarestiin ja ottaa viikkorahat pois.
Et siis välitä kipsatun raajan terveydestä, vaan pidät juhlimista tärkeämpänä? Prioriteetit ovat ehkä hieman vinksallaan.
Hölmö. Kipsin avulla saat huomiota osaksesi ja olet taatusti juhlien keskipiste. Ja voit esittää avutonta ja pyytää apua.
Aikoinaan käsi murtui ja kipsattiin ja oli pitkään kipsissä. Kipsin alla vain rupesi kutisemaan ja haisemaankin, niin kävin terveyskeskuksessa vaihdattamassa uuden kipsin, entinen poistettiin, käsi puhdistettiin ja sitten laittoivat uuden kipsin.
Ei varmaan suutu jos laitat sen itse uudelleen jos luutumista ei ole tapahtunut. Ethän sinäkään halua kuormittaa terveydenhuoltoa näin typerästä syystä kuin että ei sovi juhlalookiin. Ja vielä tällaisena vaikeana aikana. On kyllä tyhmyys huipussaan. Ja voihan hän ohjata sinut hoitoon yksityispuolelle, siellä iloitaan.
Ok otan sen pois ja laitan itse takaisin niin, ettei lääkäri huomaa mitään!
Vierailija kirjoitti:
Piiskaa tulee paljaalle pyllylle.
Tästä haaveilenkin. Ap.
Sopiiko epämuodostunut raaja juhlalookkiin?
Meillä lääkäri ei saanut koskaan tietää. Teinillä murtui käsi ja mopoa olisi pitänyt päästä ajelemaan. Jaksoi pitää viikon sitä kuuden viikon kipsiä ja repi sen itse pois. Lääkäriin ei enää mennyt. Ihan normi tuo käsi nyt on. Ikää siis jo yli 20v.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lääkäri ei saanut koskaan tietää. Teinillä murtui käsi ja mopoa olisi pitänyt päästä ajelemaan. Jaksoi pitää viikon sitä kuuden viikon kipsiä ja repi sen itse pois. Lääkäriin ei enää mennyt. Ihan normi tuo käsi nyt on. Ikää siis jo yli 20v.
Mielenkiintoista. Meillä oli kontrolli viikon päästä kipsaamisesta ja sen jälkeen kipsi poistettiin neljän viikon päästä. Käsi oli aluksi kivulias kipsin poiston jälkenen
Suuttuu! Saat keppiä ja kuritusta. NiiN!
Vierailija kirjoitti:
Ei, kunhan et mene valittamaan hänelle, että luut ovat vinksallaan.
Kontrollissa kävi jo ilmi, että luut ovat vinksallaan eikä voi mitään. Eli ihan sama tässä vaiheessa onko sitä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Suuttuu! Saat keppiä ja kuritusta. NiiN!
Ei haittaa... sen verran komea nuori lääkäri on että huh huh!
Lääkäri kertoo työkkärin tädille, että potilas on tottelematon. Saat karenssia!
Saa itkupotkuraivarin