Sami Hyypiä hakee vaimonsa kanssa avioeroa. Yllätyittekö? Minä vähän yllätyin
Kommentit (31)
Näitä urheilu-uran päättymisen jälkeen tulevia avioeroja tulee melko paljon. Liekö hankala sopeutua uuteen tilanteeseen, kun se urheileva puoliso ei olekaan suurinta osaa ajasta pois kotoa? Jääkiekkoilijoillahan näitä on pilvin pimein, varsinkin noilla entisillä NHL-pelaajilla.
Miksi valita sellainen kumppani jonka kanssa ei halua viettää aikaa.
En yllättynyt. Eikö tuo vaimo ole jo nelikymppinen? Kyllä miljonääri mies siinä iässä nuorempaan vaihtaa. Kerkiää vielä uuden perheen perustamaan.
Tunnetko heidät henkilökohtaisesti? Minä yllätyn sinun yllättymisestäsi jos et tunne.
Muodolliset ja pinnalliset suhteet ovat muodollisia ja pinnallisia
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko heidät henkilökohtaisesti? Minä yllätyn sinun yllättymisestäsi jos et tunne.
En tiedä mitään jalkapallosta, mutta muistan, kun nuo menivät yhteen ja eivät ole olleet lehdissä, mikä on yleensä hyvä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on narsisti.
Mistä niin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään jalkapallosta, mutta muistan, kun nuo menivät yhteen ja eivät ole olleet lehdissä, mikä on yleensä hyvä merkki.
Minäkin erosin miehestäni vaikka emme olleet lehdissä :(
Vierailija kirjoitti:
Näitä urheilu-uran päättymisen jälkeen tulevia avioeroja tulee melko paljon. Liekö hankala sopeutua uuteen tilanteeseen, kun se urheileva puoliso ei olekaan suurinta osaa ajasta pois kotoa? Jääkiekkoilijoillahan näitä on pilvin pimein, varsinkin noilla entisillä NHL-pelaajilla.
Tai sitten näissä perheissä vaimo on odottanut peliuran loppua ja ajatellut miehen tuolloin viettävän aikaa enemmän kotona, mutta mies jatkaakin menojaan oman aikataulunsa mukaan?
En ylläty, monet eroavat. Tämä pandemia-aika vielä on joko hitsannut tiiviimmin yhteen tai tuonut ongelmat paremmin esille.
ISn uutisen mukaan ovat olleet yhdessä parikymmentä vuotta ja lapset ovat teini-ikäisiä. Tuskin ihan pienestä syystä ovat eroamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten näissä perheissä vaimo on odottanut peliuran loppua ja ajatellut miehen tuolloin viettävän aikaa enemmän kotona, mutta mies jatkaakin menojaan oman aikataulunsa mukaan?
Sekin toki voi olla. Katsoin joskus telkkarista jotain "lätkävaimo"-ohjelmaa (en muista nimeä, mutta ei ollut se suomalainen versio) ja siinä oli yksi lätkävaimo melkein helisemässä itsensä kanssa, kun mies oli pitkällä toipumislomalla loukkaantumisen jälkeen ja "aina kotona". Eli meni kaikki normaalirutiinit uusiksi, kun ei oikein osannut ylläpitää samoja kuin mitä silloin, kun mies oli pelikunnossa ja aina jossain päivä Pohjois-Amerikan mannerta pelaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän juuri tätä todennäköisempänä. että vaimo on ajatellut tai on jopa yhdessä puhuttu, että kun urheilijaura loppuu, niin keskitytään enemmän perheeseen, vaimon uraan tai mielenkiinnon kohteisiin.
Huippu-urheilija vaan on tottunut elämään itsekeskeistä elämää omien tarpeiden mukaan. Ei siitä ole helppo muuttua huomioivaksi koti-isäksi. Kunnioitan kaikkia, jotka siihen pystyvät.
Olen joskus osunut samoihin porukoihin ja minulle on jäänyt heidän välisestä dynamiikasta vähän erikoinen olo... Toki kaikilla on joskus huonompia hetkiä, mutta jos pitkän viikonlopun lomamatkalla toinen enimmäkseen murjottaa hiljaa ja toinen yrittää pitää iloista ja sosiaalista fiilistä päällä, niin ei varmasti ole kummallakaan mukavaa. Toisesta piirtyi hiljainen, jopa ujo, vähän ailahtelevaisen kiukkuinen kuva, kun taas toinen vaikutti todella sosiaaliselta ja seurasta nauttivalta, iloiselta tyypiltä.
En toki heitä henkilökohtaisesti tunne, joten tämä on kaikki ihan vaan mutuilua. Vastaus kysymykseen, yllättikö ero? Ei yllättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus osunut samoihin porukoihin ja minulle on jäänyt heidän välisestä dynamiikasta vähän erikoinen olo... Toki kaikilla on joskus huonompia hetkiä, mutta jos pitkän viikonlopun lomamatkalla toinen enimmäkseen murjottaa hiljaa ja toinen yrittää pitää iloista ja sosiaalista fiilistä päällä, niin ei varmasti ole kummallakaan mukavaa. Toisesta piirtyi hiljainen, jopa ujo, vähän ailahtelevaisen kiukkuinen kuva, kun taas toinen vaikutti todella sosiaaliselta ja seurasta nauttivalta, iloiselta tyypiltä.
En toki heitä henkilökohtaisesti tunne, joten tämä on kaikki ihan vaan mutuilua. Vastaus kysymykseen, yllättikö ero? Ei yllättänyt.
Aika hyvin sait uteliaisuuden heräämään, kun et kertonut, kumpi oli kummanlainen.
Kukaan ei voi tietää mitä kenenkin seinien sisäpuolella tapahtuu, tai pään sisällä. Eli en yllättynyt.
Yllätyin. Yleensä nämä jalat maassa -julkkikset eivät eroa niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän juuri tätä todennäköisempänä. että vaimo on ajatellut tai on jopa yhdessä puhuttu, että kun urheilijaura loppuu, niin keskitytään enemmän perheeseen, vaimon uraan tai mielenkiinnon kohteisiin.
Huippu-urheilija vaan on tottunut elämään itsekeskeistä elämää omien tarpeiden mukaan. Ei siitä ole helppo muuttua huomioivaksi koti-isäksi. Kunnioitan kaikkia, jotka siihen pystyvät.
Juuri näin. Naistenlehdissä on vuosien varrella ollut näitä "Nyt on Villen vuoro keskittyä uraan, minun vuoroni tulee vielä" tai "Teemme xx, kun asumme kaikki taas Suomessa"-juttuja, mutta sitten kun peliura taputeltu, onkin tullut ero. Ja sama koskee kyllä muitakin uravalintoja, ei vain urheilua, joissa puolison ja perheen on mukauduttava työn ehtoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin sait uteliaisuuden heräämään, kun et kertonut, kumpi oli kummanlainen.
No ei sitä nykyään uskalla ihan mitä tahansa näppikseltä päästää internetin syövereihin, kun niin pienestä ihmiset nykyään pahastuu. Mutta kyllä kai sen nyt voi todeta, että Sami Hyypiä on sosiaalinen ja ystävällinen henkilö.
https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000008378727.html