Raumaaseen
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Samalla voisi käydä Porilla ja Turkulla. Vai mentäisikö sittenkin Vaasaaseen?
Menkääpä pohjosempaaseen uusikaarlepyyseeseeheen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla voisi käydä Porilla ja Turkulla. Vai mentäisikö sittenkin Vaasaaseen?
Menkääpä pohjosempaaseen uusikaarlepyyseeseeheen..
Jos tällainen matka järjestetään niin 🙋🏼
Simaa ja munkkia tarjolla bussin etuosassa. Tervetuloa noutamaan. Lapsille pillimehut jos sima ei maistu. Miehille ei ole vanukkaita.
Koittakaahan kaikki ryhdistäytyä nyt Vapun jälkeen. Matkanjohtaja ilmoitti Lappeenrannasta seuraavansa etänä reissua. Ei siis johda matkaa, eikä avustajiakaan olla saatu.
Juuli Juristi
Tänään ruokana:
Pakastetusta makaroninkeitinvedestä tehtyä makaronivelliä, raikkaita voileipiä ja vanukas (ellei miehet syöneet kaikkia)
Tauolla kinkataan, hypätään narua ja leikitään piilosta. Jossei kaikkia löydetä... voivoi🙃
Illalla otetaan hömpsyt🍻🥂🥃🍷 tai kahdet, onhan perjantai
Pssst*** kuiskaa:
Kuulin just, et mukana reissussa on iso mies, jolla on 11cm... kiertää porukassa, ja kyselee, onko liian pieni, onko...
Yrittäkää pitää pokkaa vastatessa🙁🙃
Vierailija kirjoitti:
Pssst*** kuiskaa:
Kuulin just, et mukana reissussa on iso mies, jolla on 11cm... kiertää porukassa, ja kyselee, onko liian pieni, onko...Yrittäkää pitää pokkaa vastatessa🙁🙃
Tää kysy et mahtuuko mun viereen, mut mä varaan paikkaa latinolle. Ottakaa joku toi, jooko, näyttää vähän surulliselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pssst*** kuiskaa:
Kuulin just, et mukana reissussa on iso mies, jolla on 11cm... kiertää porukassa, ja kyselee, onko liian pieni, onko...Yrittäkää pitää pokkaa vastatessa🙁🙃
Tää kysy et mahtuuko mun viereen, mut mä varaan paikkaa latinolle. Ottakaa joku toi, jooko, näyttää vähän surulliselta
Tää näytti menevän kiltti miehen viereen. Onkohan kiltti mies liian kiltti? Ja miten päässyt mukaan??? Onks muuten Hopeakettua näkyny???
Pitäisikö suunnata varmuuden vuoksi Kemiiseen jos naapurijohtaja ei tykkääkään meidän johtajien natosuunnitelmista? Olemmeko turvassa Raumaaseessa? Olkiluotonenkin on niin lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö suunnata varmuuden vuoksi Kemiiseen jos naapurijohtaja ei tykkääkään meidän johtajien natosuunnitelmista? Olemmeko turvassa Raumaaseessa? Olkiluotonenkin on niin lähellä.
Uskon, että olemme turvassa johtoauton kuskin Heimo Huiman seurassa.
Mä En Kestä. Mulla on Pöytätietokone kotona. Ihan soiva peli. Viime tauon jälkeen mun viereen tuppasi se yks joka aina hokee: Kuka tarvitsee pöytäkonetta, läppäri niin paljon parempi,.,.,.
Mistä se heti näki???
Eikö kotimaan matkailu olekkii mukavaa? Jää rahat Suomeen ja ilmasto kiittää.
Haluaiskos joku lähtee Hyrsylänmutkaan? Kävin kerran ja oli upea kohde. Herkulliset kahvit ruusukupeista tarjoili Aira.
Onko Pietarsaareeseessa käynti samalla pois suljettu, vai mahdollinen?
Raumaasessa myös valtakunnalliset Karjalaisten juhlat... meinaan vaan jos kielivaikeuksia ilmenee, eikä rauma-suomi-rauma sanakirjasta apuja🤔🙃
Muistutan kaikkia vapaa-ajanvakuutuksesta.
Kun tauoilla kinkataan ja hulahulavannetta pyöritellään, kesälavoilla humpataan ja Latinon kanssa tangoa taivutellaan, niin vakuutus voi olla tarpeen.
Muistakaa lukea myös pieni fontti
Hei nyt, herrasmiehet. Tuo yksi kouvolatukkainen, kukikas tunika ja keltaset kroksit tuli bussiin tunti sitten, eikä ole löytänyt istumapaikkaa... heihaloo!
Nyt olen kyydissä, bussi otti minut juuri nyt pysäkiltä kyytiin. Kenen vieressä on tilaa?
Vapputangot sopii hyvin!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona