Raumaaseen
Kommentit (348)
The winner takes it all, SOS🎶🎶🎶🥂🥂🥂🥃🥃🥃💄💄💄🍾💕💗💫
Tsikitita, ai du ai du aha... tell me does she kiss like I used to kiss you. Does it feel the same when she calls your name?
MATKALLE LÄHDETÄÄN 30.2.2022
OLETHAN VALMIINA PYSÄKILLÄSI, MYÖHÄSTYNEITÄ EI ODOTELLA
REIPASTA SEIKKAILUMIELTÄ JA RAIKKAAT EVÄÄT MUKAAT
TERVETULOA
Toivottaa
Matkanjohtaja
I do I do... Waterloo🎶🎶🎶👠👠👠Dansing Queen🎶🥂🎶🥂
Matkalle emme ole saaneet tiedottajaa. Kukin selviytyköön miten parhaiten näkee. Asioilla on tapana järjestyä!
t. Matkanjohtaja
Hei kaikille, olen Sastamalasta päässyt nyt bussiin.
Siis olen se vasta lähes 18 vuotias lähes lapsi vielä tyttönen jolla on saimaan reissulta saatu Hannibalillta saatu punainen lippis sekä samat siniset croksit. 😭
Nyt on muisti mennyt täysin, tällä matkalla kun ei ole ellua tai ketään muutakaan äitiähahmoa ollut, niin meno on ollut aivan liian villiä ja nyt itkettää lujaa. 😭😭😭
Varmasti osa muistaa minut saimaan reissusta, vai mitä? 😭
Nyt kysyisinkin, että muistaako kukaan mitä olen sekoillut viime päivinä? 😭😭
Vähän sääliä jooko, voidaanko minut viedä kotiin Sastamalaan haluan äidin luo enkä enää ryypätä av-reissulla. 😭😭😭
Ja tosiaan, moni varmaan muistaa minut saimaassa jo tai tuntee vaatetuksesta, onko kellään MITÄÄN muistikuvaa mitä olen tehnyt viimepäivät? 😭😭😭
Itkettää, voitaisko heittää minut säälistä Sastamalaan hei äidin luo jooko? 😭😭😭
Matkanjohtaja kirjoitti:
Matkalle emme ole saaneet tiedottajaa. Kukin selviytyköön miten parhaiten näkee. Asioilla on tapana järjestyä!
t. Matkanjohtaja
NNYT!! TEE JOTAKIN, MATKALLA PORTTIKIELTO LAINEN, MINÄ MUISTAN TUON SASTAMALAN PENNUN, POIS SE!!! IHAN SAMA MITEN, MUTTA SASTAMALASTA EI KETÄÄN MUKAAN!!!
Mitä tänään olikaan ohjelmana, päätä särkee ja heräsin vasta?
TälleKIN päivälle se nirppis luistelijapissis lupaili joitain piruetteja....
Se näkee ken uskoo.
Naisluola avattu kaikkine ihanuuksineen
Koittakaa pärjätä
Karkasin Lappeenrantaan
Mitämitämitä?
Olemmeko ilman Matkanjohtajaa???
Onneksi on naisluola. Voin luvata aitoja ja alkuperäisiä papiljonttikiharoita kaikille. Siellähän on se ihana kupuhiustenkuivaaja. Unohtamatta vaatehuoneen kokoista baarikomeroa....
Otankin pienet🥃🥃🥃
No mutta. Kun siis silleesti tajusin vasta et maaliskuu alkaa. Siis kevät. Voi jukopliut. Sehän on romanttista aikaa. Ainaski meille dlonbeille...
Jospa tällä reissulla mulla olis romantiikkaa... eikä pelkkiä ällöjä vonkausreploja...
Blonditki on ihmisii
Ei mulla muuta ollu
Onneksi otin aurinkoglaassit mukaan, huikaiseva tuo auringon kirkkaus. Perseilevä peikkikseni tarvitsee jo kulauksia virkistettä - kuin myös...
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikille, olen Sastamalasta päässyt nyt bussiin.
Siis olen se vasta lähes 18 vuotias lähes lapsi vielä tyttönen jolla on saimaan reissulta saatu Hannibalillta saatu punainen lippis sekä samat siniset croksit. 😭
Nyt on muisti mennyt täysin, tällä matkalla kun ei ole ellua tai ketään muutakaan äitiähahmoa ollut, niin meno on ollut aivan liian villiä ja nyt itkettää lujaa. 😭😭😭
Varmasti osa muistaa minut saimaan reissusta, vai mitä? 😭
Nyt kysyisinkin, että muistaako kukaan mitä olen sekoillut viime päivinä? 😭😭
Vähän sääliä jooko, voidaanko minut viedä kotiin Sastamalaan haluan äidin luo enkä enää ryypätä av-reissulla. 😭😭😭
Ja tosiaan, moni varmaan muistaa minut saimaassa jo tai tuntee vaatetuksesta, onko kellään MITÄÄN muistikuvaa mitä olen tehnyt viimepäivät? 😭😭😭
Itkettää, voitaisko heittää minut säälistä Sastamalaan hei äidin luo jooko? 😭😭😭
Tsiisus. Miten niin voit olla vielä 18v, kun jo saimaasessa olit sama? Etkö mukamas vanhene koskaan? (Aikuistumisesta ei kannata kysyä...)
Tulitko äitisi k-passilla, Sinullahan on porttikielto??? Jää vain seuraavalla tauolla pois porukasta, ainahan nyt sastamalaan selviät. Ja usko pois, et todellakaan halua tietää matkan tapahtumista❗❗❗
Että heipat sulle ja hyvät loppuelämät
* kuiskaa: Tsiisus, jos toi yks porttari pääs mukaan... ni mitä jos se norppa-bebe äityli tulee kans? Eeeiiii! Eikö turvaovi skulaa???
En kyl ala
En ees uskalla omal nimel skriivata, jos iso kiho hokaa...
Kai me ollaa trvassa? Tsaas tää nppis tempplee, en jksa krjata
Reissunainen tervehtii!
Ihanaa tää kotimaan matkailu. Hienot maisemat. Uuppea naisluola. Kiharia odotellen...
Käyn naisluolass nappaas parit🥃🥃🥃 ja laulan parit🎶🎶🎶
Jeejee⁉️❗⁉️❗
Hei, tiistaina Naistenpäivä. Naisluolassa 🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂
Tsiisus. Hyvä me💥💥☺🙄☺😄
Vierailija kirjoitti:
Hei, tiistaina Naistenpäivä. Naisluolassa 🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂
Tsiisus. Hyvä me💥💥☺🙄☺😄
Skuuulll🥂🥂🥂
Naiset!!!
Mis kaikki on? Hirmu hiljasta.
Terveisin Doris
Aamukaffella. Huikaiseva auringonpaiste! Valkeat hanget...
Matkanjohtaja ilmoittaa:
Kulttuuripläjäys reissullamme on
MAMMA MIA-musikaali, mukana aidot alkuperäiset Abba-jäsenet. Joko itse tai viltuaalisesti
Kaikki kertaamaan Abba-historiaa Waterloosta alkaen, että pääsemme tunnelmaan
Matkanjohtaja