Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Finishing touch flawless -kasvojen karvanpoistokoneesta?

Vierailija
03.11.2021 |

Äidilläni on pian synttärit ja ajattelin että olisikohan tuo hyvä lahja. Äiti marisee aina naamakarvoistaan joita on alkanut ilmestyä sinne tänne vaihdevuosien jälkeen.

Ajaako oikeasti sileäksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole haksahtanut tuohon?

Ap

Vierailija
2/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan tavallinen epillaattori, jota käytän kasvoihin. Nyppii tarkasti. Tuskin mikään laite on sitä kivuttomampi, koska karvojen nyppiminen sattuu aina pikkuisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan tavallinen epillaattori, jota käytän kasvoihin. Nyppii tarkasti. Tuskin mikään laite on sitä kivuttomampi, koska karvojen nyppiminen sattuu aina pikkuisen.

Tuo Flawless ei nypi vaan sheivaa.

Ap

Vierailija
4/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

P

Vierailija
5/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmonen, ja meinasin tilata siihen uudet vaihtopäät, mutta eihän niitä enää löytynykkään, vaan nyt on sitte tullu uudempi versio tästä flawless kasvoille tarkoitettu, että jos haluaa uudet vaihtopäät, pitää ensi ostaa se uudempi versio tästä, mihin ne vaihtopäät sopii, oi että mitä rahastusta 😠

Vierailija
6/6 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin äidilleni moisen lahjaksi viime äitienpäivänä ja hän ainakin on tykännyt. On kuulemma näppärä ja naama tulee oikeasti sileäksi. Hänellä siis myös ongelmana vaihdevuosien jälkeen ilmestyneet satunnaiset partakarvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan