Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raumaaseen

(EX-Pomo)
03.11.2021 |

Av-palstan sieniretki 3.yritys. pitsit. ???

Kommentit (348)

Vierailija
221/348 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Raumanmereeseen kuplassa - siis ilman K:ta

Vierailija
222/348 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama järjestyssääntö:

Jokainen vastaa itsensä tallessa pysymisestä

Myöhästelijöitä ei odotella

Bussin lattialla ei saa maata "pökertyneenä"

Vaapukkamehun juonti kielletty

Bussissa noudatetaan yleistä siisteyttä

Vain viralliset biisilaulut sallitaan

(Karaokessa vapaat laulut)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/348 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taukojumppaan hyppynarut

Vierailija
224/348 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio toverit!

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...

Saimaassa olleet toverit muistavat minut, edustan saimaan ja raumanmeren kommunistisia puolueita ja omimme soluttautuneina matkamme!

Ilmoitan matkalle itseni, mieheni Nestorin (ei se miikkulainen!) sekä tuhansia kommunistisen puolueen jäseniä soluttautuneena mukaan...

Otamme myös mukaamme saimaan reissulla hylkeeksi muuttuneen taaperomme eli:

Svetlana Sasha Ninockhan

Sekä hänen ihanan pikkuisen Kuutti veljensä eli:

Dimitry Andrei Egorin...

KGB tarkkailee teitä, turha kysyä miksi teille tehdään näin, mutta me kommunistit tulemme mukaan ja jokaisesta leivotaan kunnon toveri!

Toistan, että ei kysymyksiä kuka olen ja miksi teille tehdään näin, saimaassa olleet ja kommunismiin pakkokäännytetyt toverit todellakin tuntevat minut....

Daa Daa Daa, Daa Daa Daa....

Nyt musiikkia teille eli virallinen reissulaulunne myös raumanmeressä, saimaassa olleet iloitsevat taatusti kun tulen mukaan taas:

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼

225/348 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tein tunnustelureissun Raumaaseen viime viikonloppuna. Päätimme vaimon kanssa virkistyä yön hotellissa ilman lapsia ja mikä sen parempi paikka kuin Rauma(a?).

Vanha kaupunki oli upea, meidän tuloa varten kunnostus oli täydessä käynnissä. Vähän kuin olympiakylän rakentaminen juuri ennen kisoja. Torimyyjillä ei ollut sieniä tarjolla. Niinkuin kuuluukin, ne on laitettu jo säästöön meitä varten. Haastettelin tietenkin myyjiä, mutta en oikein ymmärtänyt heidän puhettaan vaikka minulla olikin sanakirja mukana. Kohteliaasti vaihtoivat englantiin kun huomasivat minun kangertelevan heidän murteelleen.

Pienet kahvilat olivat oikein suloisia. Kehotin kaikkia hankkimaan ekstratuoleja, sillä meitä on tulossa paljon. Samoin tarjoilujen määrää on tietenkin syytä lisätä kesää kohti. Tämä on heillä jo tiedossa.

Kulttuuritarjontaan en päässyt tutustumaan, sillä museot, teatterit ja konsertit olivat suljettuina koronarajoitusten takia, mutta teatteri lupaili meille vip-näytöstä. He ovat suunnitelleet rempseän av-komedia, jonka he haluaisivat meille vartavasten esittää. Pyysin heitä ottamaan yhteyttä matkanjohtajaan. Ehkä oletkin jo päässyt sopimukseen teatterin kanssa?

Tanssilavat ja yökerhot olivat myös suljettuina, joten kesällekin jää yllätyksiä. Uimaan pääsemme myös hienoille hiekkarannoille ja Raumaaseenmeren jälkijuhannukseen, joka myös järjestetään vain meitä varten. Esiintyjistä minulla ei ole mitään tietoa, nämäkin tiedot menevät suoraan matkajohtajalle, eikö niin?

Mutta hyvältä näyttää. Raumaassa alkaa olla kaikki valmiina meidän saapumista varten.

Edustusdelegaatio kuittaa ja kiittää.

Ps. Hotellin aamupala oli myös erinomainen 🍏🍎🍐🍊🍋🍌🍉🍇🍓🫐🍈🍑🍑🥭🥝🍅🍅🍆🥑🥔🍠🥐🥯🍞🥖🥨🧀🥚🍳🧇🥓🥪🥗🍫🍩🍪☕️🥂

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
226/348 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta.

Kiitoksen Raumanmeriseeseen terveisistä. Neuvotteluja todellakin on käyty kulttuuritarjonnasta. Teatterista ehdotettiin Hurmaava joukkoitsemurha-esitystä???

Koin tämän lähinnä loukkaavana, joten neuvottelut jatkuu...

Ja tiedoksi ja turvaksi:

Porttikiellon saaneet Ei todellakaan pääse bussiin!

Ja matkalla lauletaan Vain virallisen listan lauluja

* kuiskaa: toisin kun tuo yks tossa yrittää...

Tav.ääni:

Suurkiitos Latinolle kaikesta Raumaasee liittyvästä infosta! Harmi, ettei vaimosi päässe mukaan retkellemme. Eihän¿

Vierailija
227/348 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvi ja Marjukka tulee mukaan. Vähän uutis-viisautta

228/348 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkanjohtaja kirjoitti:

No mutta.

Kiitoksen Raumanmeriseeseen terveisistä. Neuvotteluja todellakin on käyty kulttuuritarjonnasta. Teatterista ehdotettiin Hurmaava joukkoitsemurha-esitystä???

Koin tämän lähinnä loukkaavana, joten neuvottelut jatkuu...

Ja tiedoksi ja turvaksi:

Porttikiellon saaneet Ei todellakaan pääse bussiin!

Ja matkalla lauletaan Vain virallisen listan lauluja

* kuiskaa: toisin kun tuo yks tossa yrittää...

Tav.ääni:

Suurkiitos Latinolle kaikesta Raumaasee liittyvästä infosta! Harmi, ettei vaimosi päässe mukaan retkellemme. Eihän¿

Vaimo ei valitettavasti pääse mukaan. Hän on varmasti vaan onnellinen kun hänen ei tarvi kokoajan tangoilla kanssani. Rajansa kaikella kuulemma.

Onneksi hän ei kuitenkaan ole kovin kateellinen. Hän jopa nypläsi minulle läpikuultavan valkoisen pitsi-t-paidan reissua ajatellen. Sopii hyvin kuulemma Raumaasen kuumaan kesää.

Kätevältä Emännältä tilaisin kaksi essua, onnistuuko vielä? Täytyyhän vaihtoessu olla.

Meillä on vaimon kanssa tiukat säännöt vain holvikaari-juttuihin. Tanssia voin niin paljon kuin huvittaa.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
229/348 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta voi ei ei voi olla totta. Vaan on. Mullahan on vain yksi punainenkärpässieniesiliina. Toinenhan on valkoinenkärpässieniesiliina. Ihmettelinkin, kun kangas oli niin erikoisen edullista... mutta kun sitä punaista ei enää mistään löydy, tietenkin lopussa kovan kysynnän kasvaessa. Voinko siis ottaa varaesiliinaksi tuon valkoisen? Eniveis, saatanhan mä yhelläkin pärjätä vai mitäs meinaatten? Nyrkkipyykkiä vaan illan kuihassa, jos pesua tarvihtee. Aamuksi kuiva. Silitys ja suit sait. Mä siis tavallaan ite ratkaisin tän ongelman, mihin teiltä tavallaan apua lensin pyysin... prkklle tota välisyöttöä... Ensin. Vihreitä kroksia en löyä, vaik mul on jo virheä huvi. Shifogni. Shiffnokki...en jksa krjata...

Ei mulla muuta ollu

Vierailija
230/348 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

No mutta voi ei ei voi olla totta. Vaan on. Mullahan on vain yksi punainenkärpässieniesiliina. Toinenhan on valkoinenkärpässieniesiliina. Ihmettelinkin, kun kangas oli niin erikoisen edullista... mutta kun sitä punaista ei enää mistään löydy, tietenkin lopussa kovan kysynnän kasvaessa. Voinko siis ottaa varaesiliinaksi tuon valkoisen? Eniveis, saatanhan mä yhelläkin pärjätä vai mitäs meinaatten? Nyrkkipyykkiä vaan illan kuihassa, jos pesua tarvihtee. Aamuksi kuiva. Silitys ja suit sait. Mä siis tavallaan ite ratkaisin tän ongelman, mihin teiltä tavallaan apua lensin pyysin... prkklle tota välisyöttöä... Ensin. Vihreitä kroksia en löyä, vaik mul on jo virheä huvi. Shifogni. Shiffnokki...en jksa krjata...

Ei mulla muuta ollu

Heip JU, vihreät kroksit koko 44 saatavilla tikmanni Uurainen. Sopivatko?

Vierailija
231/348 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon punainenkärpässienikroksit. Ite väritin.

Ja lähen mukaan...

Vierailija
232/348 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun mukaan. Milloinhan bussiletka ohittannee tän Vispilänmutkan seisakkeen. Oon sitten tuotani valmiina ajoissa varttumassa

Vierailija
233/348 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minoon oikeasti porvoosta, mutten kaihda esiintymistä sipoolaisena jossei porvoolaiset pääse (jostain syystä?) Mukaan. Tack!

Vierailija
234/348 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysysin semmosta kun saunaimmeisiä ollaan. Ni jos Heinolassa voitais poiketa Saunonnan SM kisoissa. Vai oliko ne PM vai peräti EM, MM? Ukko Nooa tulis siinä tapauksessa Nestorin ja Satun kanssa mukaan.

Vierailija
235/348 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinolassa jyrää, mennään toki. Onkoha mukaan tulossa se yks, ketä tapas Paven Saimaasessa? Sil oli kyl vilskettä... ja vaarallisia tilanteita...

Vierailija
236/348 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut sään ilmiöistä. Teen tutkimusta sään vaikutuksesta ihmismieleen ja käytökseen. Varsinkin helteellä. Tutkimusalueeni on koko Suomi. Otanta AV-matkalaiset. Työni on huomaamatonta, tuskin erotun muista matkalaisista.

sääterveisin Kerttu K

Vierailija
237/348 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Kävästään täs välillä Rantasalames talavilomalla...

Sit reippain rinnoin kohti Raumaasee taas yhtä kokomusta rikkaampana

Vierailija
238/348 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei Kätevä Emäntä!!!

Ootko kuulolla???

Tuu toki Rantasalamee reissuu. Kato kun meil on VIP-liput Raumaaseeseen. Ni voidaa törsätä ne rahat Savossa.

Vierailija
239/348 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelias utelias kirjoitti:

Ei mulla muuta ollu

Heip JU, vihreät kroksit koko 44 saatavilla tikmanni Uurainen. Sopivatko?

No joo ei. Vähän liikaa kasvunvaraa tai tilaa villasukille. Kiitos kuitenkin

Vierailija
240/348 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedote kaikille.

Kahteen viimeiseen bussiin ei ole ilmotettu ketään. Joten jäävät ajamatta, ellei 31.1.2022 mennessä osallistujia tule

Muuten kaikki on valmista starttiin. Toivottavasti Rantasalamen reissaajat ehtivät mukaan

Pikaisiin näkymisiin

t. Matkanjohtaja

Ps startti Kämpistä vai oliko se nyt Kampista 30.2.2022

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme