Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pyykinpesukoneen osto edessä kehu/hauku omaasi ov

Vierailija
13.01.2015 |

Hinta laatu suhde kohdilleen olisi hakusessa ihan perus pesuohjelmat ja vielä ok aikaakin linkous m.yli 1000 kierrosta min. Ja edestä päin täytettävä mahdollisuus torniksi kuivausrummun kanssa nyt tai myöhemmin :) 

Ja ihmetteliöille tiedoksi, mulla ei ole ollut koskaan edestäpäin täytettävää... ja merkkejä, malleja on n. Liiotellusti noin miljoonaa erilaista

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää minkä ehtii ja juo liikaa kaljaa. Ei tee kotitöitä ja haisee.

Vierailija
2/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: Miele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lg:n kolmisen vuotta vanha 7 tai 8 kg höyrypesukonemalli (ei myynnissä enää) ja ei voi kuin kehua. Saa säädettyä pesuohjelmia täysin mielensä mukaan, tehokas linkous 1400 asti, hiljainen kone. Edestä täytettävä, pikapesu 30 min, huuhtelussa 4 eri tasoa, jos haluaa pitkän ja tehokkaan pesun niin kestoa/tehoa saa säädettyä niin että pesee jopa 2,5h-5h.

Pesuasteet 35-95 astetta.

Ainoa huono puoli jonka keksin on se että täysin kokematon pyykinpesijä voi kokea hankalaksi löytää ensin ne omat halutut säädöt ja ohjelmat, kokenut pesijä taas hyötyy tästä ominaisuudesta kun tietää mille tekstiilille kannattaa laittaa hiukan lisähuuhtelua tai mitkä pestään kuumassa ja mitkä tosi kuumassa jne.

Vierailija
4/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan ylihinnoiteltua Mieleä ota. Kestää muutaman vuoden pitempään kuin Aeg tai Siemens tai Bosch, mutta maksaa noin tuplat. Järjetöntä, suurin osa komponenteista täysin samoja.

Vierailija
5/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostimme uuden pesutornin tuossa pari kk sitten. Pesukone on setissä oikea unelma. 

Whirlpool AWO/D 7305 -pesukone 7 kg
Koko setti maksoi alle 800€.  Hiljainen, taloudellinen, Pikapesut ja kaikki muut ohjelmat.

Vierailija
6/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bosch, ostin aikanaan viiden vuoden takuulla. Hyvin on kestänyt nyt jo reilusti yli tuon takuun. Taitaa olla kahdeksas vuosi menossa ja kolmas asunto, että hyvin on muutotkin jaksanut tuo. Taisi olla itsellä niinkin hieno valintakriteeri kuin metallisaranat luukussa. Mitään noista tajunnut kun ekaa olin myös ostamassa. XD 

Vierailija
7/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laatua ja hyvää pesutulosta arvostat, on käytännössä vain kaksi vaihtoehtoa: AEG tai Miele.

Suoravetomoottori, linkous 0-1600, monipuoliset pesuohjelmat, paljon vaihtoehtoja, nopea mutta silti puhtaaksipesevä pikapesu, muunneltavat peruspesut... Itse arvostan myös riittävän tilavaa täyttöluukkua ja riittävän tilavaa rumpua, mielellään se 8 kg. 

Vierailija
8/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin samsungin kuivaava pesukone. Pesee 8kg kuivaa 5kg. Erinomainen pesutulos ja hyvä kuivaamaan. En muista malli. Gigantista löytyy. Suosittelen. Hiljainenkin on!

Vierailija
9/11 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:10"]

Lg:n kolmisen vuotta vanha 7 tai 8 kg höyrypesukonemalli (ei myynnissä enää) ja ei voi kuin kehua. Saa säädettyä pesuohjelmia täysin mielensä mukaan, tehokas linkous 1400 asti, hiljainen kone. Edestä täytettävä, pikapesu 30 min, huuhtelussa 4 eri tasoa, jos haluaa pitkän ja tehokkaan pesun niin kestoa/tehoa saa säädettyä niin että pesee jopa 2,5h-5h.

Pesuasteet 35-95 astetta.

Ainoa huono puoli jonka keksin on se että täysin kokematon pyykinpesijä voi kokea hankalaksi löytää ensin ne omat halutut säädöt ja ohjelmat, kokenut pesijä taas hyötyy tästä ominaisuudesta kun tietää mille tekstiilille kannattaa laittaa hiukan lisähuuhtelua tai mitkä pestään kuumassa ja mitkä tosi kuumassa jne.

[/quote]

Mulla on (ilmeisesti) tämä sama vuokranantajan puolesta! Tosi hyvä. aika äkkiä opin käyttämään, vaikka alussa vähän ihmettelin mistä lämpötilan saa muutettua. Tuo on kiva, kun se ilmoittaa kun pesuohjelma on loppu ja pesuajan näkee näytöltä. Harvoin varmaan vuokranantajalta saa näin hyvää konetta sisältyvän vuokraan, mutta mun vuokranantaja on ulkomailla ja siksi asunnossa on kalusteet (ja valikoi tarkkaan vuokralaisen). 

Vierailija
10/11 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut AEG jo melkein 10 vuotta

Vierailija
11/11 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele 14 vuotta. Kuin uusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi