Meillä on rivitalo pihassa tänä vuonna seudun komeimmat jouluvalot! Käykö vähän kateeksi?
Ei teillä ole varaa laittaa niin hienoja. Miehen veli on sähkömies kaiken isäksi
Kommentit (28)
Ikinä ei ollut valoja rivarin pihassa, eikä tule koskaan olemaankaan. Että niin kateellinen
Porvoossa kaikki on mahdollista, lukuunottamatta suomen kielen oikeinkirjoitusta!
Ei oo.Viime vuonna naapuri laitto massiiviset sähkövalot,niin rumat! Vielä karmeempi tais olla heidän joulun jälkeinen sähkölasku ,ehkä nauratti..valosaaste on rumaa!!! Ei ne nättejä ole.Sitten sähkökoppi vieressä mikä poltti sulakkeen,seutu pimeni,koirani kanssa yöllä nähtiin kun Sähkäri tuli,ne pirun jouluvalotko poltti sulakkeen,no jotain kävi..Meidän valot ei menny taas huvitti..Mun omat valot kauniit,ne on maljakossa,lyhdyssä,sydämessä ikkunassa jne..jouluvalot on kyllä aina ikkunassa.kesät talvet..kynttilät ei..Siellä ne verhojen takana kukaan kiinnitä huomioon.Ennen laitoin ulos kirsikkapuu valoja.Sähkö oli halpaa.Nyt en laita,sähkö ei kallista,siirto on.Nuo mun valot patteri,sähkö.aurinko....jeee oon ilmastointijuntti..Aurinko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on rivitalo pihassa?
Saavat varmaan vuokratuloja tontista. Sähkömies, kaiken isä, on siunannut tämän.
Ollut surkea olo koko päivän, mutta tälle repesin nauramaan ääneen! Kiitos!!
😄😄😄 Tietenkin ollaan niiiiiiiin kateellisia!
Onhan se tärkeintä elämässä, että on jouluvalot pihalla. Voiko edes olla mitään tärkeämpää?
Ei. Mä en ole koskaan halunnut asua rivitalossa.
Yksityisten ihmisten jouluvaloista 90% on rumia, ainakin meillä Helsingin Arabianrannassa. Kattohuoneistoihinkin viritellään taas mitä tökerömpiä yhdistelmiä. Sekoitetaan yhteensopimattomia värejä, asetellaan valonauhat sotkuisesti… En ymmärrä yhtään.
Arvoalueilla onkin sitten oikeesti kauniita valoja: klassisia, yksinkertaisia, vähäeleisiä. Valo pimeässä on ihan tarpeeksi, kuka haluaa elää Las Vegasissa?!