Raskaana miehelle kuka on naimisissa toisen kanssa
Eli, olen tapaillut 2vuotta miestä, joka on naimisissa. Meillä ei ole ollut seksiä ainoastaan vaan jutellaan ja mielestäni meillä kemiat synkkaa.
Kuukausi sitten harrastimme seksiä, asia vain johti siihen. Ehkäisy oli, mutta sain tietää että olen raskaana.
Kerroin eilen miehelle tästä, ja hän toivoo että tekisin abortin, hänellä on siis vaimo ja kaksi lasta.
Tuntuu väärältä pitää se ja särkeä niiden avioliitto, koska en halua mitään pahaa hänelle, mutta itse olen miettinyt taas että pitäisin lapsen.
En tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä!
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:08"]Tottakai on, ja hän sanoi jos aion pitää lapsen niin hän ottaa myös siitä vastuun.
En vaan yhtään ole suunnittellut mitään tälläistä, ja ajatuskin että olen niiden avioliiton särkijä ahdistaa mua.
[/quote]
No mitä helvettiä menet panemaan varatun kanssa? Arvaa paljon sitä vaimoa ahdistaa ja itkettää kun saa tietää? Oma vika ja saat siitä nyt kärsiä, ansaitset sen. Mutta se lapsi ei, joten tee abortti. Kehtaat vielä jotain sympatiaa tulla tänne kerjäämään.
[/quote]
Mihin jäi sen VARATUN miehen vika ja vastuu.
Tämäkin aina huvittavaa wt basisti syytetään ja varatun syy unohdetaan!
-ei pettämistä hyväksyvä, eikä siihen itse sortunut, eikä sorru-
En kyllä kerjää minkäänlaista sympatiaa, kerroin vain tilanteeni. En todellakaan yhtään ole ylpeä tilanteesta, mutta ei tätä asiaa voi enään muuttaa millään tavalla.
Eikä olla kahteen vuoteen, mitään muuta kuin juteltu. Meillä on yhteinen harrastus ja sitä kautta ollaan tutustuttu.
Hän pyyti minua syömään ja menin. Sen jälkeen asia vain johti siihen.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:25"]Vois ukkomiesten edessä pitää ne jalat ristissä :( Jos ei osaa edes ehkäisystä huolehtia.
[/quote]
Ja ukkomiehet olla työtämättä joka reikään, edes niihin vieraisiin.
Mistä päättelet että ap on wt-basisti?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:08"]Tottakai on, ja hän sanoi jos aion pitää lapsen niin hän ottaa myös siitä vastuun. En vaan yhtään ole suunnittellut mitään tälläistä, ja ajatuskin että olen niiden avioliiton särkijä ahdistaa mua. [/quote] No mitä helvettiä menet panemaan varatun kanssa? Arvaa paljon sitä vaimoa ahdistaa ja itkettää kun saa tietää? Oma vika ja saat siitä nyt kärsiä, ansaitset sen. Mutta se lapsi ei, joten tee abortti. Kehtaat vielä jotain sympatiaa tulla tänne kerjäämään. [/quote] Mihin jäi sen VARATUN miehen vika ja vastuu. Tämäkin aina huvittavaa wt basisti syytetään ja varatun syy unohdetaan! -ei pettämistä hyväksyvä, eikä siihen itse sortunut, eikä sorru-
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:30"]
En kyllä kerjää minkäänlaista sympatiaa, kerroin vain tilanteeni. En todellakaan yhtään ole ylpeä tilanteesta, mutta ei tätä asiaa voi enään muuttaa millään tavalla.
Eikä olla kahteen vuoteen, mitään muuta kuin juteltu. Meillä on yhteinen harrastus ja sitä kautta ollaan tutustuttu.
Hän pyyti minua syömään ja menin. Sen jälkeen asia vain johti siihen.
[/quote]
Pyysi. Mene takaisin pulpettiisi, välitunti loppui jo.
Nyt hieman huomiota kielioppiin: viestin otsikon pitäisi olla "Raskaana miehelle, joka on naimisissa toisen kanssa".
Muutoinkin viesti olisi kielenhuollon tarpeessa:
"enään" po. enää
"Eikä olla" po. emme ole
"kahteen vuoteen, mitään muuta kuin juteltu" po. kahteen vuoteen tehneet mitään muuta kuin jutelleet.
Sanojen "harrastus" ja "ja" väliin kuuluu pilkku.
"ollaan tutustuttu" po. olemme tutustuneet
"pyyti" po. pyysi
Ennen sanoja "ja menin" pitäisi olla pilkku.
"asia johti vain siihen" - mikä asia johti mihin?
Se kekä on raskaanna toiselle olisi mielluummin pitännyt opetella äitinkieltä kun varatun miehen kanssa vaan.
Eikö pettämiseen tarvita kaksi osapuolta? Syy on miehessä myös.
Itse tapailin seitsemän vuotta varattua miestä, ja miehen vaimo tiesi kokoajan meidän suhteesta.
Olin todella rakastunut mieheen, mutta mitään muutosta ei tapahtunut. Syy oli kuulemma raha, miksi ei voi erota.
Sen jälkeen en ole miehiä edes katsellut!
Miksi se liitto automaattisesti särkyisi? Tiedän tapauksen, jossa ei särkynyt. Mies maksaa elatusmaksut ja on kai jonkun kerran tavannut lapsen. Oma perhe etusijalla edelleen. Tunnen vaimon ja hänelle tuo on luonnollisesti ollut kauheaa ja avioliitto oli kriisissä. Eivät he silti eronneet.
Oksettaa kaltaisesi perheenrikkojat.
Älä nyt ainakaan tee aborttia. Kirjoitit aloitusviestissä että olet miettinyt pitäväsi lapsen joten pidä äläkä anna kenekään painostaa aborttiin. Olosuhteet on kieltämättä kusiset mutta on niitä lapsia kauheimmeissakin tilanteissa syntynyt.
Ihan vilpittömät onnittelut raskaudesta. Kyllä se vielä iloksi muuttuu.
Ota järki käteen. Jos elättelet salaa haavetta siitä, että mies jättää perheensä, ja valitsee sinut + äpärän heidän sijaansa, niin näin ei tule tapahtumaan. Ja joka tapauksessa tempullasi olet saanut salasuhteesi päätökseen pahimmalla mahdollisella tavalla.
Mä en ymmärrä miksi täällä haukutaan ja puhutaan asiattomuuksia kun voisi auttaa aloittajaa ongelmassa??!!?
Tosiasiassa ap sä olet se joka tulet kantamaan pääasiallisen vastuun siitä lapsesta, ja sen tietää siitä että lapsen tuleva isä ei selvästi kykene kantamaan huolta perheestään, koska toimii kuten on toiminut. Täysin luokattoman epäluotettava ja typerä mies.
Ole nyt ap loppuun saakka itsekäs, äläkä tee lasta noin epäluotettavalle miehelle. Tule elämään sellaista uusperhehelvettiä ettet uskokaan, kun kimpussasi on vihaisen exän lisäksi lapsen puolisisarukset jotka otatte luoksenne vuoroviikoin tai viikonloppuisin (jos siis päädytte yhteen), miehesi maksaa elatusmaksuja kahdesta aiemmasta lapsestaan eli miehen elatusvelvollisuus tulee nousemaan niin suureksi että ei sillä rahaa muuhun sitten jääkään.
Toisekseen sulle valitettavasti automaattisesti lankeaa vastuu myös miehen kahdesta lapsesta siltä osin, että sulla on velvollisuus tutustuttaa heidät puolisisarukseensa tai sitten kärsit vanhempana siitä ettet tutustuttanut. Sulla tulee niin helkkarin vaikeet ajat jos pidät lapsen ja lähdet tohon soppaan että suosittelen lämpimästi että et lähde, jos olet järkevä.
Ja pahimmassa tapauksessa päädyt yksinhuoltajaksi ja mies katkeroituu niin että ei ota vastuuta lapsesta eikä halua tavata sitä, ja tappelette elareista oikeudessa.
Parhaimmassa tapauksessa jossain utopiassa te kaikki kolme, sinä, mies ja hänen vaimonsa muutatte paritalon puolikkaaseen jossa kasvatatte kolmea lastanne ja mies käy vuoroilloin asumassa aina toisen naisen kanssa. Tollanen sonni kun on, niin varmasti hälle sopii jos te naiset pääsette yhteisymmärrykseen.
Näitä sattuu. Mies vastuuseen ja vaadit elarit. Ensiksi testeihin.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:01"]Nyt hieman huomiota kielioppiin: viestin otsikon pitäisi olla "Raskaana miehelle, joka on naimisissa toisen kanssa".
Muutoinkin viesti olisi kielenhuollon tarpeessa:
"enään" po. enää
"Eikä olla" po. emme ole
"kahteen vuoteen, mitään muuta kuin juteltu" po. kahteen vuoteen tehneet mitään muuta kuin jutelleet.
Sanojen "harrastus" ja "ja" väliin kuuluu pilkku.
"ollaan tutustuttu" po. olemme tutustuneet
"pyyti" po. pyysi
Ennen sanoja "ja menin" pitäisi olla pilkku.
"asia johti vain siihen" - mikä asia johti mihin?
[/quote. jotkut ussii pilikkuja.kaanis ilima tänään. Menen , kauppaan maitua ostamaan ja pottuja.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:26"]Oksettaa kaltaisesi perheenrikkojat.
[/quote) missä miehen vastuu.nainen sinkku ja mies perheellinen. Pitäkää lapsi ja vaatikaa mies tilille. Yhteys viranomaisiin.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:14"]
Sanoin miehelle, jos aion pitää hänen ei tarvitse maksamaan yhtään mitään eikä tunnustaa isyyttään, jos siltä tuntuu.
Siihen mies sanoi, että ei ole sellainen ihminen että pystyy unohtamaan asian ja elämään kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, ja haluaa olla lapsen elämässä mukana en pakottanut siihen.
[/quote]
Parhaassa tapauksessa näin, mutta sinuna en menisi tähän luottamaan.
Oletpa itsellesi sopan keittänyt. Ihan oikein sinulle.
[/quote]
Eiköhän tuo soppa ole miehen ja ap.