Minulle "tasokas mies" tarkoittaa
miestä, joka on ystävällinen, älykäs, huumorintajuinen ja osaa kohdella kumppaniaan kauniisti. Tasokkaalla miehellä tulee myös olla halu tehdä hyvää eikä vaan liehua businesspiireissä rahan perässä. Tasokas mies voi olla köyhä, ruma ja lihava, koska ihmisen oikean tason määrittää hänen käytöksensä muita kohtaan. Minulle tasokas mies merkitsee ennenkaikkea hyvää keskustelijaa jolla on mielikuvitusta ja hyvä sydän. Muita jotka ajattelevat näin?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:52"]
Aamen!
Valitettavasti kuvailemasi kaltaiset miehet ovat monissa piireissä harvassa. :(
[/quote]
Mutta tasokkaita naisia sen sijaan tursuaa joka nurkalta, suhteessa olevia ja sinkkuja! Oikeastaan kaikki naiset ovat tasokkaita koska Pyhä Vulva, miehiä sen sijaa on suurin osa paskoja, vain muutamia tasokkaita?
Ai että on ihanaa seurata teidän itseriittoisuutta. :)
T. Mies
-ystävällinen, ja kohtelias - ehdottomasti! Kehtaa ottaa mukaan minne tahansa ja esitellä kavereille.
-älykäs - kyllä. Korkean koulutuksen lisäksi kiinnostunut monipuolisesti yhteiskunnallisista asioista, kulttuureista ja kielistä. Osaa keskustella aiheesta kuin aiheesta.
-huumorintajuinen, ja todella hauska! Saa minut nauramaan vedet silmissä.
-osaa kohdella kumppaniaan kauniisti - Huomioi minua kaikilla mahdollisilla tavoilla, muistaa kehua, miten ihana, kaunis ja täydellinen hänestä olen. Ei puhettakaan siitä, että pitäisi huolehtia minkään maksamisesta tai ovien availusta.
Kaiken tämän lisäksi mies on erittäin komea, hyväkroppainen, urheilullinen, hyvin pukeutuva, lapsi- ja eläinrakas, osaa laittaa hyvää ruokaa ja tuntee viinit, hyvä ja naista huomioiva myös sängyssä ja erittäin hyvin tienaava ja varakas. Vähempään en tyytyisi, eikä onneksi tarvitsekaan, sillä kaikki löytävät tasoistansa seuraa.
Ja haters gonne hate - monet joutuvat valitsemaan sen välillä, valitako mielummin komeampi k-pää vai ruma, mutta mukava mies. Kaikki kun eivät voi saada näitä ihan oikeasti, joka mittapuulla tasokkaita.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:24"]
-ystävällinen, ja kohtelias - ehdottomasti! Kehtaa ottaa mukaan minne tahansa ja esitellä kavereille.
-älykäs - kyllä. Korkean koulutuksen lisäksi kiinnostunut monipuolisesti yhteiskunnallisista asioista, kulttuureista ja kielistä. Osaa keskustella aiheesta kuin aiheesta.
-huumorintajuinen, ja todella hauska! Saa minut nauramaan vedet silmissä.
-osaa kohdella kumppaniaan kauniisti - Huomioi minua kaikilla mahdollisilla tavoilla, muistaa kehua, miten ihana, kaunis ja täydellinen hänestä olen. Ei puhettakaan siitä, että pitäisi huolehtia minkään maksamisesta tai ovien availusta.
Kaiken tämän lisäksi mies on erittäin komea, hyväkroppainen, urheilullinen, hyvin pukeutuva, lapsi- ja eläinrakas, osaa laittaa hyvää ruokaa ja tuntee viinit, hyvä ja naista huomioiva myös sängyssä ja erittäin hyvin tienaava ja varakas. Vähempään en tyytyisi, eikä onneksi tarvitsekaan, sillä kaikki löytävät tasoistansa seuraa.
Ja haters gonne hate - monet joutuvat valitsemaan sen välillä, valitako mielummin komeampi k-pää vai ruma, mutta mukava mies. Kaikki kun eivät voi saada näitä ihan oikeasti, joka mittapuulla tasokkaita.
[/quote]
Tylsää ja kliseistä. Huoh...
Minulle tasokas: a) mukava ihminen b) normaalipainoinen c) huolehtii itsestään (ei haise, ostaa vaatteita, käy parturissa) d) käy töissä / opiskelee / hakee aktiivisesti töitä e) on normaalijärkinen ja perusterve f) kivannäköinen / tavis.
Näillä kriteereillä etsin ja löysin. :)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:10"]Minä pidän enemmän miehessä sellaisesta hömpästä hulluttelusta kuin keskustelutaidosta. Töissä, harrastusksissa, ystävinen kanssa saa ihan tarpeeksi keskustella. Miehen kanssa pitää saada laittaa ne täälläkin mainitut aivot narikkaan. [/quote] Kaikki tyylillään :) Oma mieheni osaa sekä keskustella että hullutella. Ja kyllä, mielipiteitä vaihdetaan ja asioista keskustellaan monelta kantilta, eli hänen ei tarvitse olla kanssani samaa mieltä kuten joku tuolla aikaisemmin sanoi. Miksi on pakko vittuilla? Ap
[/quote]
Sinä ja sinun miehesi sitten olette parempia ihmisiä suhteessa muihin. Meissä muissa on virheitä, eikä vaadita myöskään muilta täydellisyyttä. Älä ota henkilökohtaisesti tämä on vain ajanvietteenä käytetty keskustelupalsta, jossa viesti on mustavalkoisesti kärjistettyjä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:54"]
Jaa-a. En ole koskaan määritellyt tasokasta miestä. Mies on minulle jotain muuta kuin lista sopivia ominaisuuksia. Jokainen kun on tutustumisen arvoinen ja tämä tutustuminen sitten määrittelee sen ovatko he sitten sen arvoisia, että pidän heidät elämässäni.
[/quote]
Näin. Tällä tavalla löysin oman aarteen yli 10 vuotta sitten. Hän tosin vastaa listan ominaisuuksia täysin. Mutta en ymmärrä tätä nykyajan taso-ajattelua.
Älykyys kyllä kulkee käsikädessä itsensä huolehtimisen kanssa, johon ei kuulu ylipaino. Älykäs ihminen haastaa itsensä myös taloudellisesti, eikä esim tyydy matalapalka-alaan.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:54"]
Jaa-a. En ole koskaan määritellyt tasokasta miestä. Mies on minulle jotain muuta kuin lista sopivia ominaisuuksia. Jokainen kun on tutustumisen arvoinen ja tämä tutustuminen sitten määrittelee sen ovatko he sitten sen arvoisia, että pidän heidät elämässäni.
[/quote]
Miksiköhän tämä viesti on saanut miinuksia? Minusta ihan asiallinen ja järkevä viesti.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:33"]
Älykyys kyllä kulkee käsikädessä itsensä huolehtimisen kanssa, johon ei kuulu ylipaino. Älykäs ihminen haastaa itsensä myös taloudellisesti, eikä esim tyydy matalapalka-alaan.
[/quote]
Aha. Sinusta siis kaikkien on oltava erityisen kiinnnostauneita laihdutuksesta ja materiasta jotta lasketaan "älykkääksi"?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:54"]Jaa-a. En ole koskaan määritellyt tasokasta miestä. Mies on minulle jotain muuta kuin lista sopivia ominaisuuksia. Jokainen kun on tutustumisen arvoinen ja tämä tutustuminen sitten määrittelee sen ovatko he sitten sen arvoisia, että pidän heidät elämässäni. [/quote] Toivottavasti olet myös itse sen arvoinen, että sinut pidetään jonkun elämässä.
[/quote]
Mä luulen et tuo kommentoija on enemmän sen arvoinen kun nää tiettyä tasoa havittelevat. Tuohan viittaa just siihen haluun tutustua ihmiseen ihmisenä eikä jonkun ominaisuuslistan kautta.
Joopa joo. Ja ensimmäinen pitkätukkainen pilveä polttava kitaransoitaja niin menee pikkarit vaihtoon het...
Ap on tosi ylimielinen ja ristiriitainen. Korostaa kuinka halveksii pinnallisuutta, mutta itse on samanlainen. Kuvailee ihmisiä tosi rumasti (esim tätä seksikumppaniaan)
Omaan tasoon kannattaa kiinnittää huomiota.
Vanha aloitus, mutta ikävä kyllä ap:n kuvauksen kaltaiset miehet eivät menesty suurimpien kaupunkien kovassa kilpailussa. Jostain naisvaltaiselta alalta tai maaseudulta tuollaisia voi löytää.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:10"]Minä pidän enemmän miehessä sellaisesta hömpästä hulluttelusta kuin keskustelutaidosta. Töissä, harrastusksissa, ystävinen kanssa saa ihan tarpeeksi keskustella. Miehen kanssa pitää saada laittaa ne täälläkin mainitut aivot narikkaan. [/quote] Kaikki tyylillään :) Oma mieheni osaa sekä keskustella että hullutella. Ja kyllä, mielipiteitä vaihdetaan ja asioista keskustellaan monelta kantilta, eli hänen ei tarvitse olla kanssani samaa mieltä kuten joku tuolla aikaisemmin sanoi. Miksi on pakko vittuilla? Ap
[/quote]
Relax. Opettele ottaamaan vähän rennommin.