Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raumaaseen

(EX-Pomo)
03.11.2021 |

Av-palstan sieniretki 3.yritys. pitsit. ???

Kommentit (348)

Vierailija
201/348 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan taas:

Matka on täysin turvallinen. Porttikieltoiset saattavat ilmottautua ja yrittää naamioituen reissulle mukaan, Mutta. Joka bussin ovella on turvatutka. Kukaan porttikielletty ei pääse mukaan matkalle.

Toistan: Kukaan porttikielletty ei pääse mukaan matkalle

Vierailija
202/348 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkataanko tauoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/348 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövytäänkö busseissa? Ei kai?

Kuiskaa:* Kun €:n rajaton piikki, kai valitaan överöimmät övereimmät eniten överit hotskut, kylpylät ja hospitsit? Ja ne aamupalat♥️

Vierailija
204/348 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo kirjoitti:

Viime kesä oli ennätys kuuma. Jos ensi kesä on ennätys viileä ni ajattelin valmiiks, että:

Mun matka-asu olis sen tietyn essun lisäks: punaset kroksit ja valkoset polvisukat. Hellekesänä olis tietty nilkkasukat. Mut ne vie vähemmän tilaa pakaasissa. Ni otan mukaan. Eniveis, Raumaasesta vois kans ehkä kenties saaha ihaneita pitsi sukkia. Miettikääs sitä. Punanen hammasharja. Mul on lisäks vielä punanen ihana huivi kun pitää mun blondit kiharat kuris... voi että mä ootan kesää. Ja tietysti matkaa kans. Ja Jotain Muuta... arvaattekos ketä?

Onkos sun huivi sifonkia? Kun en mistään meinaa löytää vihreää sifonkihuivia, mikä kruunais mun asun. Vihreät nilkkasukat ja punaset varvastossut. Eniveis jänskättää kyl koko reissu. Kun voi mennä mieleen joku...ups siis pieleen. Että mä ällöön tota takasyöttöä!!

Vierailija
205/348 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kun mä otan kuitenkin mun perseilevän peikonlehden mukaan, kun en saa unta muuten niin jos joku vielä haluu peikkiksen pistokkaan ni ok. Voidaan lisätä ohjelmaan. Täältä kun sain tosta toisesta makaroninkeitinvedenpakastusketjusta niiiin oivan vinkin, et sillä kastelee ja lannottaa peikkiksen. Ni toimii!

Muuten: Sieniä en syö!

Vierailija
206/348 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt opetella raumankieltä. Nouvei, saamekin helpompaa. Kai siellä suomella pärjää?

Milloin virallinen reissulaululista julkaistaan?

Tahtoisin harjoitella jo. Kai karaokea on luvassa. Minä niin osaan karaokeilla. Nää härkäviikot on vähän tylsiä. Asuni ok. Mitähän matkamuistoja Raumaasesta saa? En malttais odottaa.

Mitä taukojumppaa? Mitä reissuevästä?

Vierailija
207/348 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen reissulaululista:

(Lisätään jotain ehkä myöhemmin)

Sä kasvoit neito kaunoinen

Kotiviini

Maan korvessa

Rentun ruusu

Kielon jäähyväiset

Tuoksuvat tuomien kauneimmat kukkaset

Uralin pihlaja

Sua vain yli kaiken

Kodin kynttilät

Ei mitään hätää

Vanha nainen hunningolla

Mun sydämeni tänne jää

Elämä on kaunis

Kuin taivaisiin

Honkain keskellä

Kaksi lensi yli käenpesän

Siispä rokki soi

Marilyn

Takataan roos

Kun maas on hanki

Titanic

Doris

Puu ja puistotie

Katson maalaismaisemaa

Koivu ja tähti

Suvivalssi

Vauhti kiihtyy

Tuuli hiljaa henkäilee

Laulu Kemijoelle

Laakson lilja

Orvokkini tummasilmä

Preerian keltaruusu

Parariisi

Lapsoset ketterät kotohaasta

Karjalan kunnailla

Katson autiota hiekkarantaa

Hiuksissa hiekkaa

Lilja ruusu kirsikkapuu

Syksyn sävel

Ake Make Pera ja mä

Moottoritie on kuuma

Viivy vielä hetki

Jos rakkaus tuntuu tältä

Sydämeeni osuman sain

Nyt kun kesä mennyt on, syksy saapuu

Vierailija
208/348 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

O Ou. Nyt vaa harjottelemaan. Laulua meinaan. Onkos kaikki Saimaasen reissun kamut jo mukana. Muistattehan ne ihanat naisluolan jutut (ja tarjoilut)???

Tsiisus. Ei kai Raumaaseeseen aa väki tuu estää meidän hilupilttuita? Ja jos päästäis ihan oikeisiin lavatansseihin...waude

Onko Raumassa tanssilavoja???

Vierailija
209/348 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin löysin taas tänne. Kesti hieman aikaa toipua Saimaaseen reissusta, mutta uskon että en ole ainoa. Jokos kaikki oottaa innolla Raumaaseen reissua?

Vierailija
210/348 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Mäkin löysin taas tänne. Kesti hieman aikaa toipua Saimaaseen reissusta, mutta uskon että en ole ainoa. Jokos kaikki oottaa innolla Raumaaseen reissua?

Onkos sulle tullu paljon punasen kärpässieniessun kyselyjä? Ilmeisesti moni on ns poropeukalo, ketä ei itte osaa tehä.

No toki meit on moneen bussiin...

Vierailija
211/348 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raumas voi panna jalalla koreast Fåfängas mutterilaval. Musiikkina parast on Hariolax. Mikä ettei myös ”nämä poikki o vast, teit en lak kehumast…”

Vierailija
212/348 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raumas voi panna jalalla koreast Fåfängas mutterilaval. Musiikkina parast on Hariolax. Mikä ettei myös ”nämä poikki o vast, teit en lak kehumast…”

Jalalla koreast kyl ymmärsi, loput en

Vierailija
213/348 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Onkos sulle tullu paljon punasen kärpässieniessun kyselyjä? Ilmeisesti moni on ns poropeukalo, ketä ei itte osaa tehä.

No toki meit on moneen bussiin...

Onhan noita kyselyjä ollut melko paljon... Olen kyllä melkoisen kasan niitä tehnytkin ja ajattelin tehdä tässä ennen matkalle lähtöä vielä lisää, on sitten vaikka varallekkin jos joku jostain syystä kadottaa omansa reissun aikana.

Vierailija
214/348 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Joopa joo kirjoitti:

Viime kesä oli ennätys kuuma. Jos ensi kesä on ennätys viileä ni ajattelin valmiiks, että:

Mun matka-asu olis sen tietyn essun lisäks: punaset kroksit ja valkoset polvisukat. Hellekesänä olis tietty nilkkasukat. Mut ne vie vähemmän tilaa pakaasissa. Ni otan mukaan. Eniveis, Raumaasesta vois kans ehkä kenties saaha ihaneita pitsi sukkia. Miettikääs sitä. Punanen hammasharja. Mul on lisäks vielä punanen ihana huivi kun pitää mun blondit kiharat kuris... voi että mä ootan kesää. Ja tietysti matkaa kans. Ja Jotain Muuta... arvaattekos ketä?

Onkos sun huivi sifonkia? Kun en mistään meinaa löytää vihreää sifonkihuivia, mikä kruunais mun asun. Vihreät nilkkasukat ja punaset varvastossut. Eniveis jänskättää kyl koko reissu. Kun voi mennä mieleen joku...ups siis pieleen. Että mä ällöön tota takasyöttöä!!

Mul on kaks. Huivia. Yks silkki ja yks puuvilla. En kyl yhtää tiiä mist vois sifonkihuivia saaha. En oo nähny aikoihi. Paitsi sulla siis sillon Saimaaseessa. Nyt en kyllä yhtä ymmärrä. Varvastossut ja nilkkasukat. Ei o todellista. Miten mukas onnistuu? Et siis voitko tai voiko joku ketä vaa silittää? Tsiisus. Mäkin ällöön tätä sekasyöttöä... Selittää...

Vierailija
215/348 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ol niingon gotonans

Vierailija
216/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pakkaillut reissuun. Että ehdin kaikki. Jos jo ens kuussa on lähtö. Et siis semmoset tuikitärkeät tutut tulee mukaan... tsiisus: Jutut... että mä inhoon tota sisäsyöttöä!

Kuiskaa* ei kai pal tartte tavaraa mukaan, kun €:n piikki, juu nou?

Vierailija
217/348 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisittepäs, mitä kaikkea holvikaaren alla tapahtuu...💕

Vierailija
218/348 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama paikka vielä vapaana. Vika busseissa myös tilaa... vink vink ikävien naapureiden, ilkeiden anoppien yms omaajat.

Matka-asu siis punainenkärpässieniesiliina, tamponinnarukorut Vain Aiheeseen sopivat pitsiä täi sieniä. Kroksien värin saa itse päättää. Ruoka-vaihtoehtoja paljon, raikkaiden voileipien tekijää vielä kaivataan. Ja kuskeja. Heimo Huima, tuo laatikkoleukainen hurmuri ajaa johtobussia. Joka tauolla kinkataan, ellei tule lisää ehdotuksia. Matkalaulut; virallinen biisilista julkaistu. Matkan varrella tutustumme nähtäväisyyksiin. Perillä yritämme käyttäytyä hyvien tapojen mukaisesti. Eihän olisi mukava jos Raumakin julistaisi meille porttikiellon. Porvooseeseen tai Saimaaseeseen ei lähiaikoina liene asiaa. Vaikka kainki on ollutkin liiemmälti väärinkäsitystä.

Siisen valmistautukaa lähtöön 30.2.2022 klo 8 Kampusta. Viimeiset tupakat siellä. Bussi on non spoken!!!

Jokaiselle ilmoitetaan noutopaikka n 2pv tarkkuudella. Olkaahan risteyksessä valmiina.

Ja siis: bussikuskeja kaivataan. Jostain syystä monikaan viime reissun kuski ei ollut halukas tulemaan!?!?

Vierailija
219/348 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullahan on varattuna paikka perinteiseen tyyliin heti Heimo huiman takaa. Kysyisin sellaista, että minkä verran sallitaan matkatavaraa mukaan? Kun meinaan toi puutarhuri ottaa peikonlehtensä ja joka matkalla on jonkun sohva??? Anoppia ei kai lasketa matkatavarapainoon mukaan. Eniveis innolla odotan matkaa. Kaupoissa on kyl kroksivärit aika vähissä. Onko vanukkaita yhtään vai onkos sen yhen mies syöny kaikki? Onko tunikat silitetty?

Ei mulla sit muuta ollu

Vierailija
220/348 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähtötupakka pakollinen?