Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä viedään väitöstilaisuuteen?
08.09.2006 |
Kukkia? Lahja?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lahja karonkkaan. Kiitos! Vielä kun keksisi lahjan, miehen työkaverin puolisolle, jota ei kummoisesti tunneta edes.
ap.
ei päivällä tartte viedä mitään (koska illalla viette lahjan kuitenkin)
suurin osa ei vie päivällä mitään
Alue: Aihe vapaa
Sangen harvat kuuntelijat ovat vieneet väittelijälle mitään. Lähimmät sukulaiset ovat yleensä ojentaneet kukan, samoin jotkut ystävät. Työtoverit - ja tietysti myös kaikki edellämainitut - ovat sitten vieneet lahjan karonkkaan.