No hävettääkö muita suomalaisturistien törttöilyt?
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1421130296304.html?pos=ok-nln
Itse olen hävennyt huonosti käyttäytyviä suomalaisturisteja jo hyvin kauan. Thaimaa on erityisen tunnettu seksiparatiisina, mutta 90-luvulla Viro ja Venäjä ja 80-luvulla Kanaria houkutteli roskaväkeä. Itse arvaan että seuraava trendi on Praha, sen perusteella että kaupunki taitaa olla jo ainakin brittimiesten suosiossa ja koska sinne pääsee halvemmalla kun kaukoitään.
Mutta se häpeä. Kehtaakohan koskaan lähteä halvalle pakettimatkalle?
Kommentit (27)
Hävettää ne kaljamahaiset, paidattomat suomalaiset miehet jotka luulee että kaikki ulkomaalaiset naiset on ostettavissa. Hävettää myös eläkeläismummot jotka luulee että ulkomaalainen ymmärtää suomea jos sitä puhutaan hitaasti kovalla äänellä. Ärsyttää pulliaiset jotkan vuosi vuoden jälkeen menee samoihin turistirysiin ja viettää siellä sitten aikaa suomalaisten kanssa syöden mummon lihapullia suomalaisessa ravintolassa ja illalla karaokea lauleskellen (eivät näe mitään todellista kulttuuria).
Kyllä ne suomijuntit kännissä kaljamahoineen on aina pahimpia, myös paikallisten mielestä. Terv. Paljon reissannut maailmaa
Ei, en ole vastuussa kenenkään muun tekemisistä
Venäläisturistit eivät osaa käyttäytyä, ovat röyhkeitä eikä niistä pidetä ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:46"]
Hävettää ne kaljamahaiset, paidattomat suomalaiset miehet jotka luulee että kaikki ulkomaalaiset naiset on ostettavissa. Hävettää myös eläkeläismummot jotka luulee että ulkomaalainen ymmärtää suomea jos sitä puhutaan hitaasti kovalla äänellä. Ärsyttää pulliaiset jotkan vuosi vuoden jälkeen menee samoihin turistirysiin ja viettää siellä sitten aikaa suomalaisten kanssa syöden mummon lihapullia suomalaisessa ravintolassa ja illalla karaokea lauleskellen (eivät näe mitään todellista kulttuuria).
[/quote]
Samoin. Lisäksi ärsyttää vitivalkoiset ja norsun kokoiset mammat, jotka käyttää sinivalkoista(tai muun väristä) huivia päässä. Illaksi sitten vyölaukku ja luontoliiton norppa-paita päälle, ja ei kun ravintolaan syömään Suomi-ruokaa.
Ja että pakettimatkalla pitäisi kytätä hotellin kulmilla koko ajan näitä satunnaisia törttöilijöitä? Ei voi ottaa paikalliabussia alleen ja matkustaa 10km etäälle paikkaan jpssa ei törmää yhteenkään turistiin.
Ihanko vain ne suomalaiset törttöilevät? Ei muut kansat? Ehkä liikun väärissä paikoissa, mutta suomalaisia enemmän olen nähnyt muden maiden edustajia törttöilemässä. :)