Raskaana miehelle kuka on naimisissa toisen kanssa
Eli, olen tapaillut 2vuotta miestä, joka on naimisissa. Meillä ei ole ollut seksiä ainoastaan vaan jutellaan ja mielestäni meillä kemiat synkkaa.
Kuukausi sitten harrastimme seksiä, asia vain johti siihen. Ehkäisy oli, mutta sain tietää että olen raskaana.
Kerroin eilen miehelle tästä, ja hän toivoo että tekisin abortin, hänellä on siis vaimo ja kaksi lasta.
Tuntuu väärältä pitää se ja särkeä niiden avioliitto, koska en halua mitään pahaa hänelle, mutta itse olen miettinyt taas että pitäisin lapsen.
En tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä!
Kommentit (50)
Jos haluat pitää lapsen niin tietysti sitten pidät. Mies saa maksaa elarit, mitäs meni pettämään.
Vaimolle tulee kertoa asiasta. Se pidätkö lapsen tai etkö pidä on oma asiasi. Itse synnyttäisin lapsen mutta saattaisin antaa sen adoptoitavaksi.. Saattaisin toisaalta myös pitää lapseni. Mutta niin. Kerro ehdottomasti vaimolle. Itse ainakin vaimona haluaisin tietää tällaisesta. Salaisuudet ne suhteet tuhoaa.
Mieshän tuossa on avionrikkoja, ei ap. Siis jos ap on vapaa. Epäilen kyllä koko tarinaa valehteluksi.
Ei kai oikeesti kukaan normaalilla järjellä ja itsetunnolla varustettu vaimo jatkaisi sellaisen miehen kanssa, joka käy nusaisemassa toista naista?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:04"]Paha rasti... Itse varmaan päätyisin aborttiin, mutta sinä teet kuten parhaaksi näet. Mies toki joutuu maksumieheksi, muttei liittp välttämättä hajoa. [/quote] Mun mielestä törkeetä laittaa mies maksamaan kun ei halua tätä lasta. Ap, pidä vain jos haluat, mutta miksi pakotat hänet lapsen elämään jos hän ei halua lasta? Hänellä on oma perhe ja pettämisen varmaan vaimo antaisi anteeksi, mutta lasta he tuskin hyväksyisivät. Mies kuitenkin varmaan haluaa jatkaa oman perheen parissa, eikä tätä uutta lasta. Kurja laittaa maksamaan, mutta älä nyt ainakaan yritä pakottaa olemaan yhteyksissä jos lapsen pidät. Luuletko saavasi miehen itsellesi kun puhut perheen rikkomisesta? Kasvata lapsi itse tai sitten pohdi vielä
[/quote]
On ihan miehen oma päätös tuikata se munansa jonkun muun kuin oman vaimon jalkoväliin. Kukaan ei ole niin tyhmä, että luulisi ehkäisyn olevan 100 % varma.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:02"]
Kuukausi sitten harrastimme seksiä, asia vain johti siihen.
[/quote]
Ei johtanut eikä siihen vain ajauduttu. Te halusitte, te hankkiuduitte tilanteeseen ja ihan itse harrastitte.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:08"]Tottakai on, ja hän sanoi jos aion pitää lapsen niin hän ottaa myös siitä vastuun.
En vaan yhtään ole suunnittellut mitään tälläistä, ja ajatuskin että olen niiden avioliiton särkijä ahdistaa mua.
[/quote]
No mitä helvettiä menet panemaan varatun kanssa? Arvaa paljon sitä vaimoa ahdistaa ja itkettää kun saa tietää? Oma vika ja saat siitä nyt kärsiä, ansaitset sen. Mutta se lapsi ei, joten tee abortti. Kehtaat vielä jotain sympatiaa tulla tänne kerjäämään.
[/quote]
Mihin jäi sen VARATUN miehen vika ja vastuu.
Tämäkin aina huvittavaa wt basisti syytetään ja varatun syy unohdetaan!
-ei pettämistä hyväksyvä, eikä siihen itse sortunut, eikä sorru-
[/quote]
Kuka sanoi että en pidä miestä syyllisenä?? Vastasin vain ap:lle että oma vika kuin ahdistaa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:04"]Paha rasti... Itse varmaan päätyisin aborttiin, mutta sinä teet kuten parhaaksi näet. Mies toki joutuu maksumieheksi, muttei liittp välttämättä hajoa. [/quote] Mun mielestä törkeetä laittaa mies maksamaan kun ei halua tätä lasta. Ap, pidä vain jos haluat, mutta miksi pakotat hänet lapsen elämään jos hän ei halua lasta? Hänellä on oma perhe ja pettämisen varmaan vaimo antaisi anteeksi, mutta lasta he tuskin hyväksyisivät. Mies kuitenkin varmaan haluaa jatkaa oman perheen parissa, eikä tätä uutta lasta. Kurja laittaa maksamaan, mutta älä nyt ainakaan yritä pakottaa olemaan yhteyksissä jos lapsen pidät. Luuletko saavasi miehen itsellesi kun puhut perheen rikkomisesta? Kasvata lapsi itse tai sitten pohdi vielä
[/quote]
On ihan miehen oma päätös tuikata se munansa jonkun muun kuin oman vaimon jalkoväliin. Kukaan ei ole niin tyhmä, että luulisi ehkäisyn olevan 100 % varma.
[/quote]
No mutta tämähän on oiva logiikka. Jollei kukaan ole "niin tyhmä, että luulisi ehkäisyn olevan 100 % varma", eikö tällöin pitäisi olla niin, että kaikki päätökset ehkäisyn pettäessä olisivat yhteisiä, koska molemmat osapuolet ymmärsivät tai heidän olisi vähintäänkin tullut ymmärtää seksuaaliseen kanssakäymiseen sisältyvä mahdollisuus raskaudesta? Tällöin sinun lienee myös hyväksyttävä näkemys, ettei nainen yksin saa päättää myöskään abortista, koska hän tietoisesti on suostunut aktiin miehen kanssa tietoisena riskeistä, eikä siten voi vedota raskauden olevan ei-toivottu. Muutoinhan toteat, että vain miehen toimesta oletetaan ehkäisytietämystä naisen voidessa vapaasti valita tietämyksensä tason.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:30"]
En kyllä kerjää minkäänlaista sympatiaa, kerroin vain tilanteeni. En todellakaan yhtään ole ylpeä tilanteesta, mutta ei tätä asiaa voi enään muuttaa millään tavalla.
Eikä olla kahteen vuoteen, mitään muuta kuin juteltu. Meillä on yhteinen harrastus ja sitä kautta ollaan tutustuttu.
Hän pyyti minua syömään ja menin. Sen jälkeen asia vain johti siihen.
[/quote]
Hassua, että toisilla asiat vain holtittomasti johtaa naimiseen. Olen kyllä omalla kohdalla aina ajatellut, että ihan itse aukaisen vetoketjun ja riisun housut jalasta. Onko tällainen kakkosnainen kuin alkoholisti "voi ei sille juomiselle voi mitään, kun se on sairaus, jotkut asiat vain johtaa juomiseen(naimiseen) ja ei sille voi mitään"
2