Kuinka monta prosenttia kirjoittaa pitkän matikan?
En löytänyt mitään fiksua googlaamalla eli jos joku tietää niin kiitos, tai jos on linkki. Olen vaan utelias. Kiitos :)
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:59"]
50:50 joko kirjottaa tai sitten ei
[/quote]
En usko että näin moni ikäluokasta, noin puolet menee jo amikseen ja vielä murto-osa lukiossa kirjoittaa sen matikan pitkänä
Pitkä matematiikka olisi työdyllistä kijoittaa vaikkei matemaattiselle alalle aikoisikaan. Se kehittää loogista ajattelua etkä siten ole niin herkästi muiden huiputettavissa.
Palikkamatematiikkaa se pitkäkin matematiikka on. T. DI-mies.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 00:12"]
Pitkä matematiikka olisi työdyllistä kijoittaa vaikkei matemaattiselle alalle aikoisikaan. Se kehittää loogista ajattelua etkä siten ole niin herkästi muiden huiputettavissa.
[/quote]
Minä itseasiassa teen IB HL matikkaa joka vastaa pitkää matikkaa anyway, mutta halusin vain tietää :/ koska tuntemistani kansallisen opiskelijoista kaikki yhtä lukuun ottamatta on lyhyellä matikalla, olisi kiva nähdä jotain tilastoja tähän :O
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:36"]
[/quote]
Minä itseasiassa teen IB HL matikkaa joka vastaa pitkää matikkaa anyway, mutta halusin vain tietää :/ koska tuntemistani kansallisen opiskelijoista kaikki yhtä lukuun ottamatta on lyhyellä matikalla, olisi kiva nähdä jotain tilastoja tähän :O
[/quote]
Ei vastaa toi HL matikka pitkää
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:36"]
[/quote]
[/quote]
Ei vastaa toi HL matikka pitkää
[/quote]
Kyllä vastaa, vähintäänkin :/
... Mutta tän keskustelun pointti ei ollut vertailla opetussuunnitelmia vaan mua kiinnostaa tämä juttu :|
Up haluan tietää