Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:49"]
Valitettavasti se on niin, että kun nainen on ollut naimisissa Turkkilaisen kanssa niin aika harva suomalainen mies sellaista enää viitsii sen jälkeen ottaa vaimokseen.
Ja miia vielä jaksaa siitäkin jauhaa ja jauhaa, melkoinen suhteen tappaja koko aihe.
[/quote]
Minulle on tullut myös mieleen, että ehkä Ollille se turkkilainen ex-aviomies oli aika kova juttu.. muuten olisi aika outoa, että häissä erittäin ihastuneelta vaikuttanut mies muuttui heti häämatkalla toiseen suuntaan, ehkä tuolloin Miia kertoi edellisestä liitostaan? Ja vaikka Ollille ei se turkkilainen olisi ollut niin vaikea hyväksyä, niin tuntuu että Ollille on kavereiden ja perheen mielipiteet tärkeitä, ja useimmiten suomaliset miehet suhtautuvat noihin turkkilaisten ex-naisiin aika negatiivisesti..
[/quote]
Taidat itse olla ihminen, joka haukkuu turkkilaisia karvakäsiksi ja suhtautuu ulkomaalaisiin lähtökohtaisesti kielteisesti. Eihän kenellekään voisi muuten tulla edes mieleen tuollainen, ellei sitten omiin asenteisiinsa peilaamisen kautta. Vai onko Olli jotenkin antanut ymmärtää, että Mian turkkilainen mies jotenkin vaivaa?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:48"]MIKÄ on tuo talo joka on tuon Violan ystävän??? Onko joku talopaketti? AIVAN UPEA! Haluan samanlaisen, mikä paketti/yhtiö on kyseessä, tietääkö joku? [/quote] Itse suunniteltu.
[/quote]
Eipä tuon näköisiä varmaan pakettitaloina ole. Mut ethän sä nyt edes nähnyt siitä paljon mitään, ulkoa ja eteinen ja ruokailu/olohuone:) Tollasia kivitaloja on 13 tusinassa.
Vaikka olen persu ja hommafoorumin lukija, niin olisin valmis antamaan anteeksi Miialle muslimin patjana toimimisen. Miia on mukavan oloinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:56"]
Valitettavasti se on niin, että kun nainen on ollut naimisissa Turkkilaisen kanssa niin aika harva suomalainen mies sellaista enää viitsii sen jälkeen ottaa vaimokseen.
Ja miia vielä jaksaa siitäkin jauhaa ja jauhaa, melkoinen suhteen tappaja koko aihe.
[/quote]
Minulle on tullut myös mieleen, että ehkä Ollille se turkkilainen ex-aviomies oli aika kova juttu.. muuten olisi aika outoa, että häissä erittäin ihastuneelta vaikuttanut mies muuttui heti häämatkalla toiseen suuntaan, ehkä tuolloin Miia kertoi edellisestä liitostaan? Ja vaikka Ollille ei se turkkilainen olisi ollut niin vaikea hyväksyä, niin tuntuu että Ollille on kavereiden ja perheen mielipiteet tärkeitä, ja useimmiten suomaliset miehet suhtautuvat noihin turkkilaisten ex-naisiin aika negatiivisesti..
[/quote]
Taidat itse olla ihminen, joka haukkuu turkkilaisia karvakäsiksi ja suhtautuu ulkomaalaisiin lähtökohtaisesti kielteisesti. Eihän kenellekään voisi muuten tulla edes mieleen tuollainen, ellei sitten omiin asenteisiinsa peilaamisen kautta. Vai onko Olli jotenkin antanut ymmärtää, että Mian turkkilainen mies jotenkin vaivaa?
[/quote]
Kai nyt kaikki peilaakin näitä asioita omien asenteidensa kautta, minkäs muun? Niin varmaan Ollikin.
Miks toi Miia tuo esiin niin paljon omaa epävarmuuttaan? Toi piirrosten esittely on melkein toisen nurkkaan ahdistamista: "tässä musta tuntuu tosi pahalta kun sä et nyt sano tykkäätkö vai ei. Enkä ole sanonut asiasta kuin noin sata kertaa tän muutaman viikon aikana." Miksei anna ajan kulua ja keskittyä olemiseen ja yhdessä oloon ja vähemmän analysointiin? Ei ihmissuhteet pakolla toimi. Toisaalta toi Ollikin voisi kerrankin ryhdistäytyä, ottaa Miiaa kädestä kiinni, katsoa silmiin ja sanoa, että nyt stop nämä mietiskelyt, olet ihana, kaunis, upea nainen, tykkään susta ja annetaan asioiden mennä omalla painollaan ja nautitaan nyt tästä hetkestä. Piste!
"Musta oli tosi kiva ku sä..." x12 ja " Wau.." "Jee.."
Ihan oikeesti, aika jäätävää keskustelua pariskunnalta :D
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:55"]
Hyvä ryhti olli :D
[/quote]
Oikeesti, miten sillä on niin huono ryhti, mainostaa vielä harrastavansa liikuntaa monipuolisesti?
Makaa aina sen ruokansa päällä ja lihaakin leikatessaan nojasi käsivarsiaan pöydän reunaan, taito sekin:)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:55"]
Hyvä ryhti olli :D
[/quote]
Monet urheilua paljon harrastavat miehet ovat huonoryhtisiä ja näyttävät vaivaisilta, tämä johtuu siitä että treenaavat paljon mutta eivät esim. venyttele ollenkaan. Lihakset ovat sitten koko ajan jumissa, lisäksi voi olla vammoja ja kolotuksia paikassa jos toisessakin ja sitten ollaan kuin jotain vaivaisukkoja, ihan kumarassa jne. Ollilta on ainakin polvi hajonnut salibandyn vuoksi.
Oikeesti, miten sillä on niin huono ryhti, mainostaa vielä harrastavansa liikuntaa monipuolisesti?
Makaa aina sen ruokansa päällä ja lihaakin leikatessaan nojasi käsivarsiaan pöydän reunaan, taito sekin:)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:23"]
Miks toi Miia tuo esiin niin paljon omaa epävarmuuttaan? Toi piirrosten esittely on melkein toisen nurkkaan ahdistamista: "tässä musta tuntuu tosi pahalta kun sä et nyt sano tykkäätkö vai ei. Enkä ole sanonut asiasta kuin noin sata kertaa tän muutaman viikon aikana." Miksei anna ajan kulua ja keskittyä olemiseen ja yhdessä oloon ja vähemmän analysointiin? Ei ihmissuhteet pakolla toimi. Toisaalta toi Ollikin voisi kerrankin ryhdistäytyä, ottaa Miiaa kädestä kiinni, katsoa silmiin ja sanoa, että nyt stop nämä mietiskelyt, olet ihana, kaunis, upea nainen, tykkään susta ja annetaan asioiden mennä omalla painollaan ja nautitaan nyt tästä hetkestä. Piste!
[/quote]
Vaikuttaiskohan ikäero? Olli ei oikein osaa ottaa ohjia käsiinsä, kun Mia on häntä vanhempi ja ehkä myös kokeneempi?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:28"]
"Musta oli tosi kiva ku sä..." x12 ja " Wau.." "Jee.."
Ihan oikeesti, aika jäätävää keskustelua pariskunnalta :D
[/quote]
Oli kieltämättä kamalaa katsottavaa! Miia yritti epätoivoisesti pitää jotain keskustelua yllä ja toinen vain olla möllöttää. Sekin on outoa, että Olli ilmaisee suullisesti itseään huonosti, mutta kirjoittelee ihan kivasti ja sujuvasti facebookissa sun muissa.. jos se kirjoittaisi Miialle puhumisen sijaan niin niillä menisi paremmin tuo viestintä.
Se oli nyt aika ihmeellinen juttu miten Olli tunnisti sen elokuvan josta Miia oli piirtänyt kuvan! Vaikka Miian omien sanojenkaan mukaan ne hahmot ei olleet yhtään saman näköisiä kuin sen elokuvan hahmot niin Olli jotenkin tunnisti heti sen tunnelman ja asetelman! Ihan älytöntä. Se leffa oli vielä Love and other drugs :) Niillä on sama leffamaku, awww.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:48"]MIKÄ on tuo talo joka on tuon Violan ystävän??? Onko joku talopaketti? AIVAN UPEA! Haluan samanlaisen, mikä paketti/yhtiö on kyseessä, tietääkö joku? [/quote] Itse suunniteltu.
[/quote]
Mistä tiedät?
Olet asianosainen?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:11"]
Vaikka olen persu ja hommafoorumin lukija, niin olisin valmis antamaan anteeksi Miialle muslimin patjana toimimisen. Miia on mukavan oloinen nainen.
[/quote]
Jaa, no harmi vaan että sun (tai kenenkään muunkaan) anteeksianto kyseisestä asiasta ei ole tarpeen.
Miia, minusta ne piirroksesi olivat hienoja. Ja olen itsekin rikkinäinen ihminen ja ymmärrän miksi kaipaat saada olla avoin myös siltä osin puolison kanssa.
Mutta älä nyt HERRAN TÄHDEN näytä miehelle piirrustuksia joissa olet alasti sängyssä toisen miehen kanssa! Miten joku aikuinen nainen voi oikeasti olla noin pihalla tämän asian suhteen?
Vaikutat mukavalta ja ihanalta ihmiseltä mutta oikeasti, ei ihme jos Olli on vähän ihmeissään sinun suhteesi.
Mun mielestä Olli on ihana. Ei mikään puhemies ja vähän varovainen ja hidas. Mutta näkeehän sen ilmeistä ja silmistä, että hyvin on lääpällään. Ja vei Mian vahempiaankin tapaamaan.
Mia on sitä tyyppiä nainen, joka analysoi kokoajan ja kaikkea, todella rasittava. Ei osaa heittäytyä ja vaan olla.
Tuu Olli mun luo. mä en välitä vaikket minuutin välein kehuisi mua tai vannoisi rakastavasi. Mulle riittäis tuo hymy ja halaus päivittäin, puhe on yliarvostettua.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:11"]
[/quote]
Jaa, no harmi vaan että sun (tai kenenkään muunkaan) anteeksianto kyseisestä asiasta ei ole tarpeen.
[/quote]
Arvoisa tiedostava ystäväni. Rakkaudessa ja parinvalinnassa ei vedota edistyksellisyyteen ja suvaitevaisuuteen omien valintojen kohdalla. Niin tekevät vain ne jotka ovat valmiiksi pihalla ja kusessa. Muslimin naiminen ei kerro naisesta mitään hyvää noin pääsääntöisesti. Miia toki voi olla säännön vahvistava poikkeus. Luultavasti kun on äidittömänä kasvanut niin sen takia elämässä harhaillut ja kantapään kautta virheet kokenut mutta silti hyvä nainen.
Oli kivaa nähdä Violan kummitädin ateljee. Näytti tosi jännältä paikalta ja koko se tilanne, juttelu ja kahvittelu oli mukavantuntuista.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:56"]
[/quote]
[/quote]
Millä vuosisadalla te oikein elätte?
[/quote]
Sillä vuosisadalla jolla sinä et huolisi suomimiestä jolla on thaimaalainen eksä.
Miia voisi hetken miettiä miltä tuntuisi nähdä Ollin piirtämä kuva jossa tämä olisi sängyssä jonkun toisen naisen kanssa.
[/quote]
höpsis