muuttaisitko kotkaan vai kouvolaan?
Kommentit (19)
No Kotkaan ehkä? Kouvolaan en mene. Edes käymään.
Jos vaihtoehdot olisivat tuossa, ampuisin itseni.
Kotka. Kesällä kiva, meri ja saaret. Kouvolan veturi on ihan ok kauppakeskus verrattuna noloon pasaatiin.
Kotkassa kymi sinfonietan kotisali.
En kumpaankaan. Pakenen vadelmaveneellä Hankoon!
Kotkan, ja asunkin siellä. Meri vetää puoleensa.
Nyt pistit pahan. En oikeasti voi vastata. Ihan kauheat vaihtoehdot.
Mieluiten ei kumpaankaan, mutta jos valita pitäisi niin Kotkaan tietty! Meri ja mukava keskusta perusteluna.
Ot parasta Kouvolassa? Ohitustie !
Asun jo Kouvolassa. Paljon parjattu kaupunki, mutta silti ihan kiva. Kouvola on vaan mielentila ;)
Kouvola on ihan kiva paikka :) en ymmärrä kouvolan haukkumista; onko esim. joku imatra tai hamina sen mukavempia kaupunkeja :D
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:39"]Asun jo Kouvolassa. Paljon parjattu kaupunki, mutta silti ihan kiva. Kouvola on vaan mielentila ;)
[/quote] Järkyttävää, mielentila O_O
Molemmat meidän mökkikuntia. Kouvola on jotenkin helppo asioida, mutta luultavasti Kotkasta löytyisi helpommin meitä miellyttävä asunto. Asutaan Porvoossa ja täällä toki paras meille. Kumpikin kaupungeista kävisi siis periaatteessa meille.
Kouvolassa olen asunut 3 vuotta ja minun mielestäni oli hyvä paikka asua. Ei mitään valittamista :) kotka on tuttu kaupunki jo lapsuudesta ja olen siellä viihtynyt aina. Palveluiltaan kouvola on ehkä parempi, mutta kotka vetäisi silti tällä hetkellä enemmän puoleensa sen vuoksi, että veljeni asuu siellä.
Kotkalla on hieno historia, ankea nykyisyys, mutta uskoisin, että loistava tulevaisuus. Sijainti ja kulttuuri-ilmapiiri ovat edelleen hyvät (juuri aiemmin monesti mainittu meri, satama-asenne, vanha kansainvälisyys, näistä kumpuava avarakatseisuus ja rentous jne.).
Aika lähellä myös pk-seutua, mikä houkuttelee jossain vaiheessa muuttajia ja mökkiläisiä. Ehkä. Yksi kiehtovimmista Suomen kaupungeista.
T: en ole (ainakaan vielä) itse kotkalainen
Kotkaan. Syy: meri.