Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on rivitalo pihassa tänä vuonna seudun komeimmat jouluvalot! Käykö vähän kateeksi?

Vierailija
03.11.2021 |

Ei teillä ole varaa laittaa niin hienoja. Miehen veli on sähkömies kaiken isäksi

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisten ihmisten jouluvaloista 90% on rumia, ainakin meillä Helsingin Arabianrannassa. Kattohuoneistoihinkin viritellään taas mitä tökerömpiä yhdistelmiä. Sekoitetaan yhteensopimattomia värejä, asetellaan valonauhat sotkuisesti… En ymmärrä yhtään.

Arvoalueilla onkin sitten oikeesti kauniita valoja: klassisia, yksinkertaisia, vähäeleisiä. Valo pimeässä on ihan tarpeeksi, kuka haluaa elää Las Vegasissa?!

Vierailija
22/28 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ollut valoja rivarin pihassa, eikä tule koskaan olemaankaan. Että niin kateellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa kaikki on mahdollista, lukuunottamatta suomen kielen oikeinkirjoitusta!

Vierailija
24/28 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo.Viime vuonna naapuri laitto massiiviset sähkövalot,niin rumat! Vielä karmeempi tais olla heidän joulun jälkeinen sähkölasku ,ehkä nauratti..valosaaste on rumaa!!! Ei ne nättejä ole.Sitten sähkökoppi vieressä mikä poltti sulakkeen,seutu pimeni,koirani kanssa yöllä nähtiin kun Sähkäri tuli,ne pirun jouluvalotko poltti sulakkeen,no jotain kävi..Meidän valot ei menny taas huvitti..Mun omat valot kauniit,ne on maljakossa,lyhdyssä,sydämessä ikkunassa jne..jouluvalot on kyllä aina ikkunassa.kesät talvet..kynttilät ei..Siellä ne verhojen takana kukaan kiinnitä huomioon.Ennen laitoin ulos kirsikkapuu valoja.Sähkö oli halpaa.Nyt en laita,sähkö ei kallista,siirto on.Nuo mun valot patteri,sähkö.aurinko....jeee oon ilmastointijuntti..Aurinko

Vierailija
25/28 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä on rivitalo pihassa?

Saavat varmaan vuokratuloja tontista. Sähkömies, kaiken isä, on siunannut tämän.

Ollut surkea olo koko päivän, mutta tälle repesin nauramaan ääneen! Kiitos!!

Vierailija
26/28 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
27/28 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄😄😄 Tietenkin ollaan niiiiiiiin kateellisia!

Onhan se tärkeintä elämässä, että on jouluvalot pihalla. Voiko edes olla mitään tärkeämpää?

Vierailija
28/28 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mä en ole koskaan halunnut asua rivitalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi