Raumaaseen
Kommentit (348)
Toivoin jo kerran ruuaksi jotain muuta kuin jauhenlihamakaronilaatikkoa. On mun herkkunruoka. Mutta kolmisen kuukautta. Ni vaihtelua. Tai voisiko sen joskus tehdä vaihteen vuoksi muusta kuin pakastetusta makaroninkeitinvedestä? Ja hyvin pestystä jauhenlihasta. Mä vaan ehdotan. Kun että maistuis paremmin. Ja yks kuiskaus tulee nyt melkein kaikille Saimaaseeseen kävijälle. Niille ketkä siis kotiin selvisi:*** kuiskaa:
Pitäisköhän meidän olla hys hys noista €:n jutuista??? Köhröm... siis ettei kaiket onnenkalastajat $en takia tu mukaan... siis ns jaolle. Ymmärsittekö? En voi tarkemmin selittää, kun tuolt viereisistä ketjun seinistä vuotaa...
Tav.ääni: Ni ruokaehdotus olis vaik pizza. Naniskuukkelia, eikö?
Eniveis. Kai nyt joku tekee Raikkaita Voileipiä, hei?
Tuuli hiljaa henkäilee, aalto vapaa välkkyilee🎶🎶🎶
Haluaisin ruoaksi sisäfilepiffin ja kermaiset perunat. Kuiva valkoviini. Olen näet melkein akateeminen. Siskoni on.
Matkalauluksi Rentun ruusu ja Paratiisi.
Myös Suvivirsi. Ja Preerian keltaruusu.
Haluaisin tarkistaa naisluolan kunnon ja sisällön? Onko siellä edelleen savusauna? Nehän palavat tunnetusti aika usein. Pääsin muuten yllärinä joulupäivänä. Savusaunaan siis. Mentiin joulukaffelle veljen luo. Ni oli. Savusauna kuumana ja ihanat jäälohkareista tehdyt lyhdyt. Voi veljet. Nytten kyllä ei taida saunaa olla. Tai siis onhan sauna tietysti. Muttei kuuma. Jotenkii taas mä lörpöttelen. Vaikea lakata. Se yks kassa joteski tartutti. On näemmä tarttuvampaa kuin korona konsaan.
No. Ei mulla muuta ollu
Paitsi: Onnea kohti Uutta Vuotta
Aamiaisilla omena-,appelsiini-, puolukka ja persikkatuoremehua. Maitoa sitä sinistä. Keitettyjä kananmunia keittoajat 3min. 5 min. ja 7 minuuttia. Kaurapuuroa, tuoreita sämpylöitä graham- porkkana ja ruis. Paahtoleipää+ hilloja.
Teetä, kahvia. Ruskeaa sokeria, kahvikermaa. Groissanteja, karjalanpiirakoita + munavoi. Leikkeleitä, juustoa punaleima emmentalia. Kivennäisvettä. Mysliä sitä jossa on kookosta ja ananasta. Olikohan vielä jotain muuta? No ainakin nuo on oltava. Ja servietit joissa on kärpässienikuvio.
Vierailija kirjoitti:
Aamiaisilla omena-,appelsiini-, puolukka ja persikkatuoremehua. Maitoa sitä sinistä. Keitettyjä kananmunia keittoajat 3min. 5 min. ja 7 minuuttia. Kaurapuuroa, tuoreita sämpylöitä graham- porkkana ja ruis. Paahtoleipää+ hilloja.
Teetä, kahvia. Ruskeaa sokeria, kahvikermaa. Groissanteja, karjalanpiirakoita + munavoi. Leikkeleitä, juustoa punaleima emmentalia. Kivennäisvettä. Mysliä sitä jossa on kookosta ja ananasta. Olikohan vielä jotain muuta? No ainakin nuo on oltava. Ja servietit joissa on kärpässienikuvio.
Oho... OHO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetä, kahvia. Ruskeaa sokeria, kahvikermaa. Groissanteja, karjalanpiirakoita + munavoi. Leikkeleitä, juustoa punaleima emmentalia. Kivennäisvettä. Mysliä sitä jossa on kookosta ja ananasta. Olikohan vielä jotain muuta? No ainakin nuo on oltava. Ja servietit joissa on kärpässienikuvio.Oho... OHO!
Oho sanoi Eemeli. Tuleeko Eemeli mukaan?
Onkohan Eemeli kiltti mies vai jännä mies? Tanssitaito olis tarpeen. Ja laulu.
Muistelen ettei ole vielä ilmottautunut, mutta kohtahan alkaa olla kiire jo...
Latino saattaa pitää kiltti miehille video-opetuksen...
Biisejä Laakson lilja, Kielon jäähyväiset, Laulu Kemijoelle.
Matkanjohtaja tiedottaa:
Täällä saa Ehdottaa juttuja. Nähtäväksi jää mikä niistä toteutuu.
Siis saa Ehdottaa. Ei Vaatia!
Joopa joo kirjoitti:
Haluaisin tarkistaa naisluolan kunnon ja sisällön? Onko siellä edelleen savusauna? Nehän palavat tunnetusti aika usein. Pääsin muuten yllärinä joulupäivänä. Savusaunaan siis. Mentiin joulukaffelle veljen luo. Ni oli. Savusauna kuumana ja ihanat jäälohkareista tehdyt lyhdyt. Voi veljet. Nytten kyllä ei taida saunaa olla. Tai siis onhan sauna tietysti. Muttei kuuma. Jotenkii taas mä lörpöttelen. Vaikea lakata. Se yks kassa joteski tartutti. On näemmä tarttuvampaa kuin korona konsaan.
No. Ei mulla muuta olluPaitsi: Onnea kohti Uutta Vuotta
Selevä, kiitos samoin.
Tässä ketjussa kyllä tiivistyy av-mammojen äly.
Keski-ikäinen ylilihava valkoroskasakki pitää niinku hauskaa...
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi. Taas joku kateellinen uli ei uskalla lähteä mukaan. Rohkeasti vaan, näillä reissuilla on mahdollisuuksia löytää upeaa naisseuraa. Mikä tapahtuu Raumaaseessa jää Raumaaseen…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi. Taas joku kateellinen uli ei uskalla lähteä mukaan. Rohkeasti vaan, näillä reissuilla on mahdollisuuksia löytää upeaa naisseuraa. Mikä tapahtuu Raumaaseessa jää Raumaaseen…
Hups. Sinne Saimaaseeseen tais jäädäkin aika paljon... hmphhhm... luulen...
Kateus puhuu... joissain viesteissä....
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhali sinulle yksinäiselle ja katkeralle.
Vierailija kirjoitti:
Biisejä Laakson lilja, Kielon jäähyväiset, Laulu Kemijoelle.
Laulu Kemijoelle... ei tunnu tutulta. Laittaisitko nuotit että voin harjoitella. Salissa flyygelin kanssa. Köhröm. Meitä sivistynytteitä on matkassa kansa. Ups... kanssa. Taas tuo ups-account temppuilee. On ensi vuoden vakiona hilepuhelimissa. Vai oliko se kide?
Jos siis tuo laulu päätyy bisilistalle. Ni harjottelen.
Alustava aikataulu:
Kampista helmikuussa