Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä nimestä Nicola?

Vierailija
14.01.2015 |

Onko harvinainen suomessa?
Tiedättekö yhtään Nicola nimistä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiiän,naapurissa asuu 4vee tyttö joka on Nicola.

Vierailija
2/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.oo ainakaan.törmännyt kennenkään Nicola nimiseen, mutta mun mielestä tosi nätti nimi! ite tykkään erimaalaisista nimistä enemmän kun suomalaisista. esim Ariel, Alaska, Brenda, Lindsay, James, Troye, O'Brien, Thomas, nää on jotenkin ihania :) sit kans Liam ja Niall. kyllä, one directionista. tyttöni on fani ja hölöttää heistä paljon. heidän nimet on mun mielestä kivoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeks noi pisteet tuolla väleissä! niin ja muuten Miles on ihana myös :)

Vierailija
4/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä luoja. Kai tämä on vitsi? (Siis #3/4)

Vierailija
5/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicola Vizzoni on italialainen moukarinheittäjä ja on muuten sitten mies. Nicola on miehen nimi ja Nicole naisen.

Vierailija
6/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikäs noissa nyt on vikana?

Vierailija
7/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-nimi. 

Vierailija
8/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicola Pöntinen kuulostaa hyvältä. 

Vierailija
9/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen neuvolaverkon uudistajan ja terveydenhoidon opettajan nimi on Nicola. Ihana opettaja. 

Vierailija
10/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minun mielestä ulkomaalaiset nimet on kivoja :D ei mua haittaa vaikka oisit erimieltä, hienoo vaan että on arilaisia ihmisiä :)

Vierailija
11/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisia* tarkotin anteeks.

Vierailija
12/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok nimi. E-päätteellä vähän naisellisemman oloinen. Angloamerikkalaisten maiden Niina.

Vierailija
13/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:20"]

Nicola Pöntinen kuulostaa hyvältä. 

[/quote]

Entäs Miles Möttönen?

Vierailija
14/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Miksi olisi pakko antaa ruma tai tavallinen etunimi jos sattuu olemaan ruma tai tavallinen sukunimi? Kauniit prinsessanimet on rajoitettu yksinoikeudella von Knorringskiöldien käyttöön vai?

Vierailija
15/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicola yhdessä umpisuomalaisen sukunimen kanssa kuulsotaa vähän liiaksi nimeltä, jossa ensin nimen antaja on käyttänyt liikaa nikotiinia ja sitten colaa. Ja elämäntarkoitus selkeni kummasti kun perheeseen ttuli tyttö. Enää ei ole nikotiinipurkat hukssa ja cola maistuu ja pian maistuu tyttärellekin..

Vierailija
16/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomenruotsalainen ja voin sanoa että tiedän pari Nicolan nimistä ja on aika yleinen suomenruotsalaisten keskuudessa. Muuten kai ihan ok nimi

Vierailija
17/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole sukunimeltäni Möttönen, kun se on aina esimerkkinä karseasta sukunimestä :D

Vierailija
18/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"no minun mielestä ulkomaalaiset nimet on kivoja :D ei mua haittaa vaikka oisit erimieltä, hienoo vaan että on arilaisia ihmisiä :)" Osittain samaa mieltä, onhan moni suomalainen nimi väännös, jonkin muun kielialueen nimestä. Mutta silti toivoisin nimen annossa hieman harkinaa. -Toki "puhtaalla suomenkielelläkin voidaan antaa nimihirvityksiä." Mutta ne ehkä osataan paremmin ainakin kirjoittaa tai lausua oikein kun taas nimet, joissa on paljon suomenkielessä muuten usein vieriata kirjamia (kuten D, Q, W i,Z, Å,) saavat ovat paitsi hankala sivullisen muistaa niiden oikea kirjoitusasu, mutta myös se, miten ne tulee lausua oikein.

Vierailija
19/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 01:02"]

"no minun mielestä ulkomaalaiset nimet on kivoja :D ei mua haittaa vaikka oisit erimieltä, hienoo vaan että on arilaisia ihmisiä :)" Osittain samaa mieltä, onhan moni suomalainen nimi väännös, jonkin muun kielialueen nimestä. Mutta silti toivoisin nimen annossa hieman harkinaa. -Toki "puhtaalla suomenkielelläkin voidaan antaa nimihirvityksiä." Mutta ne ehkä osataan paremmin ainakin kirjoittaa tai lausua oikein kun taas nimet, joissa on paljon suomenkielessä muuten usein vieriata kirjamia (kuten D, Q, W i,Z, Å,) saavat ovat paitsi hankala sivullisen muistaa niiden oikea kirjoitusasu, mutta myös se, miten ne tulee lausua oikein.

[/quote]

Vierailija
20/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenystävälläni on serkku nimeltä Nicola n. 15v. tyttö. Oma kolmas nimeni on Nicole, mistä pidän enemmän kuin Nicola-nimestä. Mutta ihan kaunis nimi, saa vain varmasti usein varsinkin lapsena kuulla, että hänellä on pojan nimi. Ulkomailla näin miehen, jonka nimikyltissä luki Nicola