Raumaaseen
Kommentit (348)
Lupaan hoitaa hommani matkanjohtajana. En ala anopiksi kesken matkan, olen vela.(toistaiseksi).
Paikka avoinna näppärälle järjestäjälle. Työetuna karttakeppi. Taulusieni ja liitu. Työtehtävänä päivittäiset laukkaavat asiat.
Ethän anopoidu kesken matkan ->>> surkeat seuraukset!!!
Bailabailat älkööt vaivautuko!!!
Ilmottaudun mukaan. Suosin kasvisruokaa. Sieniä en syö. Pitsiä en nyplää. En virkkaa. Muuten olen mukava ja joustava matkalainen. Kokemusta on av-matkoista. Onhan vielä johtobussissa tilaa? Muuhun joutuessani saatan voida pahoin. Otan oman peikonlehteni( sen perseilevän ) mukaan. Muuten en saa unta.
Ei mulla (vielä) muuta ollu.
Tulen mukaan. Kyyneliä en ehkä ehdi pyyhkiä. Paitsi omani.
Jos blonditki pääsee mukaan. En oo Provoosta. Ilmoitan itseni. Nainen. Jos petipaikkaan tietoa tarvitaan. Myös Latino käy unikaveriksi. Siis kyllä.
Joo. Mutkaan. Makuun. No mutta: mukaan matkaan...
Kuskiksi Frederik.
Ja Arto Nyberg
Matkanjohtaja kirjoitti:
Hieno homma. Lisää vaan porukkaa ja ruokatoiveita, ohjelmaehdotuksia tänne!!🤔🤔🤔
Pitsiä&Pizzaa. Sienistä ei niin väliä...
Ketokukkien tunnistusta.
Unien kertomista
Naisluolass voitais tehä kaikille(halukkaille) kotipermanentit
Ruokaehdotus: kikherneitä herneenversopedillä
Lauluehdotus Kaksi lensi yli käenpesän, Marilyn; Siispä rokki soi ja Takataan roos
Käydäänkö Rokinnokas vaklaamas samal et josko isoDee olis hoodeil
Vierailija kirjoitti:
Mnää ole jo tääl
.
Oo ou. Siul tullee piiiitkä reissu. Kun muut tullee Ramanmereeseeseen vast kesä2022.
No sama se mulle.
.
Paljon on tullut kyssäreitä, pääseekö alaikäiset mukaan. Mitäs mieltä muut on...??? Saimaasessa / Kutemajärvellä se yks 18v tais just ja just välttyä äitiydeltä. Vai välttyikö sittenkään??? Ja kaikki matkan varrelle jääneet ei todellakaan ollu alaikäisiä... ei ainakaa ne siat.
Latino hoi!
Tuleeks ne sun tanssitaidomat kaveris mukaan? Ne 8 ketä tuli Kutemajärveeseen sun norppayöasun houkuttelemina. Saaha ne tok tulla... mut jos oppisiit tanssimaa eka...
Ihan oikeasti:
Saataisko Irina tai ees Maija Vilkkumaa Antti Tuiskun tilalle...
Ei pahalla, Antti!
Ei mulla muuta ollu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sieniä enää on? Partasientä ja jalkasientä.
.
Korvasienet
Kantarellit
Herkkusienet säilykkeenä...
Ei mulle muuta.
Hieno homma. Lisää vaan porukkaa ja ruokatoiveita, ohjelmaehdotuksia tänne!!🤔🤔🤔