Olen 19 poika ja olen saanut kolmekymppiseltä naiselta
Poika, 19v. 191cm ja 75kg. Ruskeat hiukset ja silmät. Olen saanut milfeiltä ja tykkään minua vanhemmista naisista. Onko kysyttävää?
Kommentit (11)
Ei ole kummoinenkaan saavutus kuule...
Tapahtuiko tämä saaminen ruotsalaisessa leikkipuistossa uutenavuotena?siitä oli äsken il tai is sivuilla.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:09"]
Soita poliisille
[/quote]
Olen 19-vuotias senkin pälli. ap
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:07"]
Tapahtuiko tämä saaminen ruotsalaisessa leikkipuistossa uutenavuotena?siitä oli äsken il tai is sivuilla.
[/quote]
En edes tiedä mistä puhut :D ap
Jotenkin vaikutta trollilta. Ihan vaan siksi, että 19v on juuri siinä iässä, että hän tuntee olevansa tosi MIES ja ap. käyttää itsestään sanaa poika.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:11"]
Jotenkin vaikutta trollilta. Ihan vaan siksi, että 19v on juuri siinä iässä, että hän tuntee olevansa tosi MIES ja ap. käyttää itsestään sanaa poika.
[/quote]
Jaa neiti on hyvä eikä keksi omia salaliittoteorioita. Olen 19-vuotias miehenalku. Käykö nyt? ap
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:11"]
[/quote]
Jaa neiti on hyvä eikä keksi omia salaliittoteorioita. Olen 19-vuotias miehenalku. Käykö nyt? ap
[/quote]
Mä olen 33v mies enkä mikään neiti. Siksi muistelin omaa nuoruutta kun luulin olevani MIES, mutta olin ihan kakara.
Kateelliset ulvoo. Meitä kolmekymppisiä naisia on paljon jotka näytämme paljon nuoremmilta. Vastaavasti nuorempia miehiä joita kiinnostaa muu kuin teinitytöt. Täten siinä ei ole mitään kummaa tai ihmeellistä sinkkujen eksyä samaan sänkyyn jos ikää ei kysellä. Numerot ei kerro mitään vaan ihmisen ulkonäkö, ulosanti, asenne ja sänkytaidot ;)