Raumaaseen
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Minä menen Vaasalle. Tai Hyvinkääseen tai Porvoohon.
Mee vaan, tää bussiletkajenkka menee Raumanmereeseen...
Kuin taivaisiin sun vierelläsi meen🎶🎶🎶
Saat multa horsman se rentun ruusu on🎵🎵🎵
Onneksi TÄMÄ matka tehdään Länsi-Suomeen!! Muuten vaan mainitsin. Turvallisesti kaikki vaan mukaan...
Matkajuomaksi suosittelen Mustaherukkamehua. Säilyy hyvin... ellei siis juoda. Ei homealttiutta!!!
Muistutus: Matkalle on aivan turha yrittää niiden, joilla on PORTTIKIELTO. Syystä, toisesta tai kolmannesta!
Joka bussin ovella on tutka! (Vahingosta viisastuneena!!!)
Honkain keskellä mökkini seisoo🎶🎵🍺
Hei sienet, mites olis pienet...
Voi vitsi, onpa nätti pitsi hah hah!!
Tervetuloa kaikki! Mutta varsinkin Saimaaseeseen kävijät.* kuiskaa: Nekin jotka ei niin muista käyneensä!*
Vierailija kirjoitti:
Mukana
Tv. Latino
.
TERVETULOA. MUUTKIN SAIMAASEESEEN KÄVIJÄT😊😊😊
Matkanjohtaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukana
Tv. Latino.
TERVETULOA. MUUTKIN SAIMAASEESEEN KÄVIJÄT😊😊😊
Suurkiitos Matkanjohtaja!
Tulin tänne matkanjohtajan pyynnöstä kertomaan, että on ihan älyttömän siistiä olla mukana tällä pitsiä&sieniä matkalla Raumanmereeseen. Meitä onkin täällä jo reilusti mukana. Hyvä me!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Siirrettävässä naisluolassa on Savusauna ja avanto. Tuoreet vitsat ja vatsat. Ympäri vuoden! Pukukopin kokonen baarikomero:
Hyllyttäin
🍸🍸🍸🍸🍸
🍾🍾🍾🍾🍾
🍷🍷🍷🍷🍷
🍺🍺🍺🍺🍺
🍹🍹🍹🍹🍹
Kätevä Emäntä lupasi meille reseptejä helppoon Punainenkärpässieniessuun. Mikä on siis virallinen matka-asu.
Mä haluisin mukaa reissuu. Mut en mä kyl mitää Punainenkärpässieniessua osaa tehdä. Kun mullon vähän keskellä kämmentä tää poropeukalo.
.
Saaksniitä mistään valmiina???
Poropeukalo? kirjoitti:
Mä haluisin mukaa reissuu. Mut en mä kyl mitää Punainenkärpässieniessua osaa tehdä. Kun mullon vähän keskellä kämmentä tää poropeukalo.
.
Saaksniitä mistään valmiina???
.
Voisi kuvitella että helpohko homma. One size. Tarpeeks pitkät kahvat. Vai mitkä ne nyt on kun peffan päälle🎀 laitetaan?
Kätevä Emäntä vois varmaan niitä kohtuu hintaan kutoa?○•°
Jooh shiiis lupashin nhiitä eshuja tehdä... Kunhan khotiudutaan thäältä shaimaaseshta niin äkkiänkhös nhiitä inspiroin. Jha ilmhottaudun täshä shamalla mukhaan raumaaseen matkahle!
Nyt kun toi Saimaaseen retki sai äkillisen lopun, niin mä ilmoittaudun tälle retkelle mukaan!
Mitä sieniä enää on? Partasientä ja jalkasientä.
Tehrääks siel kyykkyvatkulia oikein ohjatusti ja?