Raumaaseen
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teidän mielestä merkki huonosta mausta?
Tää oli varmaan retorinen kysymys mut vastaan kuitenkin. Keltaiset, vihreät, oranssit tai siniset kroksit. Siis punavalkoisen kärpässieniasun kanssa. Kroksien kuuluu aina olla matshing. Ja sit on tärkeää et sanat kirjoitetaan oikein.
Mitä asioita teet mitkä EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli varmaan retorinen kysymys mut vastaan kuitenkin. Keltaiset, vihreät, oranssit tai siniset kroksit. Siis punavalkoisen kärpässieniasun kanssa. Kroksien kuuluu aina olla matshing. Ja sit on tärkeää et sanat kirjoitetaan oikein.
Samaa mieltä. Toi oikein kirjoitus. Kaikista eniten ärsyttää pilkku virheet, ja yhdys sanat jossei kirjoteta oikein.
Tervetuloa! Odotamme teitä innolla!
Raumaasen Rahvas kirjoitti:
Tervetuloa! Odotamme teitä innolla!
Oi. Kiitoksia. Kovasti meinaan...
Voisimmeko taukojumpata kinkkaamalla?
Vietin päivän Raumal! Kohta oon takaisin koton Poris 🤗♠️♥️
Vierailija kirjoitti:
No. Lähe ihmeessä meiä kaa uuestaan. Av-palstan matkalle teemana Pitsit&Sienet, jos oot oikea Av-immeinen
Mitä sieniä? Purkitettuja herkkusieniä? Suolasieniä? Vai joitain muita sieniä?
Pesusieniäkö?
Muutama kysymys matkanjärjestäjille. Miksi minä päädyin Amerikkaan istumaan katetun ruokapöydän päähän? Vastapäätä istui tämä "bussikuski" Lechter.
Lähdin Saimaahaasen retkeltä Tedin ja Lechterin bussissa kun minut oli ehkä vahingossa, uskoisin unohdettu Saimaahaaseen kun muut olivat jo poistuneet?
Takaisin pääsyni Suomeen oli TODELLA VAIKEA!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Lähe ihmeessä meiä kaa uuestaan. Av-palstan matkalle teemana Pitsit&Sienet, jos oot oikea Av-immeinen
Tykkään kyl tsitsiteist. 😁🤭 Ne on semmotti tupsukoit.
Kyl Raumal voi poikke pari kerta vuues.
Satama on kyl pakko nähä. Hyvä että mennää kesäl.
Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:
Muutama kysymys matkanjärjestäjille. Miksi minä päädyin Amerikkaan istumaan katetun ruokapöydän päähän? Vastapäätä istui tämä "bussikuski" Lechter.
Lähdin Saimaahaasen retkeltä Tedin ja Lechterin bussissa kun minut oli ehkä vahingossa, uskoisin unohdettu Saimaahaaseen kun muut olivat jo poistuneet?
Takaisin pääsyni Suomeen oli TODELLA VAIKEA!!!!!!!
No tuota. Reissussahan on olemassa sääntöjä, joita tulee noudattaa. Usein päätöksistä myös äänestetään. Enemmistö päättää toimenpiteet. Mm porttikiellot...
Jippuu. Mukaan tuun. Ihana suunnitella reissua. Saatan kulkea kukkaseppele päässä. Kun sitten on kesä. Ja kun mä oon puutarhuri.
Et kiva on myös naisluolan saunaan saada tuoreet vastat. Nehän kuuluu ohjelmaan kesät talvet. Ja voi sitä tarjontaa ja runsautta, mitä luolassa on.
Olen kilttimies ja olisi niin kiva jos saisin jonkun ei niin kiltin AV- mamman kanssa nyhrätä jossain kahdestaan pitsiliivien parissa. Onnistuukohan?
Alunperin tarkoituksena oli kerätä kaikkea luontoon liittyvää biisilistaa. Muutkin käy. Ehdotuksia saa tehdä. Sienet on monenmoisia... hmphhh. Osa saattaa liittyä kahteen vikabussiin... hmphh.
Kätevä Emäntä, jos olet huudeilla. Kyselyjä tulee paljon Punainenkärpässieniessujen koosta ja pituudesta.🎀peffan päälle, tottakai. Mutta onko essun alle tarpeen pukea minkämoista/sopivaa/suojaavaa/peittävää tms
Vierailija kirjoitti:
Olen kilttimies ja olisi niin kiva jos saisin jonkun ei niin kiltin AV- mamman kanssa nyhrätä jossain kahdestaan pitsiliivien parissa. Onnistuukohan?
Vapaaehtoiset voivat ilmottautua. Joskushan on käynyt kaikenlaista mullistavaa ja yllättävääkin reissun tuoksinassa, tangon pyörteissä, illan hämärässä tai tuhannen tuitereessa.
Kyllä. Alkoa on. Vaapukkamehua ei.
Latino saattaa myös järjestää videokoulua kilttimiehille - tarkkailehan matkaohjelmaa