Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle "tasokas mies" tarkoittaa

Vierailija
14.01.2015 |

miestä, joka on ystävällinen, älykäs, huumorintajuinen ja osaa kohdella kumppaniaan kauniisti. Tasokkaalla miehellä tulee myös olla halu tehdä hyvää eikä vaan liehua businesspiireissä rahan perässä. Tasokas mies voi olla köyhä, ruma ja lihava, koska ihmisen oikean tason määrittää hänen käytöksensä muita kohtaan. Minulle tasokas mies merkitsee ennenkaikkea hyvää keskustelijaa jolla on mielikuvitusta ja hyvä sydän. Muita jotka ajattelevat näin?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:54"]

Jaa-a. En ole koskaan määritellyt tasokasta miestä. Mies on minulle jotain muuta kuin lista sopivia ominaisuuksia. Jokainen kun on tutustumisen arvoinen ja tämä tutustuminen sitten määrittelee sen ovatko he sitten sen arvoisia, että pidän heidät elämässäni.

[/quote]

Miksiköhän tämä viesti on saanut miinuksia? Minusta ihan asiallinen ja järkevä viesti.

[/quote]

Samaa ihmettelin.

Vierailija
2/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:24"]

-ystävällinen, ja kohtelias - ehdottomasti! Kehtaa ottaa mukaan minne tahansa ja esitellä kavereille.

-älykäs - kyllä. Korkean koulutuksen lisäksi kiinnostunut monipuolisesti yhteiskunnallisista asioista, kulttuureista ja kielistä. Osaa keskustella aiheesta kuin aiheesta.

-huumorintajuinen, ja todella hauska! Saa minut nauramaan vedet silmissä.

-osaa kohdella kumppaniaan kauniisti - Huomioi minua kaikilla mahdollisilla tavoilla, muistaa kehua, miten ihana, kaunis ja täydellinen hänestä olen. Ei puhettakaan siitä, että pitäisi huolehtia minkään maksamisesta tai ovien availusta.

Kaiken tämän lisäksi mies on erittäin komea, hyväkroppainen, urheilullinen, hyvin pukeutuva, lapsi- ja eläinrakas, osaa laittaa hyvää ruokaa ja tuntee viinit, hyvä ja naista huomioiva myös sängyssä ja erittäin hyvin tienaava ja varakas. Vähempään en tyytyisi, eikä onneksi tarvitsekaan, sillä kaikki löytävät tasoistansa seuraa.

Ja haters gonne hate - monet joutuvat valitsemaan sen välillä, valitako mielummin komeampi k-pää vai ruma, mutta mukava mies. Kaikki kun eivät voi saada näitä ihan oikeasti, joka mittapuulla tasokkaita.

[/quote]

Tylsää ja kliseistä. Huoh...

[/quote]

Ei minusta ollenkaan, vaan jännittävää ja elämysrikasta. Mutta kuten sanoin, kukin tyylillään :)

Vaikka kukaan täällä ei sitä myönnä, kyllä miehelleni riittäisi ottajia joka puolelta, mutta jostain syystä hän on kuitenkin valinnut minut. Joskus yhdessä viihteellä käytyämme olemme lähinnä naureskelleet yhdessä näille mammoille, jotka ovat olleet heti tyrkyttämässä itseään hänelle jopa siitä huolimatta, että minä olen seissyt vieressä. Viimeksi sain kuunnella kunnon raivoamista joltain ventovieraalta naiselta siitä, että olen mieheni kanssa yhdessä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:33"]

Älykyys kyllä kulkee käsikädessä itsensä huolehtimisen kanssa, johon ei kuulu ylipaino. Älykäs ihminen haastaa itsensä myös taloudellisesti, eikä esim tyydy matalapalka-alaan.

[/quote]

Aha. Sinusta siis kaikkien on oltava erityisen kiinnnostauneita laihdutuksesta ja materiasta jotta lasketaan "älykkääksi"?

[/quote]

Voi pyhä yksikertaisuus. Mistä hiton laihdutuksesta ja materiasta?! Itsestään huolehtimen ei ole = laihduttaminen eikä hyvä taloudellinen asema = materia keskeisyys

Vierailija
4/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:50"]

Älykyys kyllä kulkee käsikädessä itsensä huolehtimisen kanssa, johon ei kuulu ylipaino. Älykäs ihminen haastaa itsensä myös taloudellisesti, eikä esim tyydy matalapalka-alaan.

[/quote]

Aha. Sinusta siis kaikkien on oltava erityisen kiinnnostauneita laihdutuksesta ja materiasta jotta lasketaan "älykkääksi"?

[/quote]

Voi pyhä yksikertaisuus. Mistä hiton laihdutuksesta ja materiasta?! Itsestään huolehtimen ei ole = laihduttaminen eikä hyvä taloudellinen asema = materia keskeisyys

[/quote]

Mitä hankit rahalla jos et materiaa tai palveluita yms. "statuksia"? Tarkoitin materialla myös matkailua, viinejä, teatteria jne. Miten se, että villasukat jalassa kotona nauttii itsetehtyä mehua ja lukee kirjoja/kuopii puutarhaa, tarkoittaa epä-älykästä?

Vierailija
5/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä hankit rahalla jos et materiaa tai palveluita yms. "statuksia"? Tarkoitin materialla myös matkailua, viinejä, teatteria jne. Miten se, että villasukat jalassa kotona nauttii itsetehtyä mehua ja lukee kirjoja/kuopii puutarhaa, tarkoittaa epä-älykästä?

[/quote]

Lähinnä tarkoitin sitä, että älykäs ihminen haastaa itsensä opiskelu ja työelämässä kehittääkseen ja mennäkseen eteenpäin, enkä sitä miten hän viettää vapaa-aikaansa tai mitä hän rahoillaan hankkiin.

Vierailija
6/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

tossa sanottiin että "ei tyydy matalapalkka-alaan", ei että olisi hyvä taloudellinen asema = ei velkoja tms, minkä voi saavuttaa muillakin fiksuilla valinnoilla. Matalapalkoissa on paljon kutsumusammetteja, joissa viihtyy älykästä, mutta vähän boheemimpaa porukkaa.

Vierailija
7/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:24"]

-ystävällinen, ja kohtelias - ehdottomasti! Kehtaa ottaa mukaan minne tahansa ja esitellä kavereille.

-älykäs - kyllä. Korkean koulutuksen lisäksi kiinnostunut monipuolisesti yhteiskunnallisista asioista, kulttuureista ja kielistä. Osaa keskustella aiheesta kuin aiheesta.

-huumorintajuinen, ja todella hauska! Saa minut nauramaan vedet silmissä.

-osaa kohdella kumppaniaan kauniisti - Huomioi minua kaikilla mahdollisilla tavoilla, muistaa kehua, miten ihana, kaunis ja täydellinen hänestä olen. Ei puhettakaan siitä, että pitäisi huolehtia minkään maksamisesta tai ovien availusta.

Kaiken tämän lisäksi mies on erittäin komea, hyväkroppainen, urheilullinen, hyvin pukeutuva, lapsi- ja eläinrakas, osaa laittaa hyvää ruokaa ja tuntee viinit, hyvä ja naista huomioiva myös sängyssä ja erittäin hyvin tienaava ja varakas. Vähempään en tyytyisi, eikä onneksi tarvitsekaan, sillä kaikki löytävät tasoistansa seuraa.

Ja haters gonne hate - monet joutuvat valitsemaan sen välillä, valitako mielummin komeampi k-pää vai ruma, mutta mukava mies. Kaikki kun eivät voi saada näitä ihan oikeasti, joka mittapuulla tasokkaita.

[/quote]

Tylsää ja kliseistä. Huoh...

[/quote]

Ei minusta ollenkaan, vaan jännittävää ja elämysrikasta. Mutta kuten sanoin, kukin tyylillään :)

Vaikka kukaan täällä ei sitä myönnä, kyllä miehelleni riittäisi ottajia joka puolelta, mutta jostain syystä hän on kuitenkin valinnut minut. Joskus yhdessä viihteellä käytyämme olemme lähinnä naureskelleet yhdessä näille mammoille, jotka ovat olleet heti tyrkyttämässä itseään hänelle jopa siitä huolimatta, että minä olen seissyt vieressä. Viimeksi sain kuunnella kunnon raivoamista joltain ventovieraalta naiselta siitä, että olen mieheni kanssa yhdessä :D

[/quote]

Ihmettelin tuota miehellä pätemistä ensin. Tuosta viestistä nyt saa lähinnä kuvan, että olet suhteen "reacher", jonka on otettava ilo irti.

Vierailija
8/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:52"]

Aamen!

Valitettavasti kuvailemasi kaltaiset miehet ovat monissa piireissä harvassa. :(

[/quote]

Mutta tasokkaita naisia sen sijaan tursuaa joka nurkalta, suhteessa olevia ja sinkkuja! Oikeastaan kaikki naiset ovat tasokkaita koska Pyhä Vulva, miehiä sen sijaa on suurin osa paskoja, vain muutamia tasokkaita?

Ai että on ihanaa seurata teidän itseriittoisuutta. :)

T. Mies
[/quote]

Itse asiassa tiedostan olevani voimakkaasti manipulointiin taipuvainen ihminen, ja tätä on koitettu parantaa terapiassa jo jonkin aikaa. En ole täydellinen. En tajua tätä pyhä vulva-juttua, ellei kyseessä ole sitten erityisen typerät naiset. Ap

Vierailija
9/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakonen. Tasokkaasti.

Vierailija
10/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:54"]

Jaa-a. En ole koskaan määritellyt tasokasta miestä. Mies on minulle jotain muuta kuin lista sopivia ominaisuuksia. Jokainen kun on tutustumisen arvoinen ja tämä tutustuminen sitten määrittelee sen ovatko he sitten sen arvoisia, että pidän heidät elämässäni.

[/quote]

Näin. Tällä tavalla löysin oman aarteen yli 10 vuotta sitten. Hän tosin vastaa listan ominaisuuksia täysin. Mutta en ymmärrä tätä nykyajan taso-ajattelua.

[/quote]

Näin mullakin. En mä koskaan tutustumisvaiheessa mieti ihmisistä, että yltääkö ne jollekin ennakkoon asetetulle tasolle. Tutustun ihmiseen ilman tasolistaa ja ajan myötä käy ilmi (heti tai myöhemmin) missä asioissa jutut kohtaa, missä ei. Näin olen saanut elämääni aika hitsin hienoja tyyppejä, parisuhteeseen ja kavereiksi.

Vierailija
11/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:52"] Aamen! Valitettavasti kuvailemasi kaltaiset miehet ovat monissa piireissä harvassa. :( [/quote] Mutta tasokkaita naisia sen sijaan tursuaa joka nurkalta, suhteessa olevia ja sinkkuja! Oikeastaan kaikki naiset ovat tasokkaita koska Pyhä Vulva, miehiä sen sijaa on suurin osa paskoja, vain muutamia tasokkaita? Ai että on ihanaa seurata teidän itseriittoisuutta. :)   T. Mies [/quote] Itse asiassa tiedostan olevani voimakkaasti manipulointiin taipuvainen ihminen, ja tätä on koitettu parantaa terapiassa jo jonkin aikaa. En ole täydellinen. En tajua tätä pyhä vulva-juttua, ellei kyseessä ole sitten erityisen typerät naiset. Ap

[/quote]

Taidat olla myös äärinmäisen itsekäs ihminen?! Omit kaiken sanomisen henkilökohtaisesti itsellesi vaikka täällä käydään keskustelua ihan yleisellä tasolla eri ilmiöistä, joita jokainen peilaa oman kokemien asioidensa kautta, eikä vain sinun lasien läpi katsottuna.

Vierailija
12/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:52"] Aamen! Valitettavasti kuvailemasi kaltaiset miehet ovat monissa piireissä harvassa. :( [/quote] Mutta tasokkaita naisia sen sijaan tursuaa joka nurkalta, suhteessa olevia ja sinkkuja! Oikeastaan kaikki naiset ovat tasokkaita koska Pyhä Vulva, miehiä sen sijaa on suurin osa paskoja, vain muutamia tasokkaita? Ai että on ihanaa seurata teidän itseriittoisuutta. :)   T. Mies [/quote] Itse asiassa tiedostan olevani voimakkaasti manipulointiin taipuvainen ihminen, ja tätä on koitettu parantaa terapiassa jo jonkin aikaa. En ole täydellinen. En tajua tätä pyhä vulva-juttua, ellei kyseessä ole sitten erityisen typerät naiset. Ap

[/quote]

Taidat olla myös äärinmäisen itsekäs ihminen?! Omit kaiken sanomisen henkilökohtaisesti itsellesi vaikka täällä käydään keskustelua ihan yleisellä tasolla eri ilmiöistä, joita jokainen peilaa oman kokemien asioidensa kautta, eikä vain sinun lasien läpi katsottuna.
[/quote]

Kyllä, olen itsekäs ja kylmä ihminen, tosin en tahallani. Hankala enää tässä iässä on ruveta itseään perusteellisesti muuttamaan. Enemmän minua täällä ärsyttää sanomisten vääristely ja se, että heti ollaan haukkumassa itsekkääksi kun puolustan itseäni typeriä väitteitä vastaan. Ap

Vierailija
13/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:47"]... Minulle tasokas mies merkitsee ennenkaikkea hyvää keskustelijaa jolla on mielikuvitusta ja hyvä sydän. Muita jotka ajattelevat näin?[/quote]

Käytät nyt sanaa tasokas väärin. Tuo on mies, jollaisesta sinä pidät, mutta tasokkuus on tilastollinen suosion mitta eikä kenenkään yksittäisen ihmisen mielipide. Tuollainen mies on ihan tavallinen, löytää tavallisen mukavan naisen puolisoksi aikanaan ja pariutuu yleensä pysyvästi, mutta ei erityisen tasokas siinä mielessä, että olisi yleisesti suosittu tai saisi naisia helposti kiinnostumaan itsestään.

Vierailija
14/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:44"] AP:n kuvailema mies yleensä joutuu viettämään aikansa tasokkaasti yksin omassa tasokkaassa seurassaan. [/quote]   Ja tosiasian toteamisesta saat alapeukutuksia. [/quote] Näinhän se menee.... Naisten puheet ja käytäntö ei mene yksissä. Ja sitten miehet on sikoja. [/quote] Naisiakin on erilaisia. Joillakin meistä on jopa aivot!

[/quote]

Tätäkin kuulee sanottavan, mutta teot yms on sitten jotain ihan muuta.
[/quote]

Oletteko sitten miehet koittaneet lähestyä naisia muuallakin kun baareissa esim kaupassa tai lenkillä itse haluaisin että miehet tekisivät enemmän aloitteita koska en uskalla itse miehiä lähestyä vaikka olenkin nätti nainen jotenkin kuitenkin niin vanhanaikainen että aloitteen on tultava mieheltä

Vierailija
15/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:47"]... Minulle tasokas mies merkitsee ennenkaikkea hyvää keskustelijaa jolla on mielikuvitusta ja hyvä sydän. Muita jotka ajattelevat näin?[/quote]

Käytät nyt sanaa tasokas väärin. Tuo on mies, jollaisesta sinä pidät, mutta tasokkuus on tilastollinen suosion mitta eikä kenenkään yksittäisen ihmisen mielipide. Tuollainen mies on ihan tavallinen, löytää tavallisen mukavan naisen puolisoksi aikanaan ja pariutuu yleensä pysyvästi, mutta ei erityisen tasokas siinä mielessä, että olisi yleisesti suosittu tai saisi naisia helposti kiinnostumaan itsestään.

[/quote]

Aloituksessahan haettiin tasokkaan miehen tuntomerkkejä yksilö näkökulmasta. :) Näin käsitin.

Mulle tasokas mies henkilökohtaisesti tarkoittaa miestä, jonka kanssa tuntee tulleensa "kotiin".

Vierailija
16/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Melko huvittava väite, kun ottaa huomioon, että esim. monet tutkijat joutuvat hylkäämään haaveensa vakaasta ja rahakkaasta työpaikasta toteuttaakseen itseään älyllisesti pienillä apurahoilla pätkissä vailla tietoa tulevaisuudesta. Myös monet kirjailijat elävät köyhyysrajalla, jos aikovat päätöimisesti kirjoittaa. Helpompaa on toki toimia vaikka lääkärinä, mutta riskinottajat ovat monesti niitä todellisia neroja.

Vierailija
17/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:44"]

AP:n kuvailema mies yleensä joutuu viettämään aikansa tasokkaasti yksin omassa tasokkaassa seurassaan.

[/quote]

Ja tosiasian toteamisesta saat alapeukutuksia.
[/quote]

Näinhän se menee.... Naisten puheet ja käytäntö ei mene yksissä. Ja sitten miehet on sikoja.
[/quote]

Älkää yleistäkö. Minun mieheni on ap:n kuvauksen kaltainen. Ei mikään kansikuvamies (enpä tosin itsekään näytä hollywood-staralta) mutta sydän miehellä täyttä kultaa. :)

Vierailija
18/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota herättävän komea (mielutien vaalea pellavapää, hyvillä kasvonpiirteillä, atleettinen kroppa), kuntoilee aktiivisesti ja tavoitteet korkealla, kehittää itseään myös henkisesti, on sosiaalisesti taidokas ja huomaavainen ja rehellinen. Työskentelee ammatissa, jossa tarvitsee em. ominaisuuksia.

Eli tavoitteellinen ihminen, jolla suurelta osin sen seurauksena hyvä ulkonäkö, siinä on mun käsitykseni tasokkaasta meihestä.

Vierailija
19/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen!

Valitettavasti kuvailemasi kaltaiset miehet ovat monissa piireissä harvassa. :(

Vierailija
20/55 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset