Raumaaseen
Kommentit (348)
Matkanjohtaja kirjoitti:
Lupaan hoitaa hommani matkanjohtajana. En ala anopiksi kesken matkan, olen vela.(toistaiseksi).
Paikka avoinna näppärälle järjestäjälle. Työetuna karttakeppi. Taulusieni ja liitu. Työtehtävänä päivittäiset laukkaavat asiat.
Ethän anopoidu kesken matkan ->>> surkeat seuraukset!!!Bailabailat älkööt vaivautuko!!!
.
Paikka auki - edelleen...
Ehdotan Heimo Huimalle palkankorotusta!💰(edellyttäen, että suurin osa Saimaaseeseen matkailijoista on kotiutettu. 60%riittää)
Sienisalaatti. Ilkeille anopeille, sietämättömille naapureille ja sioille oma resepti. Hah!
Kätevä emäntä tehnyt loistavia Punainenkärpässieniessumalleja. Waude ja Wow!
Porttikielto Sastamalan väelle! Vain poikkeusluvalla mukaan yli 20v. Ette halua tietää!!!
Tänä iltana Karaokekisa Kolilla. Voittajalle VIPlippu Raumanmereeseen. Ilmoitamme myös täällä voittajan. Hän saa siis erikoiskohtelun kunniavieraana 567
Tänä iltana Karaokekisa Kolilla. Voittajalle VIPlippu Raumanmereeseen. Ilmoitamme myös täällä voittajan. Hän saa siis erikoiskohtelun kunniavieraana.
Tsätttädää: Viplipun saivat
Juttelias utelias.
Kätevä emäntä.
Sydänsairas.
Ooonnneeeaaa Voittajille!!!!😄🔥☄☄☄⚡🌟⭐🌟⭐⛈⛈⛈🌞🌞🌞✨✨✨🎑🎑🎉🎑🎉🎏🎇🎍🥇🥈🥉
Voiko pestystä jauhenlihasta tehdä matkaruoaksi kaalilaatikkoa? Meinaan kun hyvää on jauhenlihamakaronilaatikko toki. Mutta kun Saim@@sessa melkeen 3kk syötiin sitä. Ni että olis vaihtelua!¿¿¿
No niin. Matkanjohtaja täällä tiedottaa:
Tervetuloa mukaan Raumanmereeseen Pitsi&Sieni retkelle. Ehkä kesällä 2022. Retki saattaa kestää alle 3kk. Tai mistäs minä sen tiedän. Sponsorina €££U ja pätäkkää piisaa.
Nyt kun pikkuhiljaa Saimaasesta ja Kolista kotiudutaan... niin ei kun suunnittelemaan uutta reissua. Ollaan nytten hetki kotona.
Mitenkäs Juuli Juristi? Myönnettiinkö VIPpiys???
Kuinka on?
Tänne vain ilmottautumisia:
📃📃📃📃📃📄📄📄📄📑📑📑📑📑
Kaikki tervetulleet!
(paitsi sastamala ja porttikiellon saaneet)
Päivää toverit!
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...
Minä olen siis tuttu kaikille, jotka olivat saimaan reissussa ja loput perehtykööt asiaan, olen liian korkeassa asemassa kommunistisessa puolueessa vastaillakseni teille!
Ilmoitan matkalle itseni, mieheni Nestorin (ei se miikkulainen!) sekä tuhansia kommunistisen puolueen jäseniä soluttautuneena mukaan...
Otamme myös mukaamme saimaan reissulla hylkeeksi muuttuneen taaperomme eli:
Svetlana Sasha Ninockhan
Sekä hänen ihanan pikkuisen Kuutti veljensä eli:
Dimitry Andrei Egorin...
KGB pitää tätä ketjua silmällä ja tulemme mukaan halusitte tai ette, eikä kysymyksiä miksi teille tehdään näin, saimaassa olleet toverit tietävät jo ikä on homman nimi!
Toistan, että ei kysymyksiä kuka olen ja miksi teille tehdään näin, saimaassa olleet ja kommunismiin pakkokäännytetyt toverit todellakin tuntevat minut....
Olen jokseenkin varma, että meille tulee unohtumaton matka ja teistäkin kommunisteja, kuten saimaassa olijoista...
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....
Ja mikään onneton porttikielto ei auta, turha koittaa kaan vaan palaan aina uusia tovereita mukanani....
Lisäisin vielä muistutuksena, että minusta eivät päässeet edes ted ja lecter eroon saimaassa vaan palasin aina takaisin uusia tovereita mukanani, ihan sama mitä tapahtui niin minä ja kommunismi voitimme....
Nyt musiikkia teille eli virallinen reissulaulunne myös raumanmeressä:
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Joopa joo kirjoitti:
Latino hoi!
Tuleeks ne sun tanssitaidomat kaveris mukaan? Ne 8 ketä tuli Kutemajärveeseen sun norppayöasun houkuttelemina. Saaha ne tok tulla... mut jos oppisiit tanssimaa eka...
Nyt vasta huomasin, pahoittelut myöhästä vastuksesta.
Seitsemän kaveria saan mukaan, Paco saattaa tulla jos av-mammaltaan ehtii. Meinasin näyttää heillekin opetusvideoni, sillä saa kilttimiehetkin tanssitaitoisiksi. Luulisi tämän toimivan myös lakimiehiin. Onneksi meillä on hetki aikaa treenata ennen matkan alkua.
Raumaaseessa nähdään!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
ENTINEN NYT ON HÄTÄ!!!!! kirjoitti:
Päivää toverit!
Minä olen siis tuttu kaikille, jotka olivat saimaan reissussa ja loput perehtykööt asiaan, olen liian korkeassa asemassa kommunistisessa puolueessa vastaillakseni teille!
Ilmoitan matkalle itseni, mieheni Nestorin (ei se miikkulainen!) sekä tuhansia kommunistisen puolueen jäseniä soluttautuneena mukaan...
Otamme myös mukaamme saimaan reissulla hylkeeksi muuttuneen taaperomme eli:
Svetlana Sasha Ninockhan
Sekä hänen ihanan pikkuisen Kuutti veljensä eli:
Dimitry Andrei Egorin...
KGB pitää tätä ketjua silmällä ja tulemme mukaan halusitte tai ette, eikä kysymyksiä miksi teille tehdään näin, saimaassa olleet toverit tietävät jo ikä on homman nimi!
Toistan, että ei kysymyksiä kuka olen ja miksi teille tehdään näin, saimaassa olleet ja kommunismiin pakkokäännytetyt toverit todellakin tuntevat minut....
Olen jokseenkin varma, että meille tulee unohtumaton matka ja teistäkin kommunisteja, kuten saimaassa olijoista...
Ja mikään onneton porttikielto ei auta, turha koittaa kaan vaan palaan aina uusia tovereita mukanani....
Lisäisin vielä muistutuksena, että minusta eivät päässeet edes ted ja lecter eroon saimaassa vaan palasin aina takaisin uusia tovereita mukanani, ihan sama mitä tapahtui niin minä ja kommunismi voitimme....
Nyt musiikkia teille eli virallinen reissulaulunne myös raumanmeressä:
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
PORTTIKIELTO, IKUINEN! EI JATKOON, MENEEKÖ PERILLE?! EI JATKOON, EI ENÄÄ! PAREMPI YMMÄRTÄÄ = PYSYKÄÄ POISSA!!!
Te, jotka ette tiedä mistä kyse, niin tiedoksi että tämä sakki EI TULE JATKOON, NE PILASIVAT SAIMAAN REISSUMME!😭
EI JATKOON, PORTTIKIELTO JA JUMANKAUTA PYSYTTE POISSA! MATKAN JÄRJESTÄJÄ SAA LUVAN KEKSIÄ KEINON, JOLLA TE PYSYTTE POISSA! PORTTIKIELTO, JOKA PITÄÄ! RAUMANMEREN REISSUA ETTE PILAA HÄTIS, ETTE TULE MUKAAN, PORTTIKIELTO JOKA TÄYSIN EHDOTON!!!
Rauhan asialla ollaan näin Joulun aikaan. Kohtahan se julistuskin tulee.
Mutta: PORTTIKIELLON saaneiden on turha ilmottautua. Joka bussissa on tutka, mikä estää sisäänpääsyn.
Ellun rahoilla johtotähtikuskimme Heimo Huima saa erikoisvarusteet ja pikakoulutuksen porttikieltoasioihin.
Voitte siis turvallisin mielin tulla matkalle, te hyvänmielen immeiset. Muutama änkyräkin sopii kyytiin. Kyllä me heidät "koulutamme". Sittenhän on ne kaksi vikaa bussia, tiedätte kyllä.
Tervetuloa siisen
Matkanjohtaja kirjoitti:
Rauhan asialla ollaan näin Joulun aikaan. Kohtahan se julistuskin tulee.
Mutta: PORTTIKIELLON saaneiden on turha ilmottautua. Joka bussissa on tutka, mikä estää sisäänpääsyn.
Ellun rahoilla johtotähtikuskimme Heimo Huima saa erikoisvarusteet ja pikakoulutuksen porttikieltoasioihin.Voitte siis turvallisin mielin tulla matkalle, te hyvänmielen immeiset. Muutama änkyräkin sopii kyytiin. Kyllä me heidät "koulutamme". Sittenhän on ne kaksi vikaa bussia, tiedätte kyllä.
Tervetuloa siisen
Nyt, ootko ollu saimaan reissulla mukana?😥 Ootko, tiiätkö mistä on kyse?😭 Se ON kauheaa.😭
EI HÄTISTÄ, SEN ÄIJÄÄ, EI NORPPABABYJA JA KOMMAREITA!😭 MÄ EN JAKSA, JOS NE OTETAAN MUKAAN.😭 SIIS TIIÄTKÖ MITÄ TOI PORUKKA TEKI, NE VAINOS JA SYYTTI JA KIUSAS MEITÄ IHAN ALUSTA ASTI, EI OTETA NIITÄ ENÄÄ RAUMAASEEN.😭😭😭😭😭
Ihan oikeasti, mahtavaa että jaksat järjestää Rauman reissun, mutta noita 3i oteta mukaan.😭😭😭 Olin saimaassa, sanon jotta EHDOTON PORTTIKIELTO NOILLE, SE VAINO OLI LIIAN KAUHEAA.😭😭😭😭
Kyllä. Olin Saimaasessa. Vakoilin mitä tapahtuu. Mitä vois jättää tekemättä ja varsinkin: Mitä kaikkea onnistumista voi siirtää Raumanmereeseen. Esim. Luistelu nou nou!!!
Tulkaa vain rohkein rinnoin mukaan!!!
Lukemista matkalle: Hj. Nortamon (1860-1931) käsialaa olevaa lukemista Raumlaissi jaarituksi!
Vierailija kirjoitti:
Lukemista matkalle: Hj. Nortamon (1860-1931) käsialaa olevaa lukemista Raumlaissi jaarituksi!
Tuotsä sen mukanas vai pitää yrittää ettii jostai antikvariaatista. Jossullon se itellä. Ni saat lukea ja esiintyy meil kaikil. Ku siis aina tarvitaa ohjelmaa pitkillä ajomatkoil...
Naisten luolass on iha oma nurkkaus lukuhetkii. Okka?
Matkanjohtaja tiedottaa:
Matkan teema on Pitsit&Sienet
Matka-asu Punainenkärpässieniessu 🎀peffan päällä. Kätevä emäntä luvannut avustaa avuttomia.
Matkalauluja saa ehdottaa
Matkakuskeja saa ehdottaa. Heimo Huima, laatikkoleukainen ajotaituri ajaa johtoautoa
Matkaohjelmaa saa ehdottaa
Taukojumppaa saa ehdottaa
Ruokaa ja juomaa saa ehdottaa