Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana miehelle kuka on naimisissa toisen kanssa

Vierailija
14.01.2015 |

Eli, olen tapaillut 2vuotta miestä, joka on naimisissa. Meillä ei ole ollut seksiä ainoastaan vaan jutellaan ja mielestäni meillä kemiat synkkaa.

Kuukausi sitten harrastimme seksiä, asia vain johti siihen. Ehkäisy oli, mutta sain tietää että olen raskaana.

Kerroin eilen miehelle tästä, ja hän toivoo että tekisin abortin, hänellä on siis vaimo ja kaksi lasta.

Tuntuu väärältä pitää se ja särkeä niiden avioliitto, koska en halua mitään pahaa hänelle, mutta itse olen miettinyt taas että pitäisin lapsen.

En tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha rasti... Itse varmaan päätyisin aborttiin, mutta sinä teet kuten parhaaksi näet. Mies toki joutuu maksumieheksi, muttei liittp välttämättä hajoa.

Vierailija
2/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat niin pidät sen lapsen. Ja on lapsella oikeus isäänsä. Ilmotat vaan kauniisti asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ylpeä itsestäsi?

Vierailija
4/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on, ja hän sanoi jos aion pitää lapsen niin hän ottaa myös siitä vastuun.

En vaan yhtään ole suunnittellut mitään tälläistä, ja ajatuskin että olen niiden avioliiton särkijä ahdistaa mua.

Vierailija
5/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on naimisissa?

Vierailija
6/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:04"]Paha rasti... Itse varmaan päätyisin aborttiin, mutta sinä teet kuten parhaaksi näet. Mies toki joutuu maksumieheksi, muttei liittp välttämättä hajoa.
[/quote]

Mun mielestä törkeetä laittaa mies maksamaan kun ei halua tätä lasta. Ap, pidä vain jos haluat, mutta miksi pakotat hänet lapsen elämään jos hän ei halua lasta? Hänellä on oma perhe ja pettämisen varmaan vaimo antaisi anteeksi, mutta lasta he tuskin hyväksyisivät. Mies kuitenkin varmaan haluaa jatkaa oman perheen parissa, eikä tätä uutta lasta. Kurja laittaa maksamaan, mutta älä nyt ainakaan yritä pakottaa olemaan yhteyksissä jos lapsen pidät. Luuletko saavasi miehen itsellesi kun puhut perheen rikkomisesta? Kasvata lapsi itse tai sitten pohdi vielä

Vierailija
7/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:04"]Paha rasti... Itse varmaan päätyisin aborttiin, mutta sinä teet kuten parhaaksi näet. Mies toki joutuu maksumieheksi, muttei liittp välttämättä hajoa.
[/quote]

Mun mielestä törkeetä laittaa mies maksamaan kun ei halua tätä lasta. Ap, pidä vain jos haluat, mutta miksi pakotat hänet lapsen elämään jos hän ei halua lasta? Hänellä on oma perhe ja pettämisen varmaan vaimo antaisi anteeksi, mutta lasta he tuskin hyväksyisivät. Mies kuitenkin varmaan haluaa jatkaa oman perheen parissa, eikä tätä uutta lasta. Kurja laittaa maksamaan, mutta älä nyt ainakaan yritä pakottaa olemaan yhteyksissä jos lapsen pidät. Luuletko saavasi miehen itsellesi kun puhut perheen rikkomisesta? Kasvata lapsi itse tai sitten pohdi vielä
[/quote]

Luin ton, että ottaa vastuun. Se vastuu tarkoittaa varmaan elareita, eikä suhdetta lapseen...

Vierailija
8/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelle, jos aion pitää hänen ei tarvitse maksamaan yhtään mitään eikä tunnustaa isyyttään, jos siltä tuntuu.

Siihen mies sanoi, että ei ole sellainen ihminen että pystyy unohtamaan asian ja elämään kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, ja haluaa olla lapsen elämässä mukana en pakottanut siihen.

Vierailija
9/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:14"]

Sanoin miehelle, jos aion pitää hänen ei tarvitse maksamaan yhtään mitään eikä tunnustaa isyyttään, jos siltä tuntuu.

Siihen mies sanoi, että ei ole sellainen ihminen että pystyy unohtamaan asian ja elämään kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, ja haluaa olla lapsen elämässä mukana en pakottanut siihen.

[/quote]

Parhaassa tapauksessa näin, mutta sinuna en menisi tähän luottamaan.

Oletpa itsellesi sopan keittänyt. Ihan oikein sinulle.

Vierailija
10/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies minkä ikäinen? Onko lapset avioliitossa jo isoja ?

Vierailija
11/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka, ei kuka.

Vierailija
12/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 40vuotta ja lapset ovat ala-asteella.

Vierailija
13/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:19"]Mies on 40vuotta ja lapset ovat ala-asteella.
[/quote]

Aijai...

Vierailija
14/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi. T Varamode

Vierailija
15/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, koska lisäilet koko ajan lisää juttuja. Naimisissa, kaksi pientä lasta, vaimo, haluaa abortin, mutta haluaakin olla mukana.

Vierailija
16/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:08"]Tottakai on, ja hän sanoi jos aion pitää lapsen niin hän ottaa myös siitä vastuun.

En vaan yhtään ole suunnittellut mitään tälläistä, ja ajatuskin että olen niiden avioliiton särkijä ahdistaa mua.
[/quote]

No mitä helvettiä menet panemaan varatun kanssa? Arvaa paljon sitä vaimoa ahdistaa ja itkettää kun saa tietää? Oma vika ja saat siitä nyt kärsiä, ansaitset sen. Mutta se lapsi ei, joten tee abortti. Kehtaat vielä jotain sympatiaa tulla tänne kerjäämään.

Vierailija
17/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:02"]Eli, olen tapaillut 2vuotta miestä, joka on naimisissa. Meillä ei ole ollut seksiä ainoastaan vaan jutellaan ja mielestäni meillä kemiat synkkaa.

Kuukausi sitten harrastimme seksiä, asia vain johti siihen. Ehkäisy oli, mutta sain tietää että olen raskaana.

Kerroin eilen miehelle tästä, ja hän toivoo että tekisin abortin, hänellä on siis vaimo ja kaksi lasta.

Tuntuu väärältä pitää se ja särkeä niiden avioliitto, koska en halua mitään pahaa hänelle, mutta itse olen miettinyt taas että pitäisin lapsen.

En tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä!
[/quote]

Tyhmyydestä sakotetaan.
Siperia opettaa.
Se joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa.
Kell onni on, se onnen kätkeköön.
Itku pitkästä ilosta.

Vierailija
18/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:07"]Oletko nyt ylpeä itsestäsi?
[/quote]

Mieshän siinä taisi olla se varattu ja hänen olisi syytä olla nolo. Tosin ap mahdollisti pettämisen ja ilman hänen kaltaisiaan (varattuihin sotkeutuvia) eivät pettäjäpaskat pääsisi toteuttamaan pahuuksiaan.

Vierailija
19/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois ukkomiesten edessä pitää ne jalat ristissä :( Jos ei osaa edes ehkäisystä huolehtia.

Vierailija
20/50 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:08"]Tottakai on, ja hän sanoi jos aion pitää lapsen niin hän ottaa myös siitä vastuun.

[/quote]

Etköhän sä ole sitä liittoa nakertanut sen miehen kanssa jo 2v.