Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raumaaseen

(EX-Pomo)
03.11.2021 |

Av-palstan sieniretki 3.yritys. pitsit. ???

Kommentit (348)

Vierailija
301/348 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut kun mulla on yks näppy leuassa. Just nyt kun vlk on lakkiaiset. Ja mä oon tääl bussiss ja juhlat on Porvooss. Ni et mites blondi niinku kerkiäis omii lakkiaisii siis et silleesti ajoiss? Mekko ostamatta ja se lakki.

Auttakaa hyvä Av kettinki

Ja et mitä näppyyn?

Vierailija
302/348 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ollaan perillä? Ääääähhhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/348 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sekava on konsepti, kun matkanjohtaja lähti Lappeenrantaan ja ton yhen piti päästä Porvooseen lakkiaisiinsa. Joku halusi poiketa Juhannuksena tuttujen mökillä Punkalaitumella... no hitto miks ei???

Vierailija
304/348 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Otteko kuulleet ällöttäviä vonkausreploja? Kuten: Saanko luvan vai tanssitaanko ensin?

Meille vai teille (vai eri teille)?

Annat sä vai annanks mä?

Tekus miel p...

305/348 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja Raumaaseesta! Missä muut olette?

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
306/348 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 ja latino kirjoitti:

No meijän bussi on matkalla Punkaharjuuseen, kun toi yks haluski Juhannuksen moikata ystäviisä siel. Palataa kyl sit kai reitille kohti Raumaaseeta...

Oottele siel vaa rauhas, kyl me tullaa... onks kellään tietoo monta bussillista meit on?

Mä istun täs etupenkis, ni oon sit pikemmin perillä🎶🎶

Vierailija
307/348 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondie kirjoitti:

M34 ja latino kirjoitti:

No meijän bussi on matkalla Punkaharjuuseen, kun toi yks haluski Juhannuksen moikata ystäviisä siel. Palataa kyl sit kai reitille kohti Raumaaseeta...

Oottele siel vaa rauhas, kyl me tullaa... onks kellään tietoo monta bussillista meit on?

Mä istun täs etupenkis, ni oon sit pikemmin perillä🎶🎶

Vai olikse Punkalaidun, no enivei... kylsetästä

Vierailija
308/348 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kun on meillä kiirettä ollut. Tässä johtoautossa istun Heimo Huiman takana. Papiljotit just riisuin oranssin sifonkihuivin alta. Tukka hyvin - kaikki hyvin😊.

Reissureitti on vähän vaihdellut, syystä että...

Vonkausleploja en tällä reissulla ole kuullut, en niitä ällöimpiäkään. Ruoka on mitä mainiointa, tietääkseni miehet on jättäneet lasten vanukkaat rauhaan. Ketään ei ole "pyörtynyt" bussin lattialle odottamaan herrasmiehiä. Tunikat on silitetty, kroksit kiillotettu. Oivoi voi ei ei voi olla totta, olen koko aamun ollut nurinpäin puettuna punaiseen kärpässieniesiliinaan. Voi itku. Yritin ottaa aniliininpunaista huulipunaani essun taskusta, ni hokasin. Tsiisus. Nyt kyllä nolottaa😟.

Ps. Varokaa vaapukkamehua!

Vierailija
309/348 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei. Jossei vaapukkamehua, ni mitässitten janojuomaa tähän törkeeseen helteeseen? Näin vieruskaverilla pullollisen Krouvin sahtia. Käykö janojuomaksi tuo???

Vierailija
310/348 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poropeukalo kirjoitti:

No mut hei. Jossei vaapukkamehua, ni mitässitten janojuomaa tähän törkeeseen helteeseen? Näin vieruskaverilla pullollisen Krouvin sahtia. Käykö janojuomaksi tuo???

Heihaloo. Tuohan on 9%. Jotain laimeaa mehua juokaa

Vierailija
311/348 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

***Kuiskaa:

Eihä tääl o näkynä ketään niitä, kun viime reissussa porttikiellon sai? Mä kun luulin nähneeni sen sastamalabeben, ketä itki äitisä perää koko reissun!

Tav. Ääni: onkos kukaan nähny Kätevää Emäntää? Joku tilaili hältä kärpässieniessua ja olis maksanu nyt

Vierailija
312/348 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

***Kuiskaa:

Eihä tääl o näkynä ketään niitä, kun viime reissussa porttikiellon sai? Mä kun luulin nähneeni sen sastamalabeben, ketä itki äitisä perää koko reissun!

Tav. Ääni: onkos kukaan nähny Kätevää Emäntää? Joku tilaili hältä kärpässieniessua ja olis maksanu nyt

Ai niin:

Olin hetken reissusta pois, kun kävin kattoos Teemu Roivaista Krouvin lavalla. Voi mikä ääni. Loistava.

Vierailija
313/348 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut eikös Kätevä Emäntä saanu vapaalipun? Oha se varmaan jossain bussissa...

Vierailija
314/348 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin uuden ketjun etsien Kätevää Emäntää, neljästi se poistettiin!!!???

Vierailija
315/348 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, kuka kehtaa estää Kätevän Emännän etsintää?! Ettei olisi kidnapattu?!??!?

Vierailija
316/348 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, kuka kehtaa estää Kätevän Emännän etsintää?! Ettei olisi kidnapattu?!??!?

No sehän tässä huolestutta että kuinkas sitten kunnon Kätevän Emännän käy???

Ei ehtiny ketjut olla muutamaa minuuttia kauempaa, kun poistettiin.

Nyt kyllä jos joku tietää, ilmoitus tänne. Huoli on suuri😟

Vierailija
317/348 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhia, Kätevä Emäntä, missä olet? Onko sut kaapattu? Kaikki tiedot palstan salapoliiseille!! Toivottavasti kaikki on hyvin ja Kätevä Emäntä on vaan latinon kanssa privatangoilla.

Vierailija
318/348 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhia, Kätevä Emäntä, missä olet? Onko sut kaapattu? Kaikki tiedot palstan salapoliiseille!! Toivottavasti kaikki on hyvin ja Kätevä Emäntä on vaan latinon kanssa privatangoilla.

Näin toivon

*** kuiskaa: vaikka toki itseni näkisin latinon vankoilla, ruskettuneilla käsivarsilla tangon pyörteissä... *** pyörtyy...

Vierailija
319/348 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ol niigon gotonas.Raum o ain Raum.

Vierailija
320/348 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Marple tässä. Ystäväni Vera Stanhope tuli kanssani tutkimaan tätä Kätevän Emännän mystistä katoamista. Vera tosin yleensä ratkaisee rikoksen vasta toisessa jaksossa...

Latino! Oletko piilottanut Kätevän emännän??? Johtavatko👣👣👣 Sinuun???

Hopeakettu! Salaatko (taas) jotain? Miksi piiloudut🕶 taakse???

Sastamalabebe! Oletko soluttautunut joukkoomme, vaikka Sinulla on porttikielto??? Ota äitisi ja tule esiin!!!

🔎🔍🔎🔍🔎🔍🔎🔍🔬🔭🔬🔭📸📸📸

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi