Sisätutkimus sattuu -> yhdyntäkin sattuu?
Olen ns. iäkäs neitsyt ja tarkoitus olisi vihdoin viimein aloittaa seksielämä.
Olen käynyt muutaman kerran elämässäni gynekologilla. Joka kerta se kun gyne laittaa instrumentin sisääni ja ottaa kokeita yms. (=spekulatutkimus?)on sattunut mielettömästi. Kerran se ei edes onnistunut. Tuntuu kuin instrumentti ei vain menisi sisälle asti. Kuitenkin ultraäänitutkimus ja viimeksi myös gynen sormen tunkeminen sisälle ovat sujuneet ihan ok. Nyt pelkään yhdyntää mielettömän paljon. Onko kaikilla, joilla gynen tutkimukset sattuvat, yhdyntä myös yhtä helvettiä tai täysi mahdottomuus?
Onko tämä vulvodyniaa, vaginismia tms.? En saa myöskään pitkää tamponia sisääni, käytän niitä lyhempiä malleja.
Gynen huutelu "Koeta nyt rentoutua" ei ainakaan auta yhtään : (
Kommentit (8)
Kyllä yhdyntä ainakin minulla sattui aika pitkään. Liukuvoidetta kannattaa aluksi käyttää lisänä ihan varoilta, saattaa vähän auttaa. Vieläkin yhdyntä yleensä sattuu muutamien ekojen työntöjen ajan, mutta ei enää sen jälkeen. Vuosia olen sekstaillut mieheni kanssa... Ehkä sitten synnytyksen jälkeen on erilaista.
Nuorena sain hädin tuskin yhden sormen sisälle. Oli pakko alkaa venyttelemään pikku hiljaa paikkoja, muuten ei mistään olisi tullut mitään.
Kiinnostaisi minuakin, koska minun kohdallani sinne ei ole voinut laittaa mitään vaan on tuntunut siltä kun raastin rautaa yritetään tunkea sisään. En mennyt jatkotutkimuksiin, koska pelkäsin samaa käsittelyä(lääkäri ym. ei ymmärtänyt ollenkaan). Neitsyt siis täälläkin.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:20"]
Nuorena sain hädin tuskin yhden sormen sisälle. Oli pakko alkaa venyttelemään pikku hiljaa paikkoja, muuten ei mistään olisi tullut mitään.
[/quote]
Tuollaiseen tiukkaan pilluun kun pääsisi työntämään paljaan kullin:)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:20"]
[/quote]
Tuollaiseen tiukkaan pilluun kun pääsisi työntämään paljaan kullin:)
[/quote]
Laita omaa perseeseesi. Sattuu aivan pirusti jos liian tiukkaan tunkee väkisin.
Tuntuu, että minulla esteenä on jonkinlainen renkaantuntuinen kohta aika lähellä emättimen suuta. Mikään fyysinen neitsyt en voi olla vuosien tamponinkäytön ja useiden gynekäyntien jälkeen. Onkohan tämä sitä vulvodyniaa tai vaginismia... Pelottaa, koska seksielämän aloittaminen olisi ajankohtaista.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:05"]
Olen ns. iäkäs neitsyt ja tarkoitus olisi vihdoin viimein aloittaa seksielämä.
Olen käynyt muutaman kerran elämässäni gynekologilla. Joka kerta se kun gyne laittaa instrumentin sisääni ja ottaa kokeita yms. (=spekulatutkimus?)on sattunut mielettömästi. Kerran se ei edes onnistunut. Tuntuu kuin instrumentti ei vain menisi sisälle asti. Kuitenkin ultraäänitutkimus ja viimeksi myös gynen sormen tunkeminen sisälle ovat sujuneet ihan ok. Nyt pelkään yhdyntää mielettömän paljon. Onko kaikilla, joilla gynen tutkimukset sattuvat, yhdyntä myös yhtä helvettiä tai täysi mahdottomuus?
Onko tämä vulvodyniaa, vaginismia tms.? En saa myöskään pitkää tamponia sisääni, käytän niitä lyhempiä malleja.
Gynen huutelu "Koeta nyt rentoutua" ei ainakaan auta yhtään : (
[/quote]
Kulli on kova mutta ei sentään yhtä kova kuin teräksinen spekula. Koska olet neitsyt niin mies voi panna paljaalla niin että saat parhaan tuntuman kulliin kunhan hankit pillerit tai kierukan.
Kiihottuessa/seksissä emätin laajenee, älä huoli. :)